درباره فیلیپین شامل عکس ها و تور فیلیپین

فلیپین کشوری آسیایی است که در جنوب شرقی آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین و دریای فیلیپین و در شرق کشور ویتنام، قرار گرفته ‌است.
برای اطلاع از تور های فلیپین و آژانس های ارائه دهنده تور فلیپین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • تعداد بازدید: 14898
  • ارسال در تاریخ: ۲ شهریور ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

درباره تور فیلیپین

چنانچه شما هم از تفریح در مناطق ساحلی بیشتر لذت می برید، سفر به کشور فیلیپین را از دست ندهید. علاوه بر جزیره های خیره کننده ی فیلیپین، وجود کوهستان و دشت های سرسبز نیز باعث شده تعداد گردشگران این کشور زیاد شود. قبل از سفر به فیلیپین بهتر است بدانید فیلیپین هر ساله دو آب و هوای گرم و خشک و باران های شدید همراه با طوفان را تجربه می کند. بنابراین برای اینکه از شر گرمای طاقت فرسای فیلیپین خلاص شوید و در معرض باران های طوفانی آن نیز قرار نگیرید، پیشنهاد می کنم اواسط بهمن ماه تا اواسط فرودین ماه به این کشور سفر کنید.

فیلیپین

حضور پرقدرت آمریکا تاثیری عمیق بر جامعه فیلیپین نهاده‌است به طوری که این جامعه هم اکنون تلفیقی از فرهنگ آسیایی و کاتولیک اسپانیایی و سرمایه‌داری آمریکایی است.

مجموعه جزیره‌های فیلیپین از شمار بسیار زیادی جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده‌است که بر روی هم ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع وسعت دارند یعنی کمتر از یک پنجم خاک ایران. بیش از نیمی از خاک آن را جنگل فرا گرفته‌است. این جزایر که تعداد آنها به ۷۱۰۷ جزیره می‌رسد عموماً در سه گروه بزرگ طبقه‌بندی می‌شوند. این سه مجمع‌الجزیره عبارتند از: لوزون، میندانائو، و ویسایا.

آب و هوای فیلیپین گرمسیری دریایی با رطوبت زیاد است و در طول سال همواره با طوفان و باران‌های موسمی روبرو هستند و به خاطره همین باران‌های سیل آسا تقریباً ۷۰٪ این جزایر را جنگل‌های سرسبز استوایی فرا گرفته‌است. دمای هوا بین ۲۰ تا ۴۰ درجه متغیر است و رطوبت نیز از ۳۶٪ تا ۹۰٪ هم می‌رسد.

مانیل

مانیل پایتخت کشور فیلیپین در طی سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته‌است. این شهر حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد و هنوز یکی از ارزانترین شهرهای دنیاست.

7 مایلز خارج از شهر، بزرگترین فرودگاه فیلیپین ، فرودگاه بین المللی Ninoy Aquino قرار دارد. بسیاری از توریست هایی که از فیلیپین دیدن می کنند، از طریق این فرودگاه وارد این کشور می شوند

شهر مانیل دارای یکی از سنگین ترین ترافیک هاست. بخصوص در ساعات 21-17. مسیرهایی که در خارج از آن ساعتها یک ربع بیشتر طول نمی کشند، هنگام غروب، گاهی ساعتها باعث معطل شدن مسافران در ترافیک می شود. پس اگر می خواهید در زمان غروب به جایی بروید، مواظب ترافیک سنگین این شهر باشید.

ساده ترین راه برای چرخ زدن در مانیل استفاده از تاکسی است. مگر اینکه کسی بخواهد در شهر بطور پیاده بگردد. تاکسی ها از این لحاظ بهترین وسیله هستند که دارای تهویه هوا (ایر کاندیشن) هستند. تاکسی ها مقابل هتل ها یا فرودگاه نگه می دارند، قیمت بالاتری دارند (و گاهی خودشان را بعنوان تاکسی هتل معرفی می کنند). در حالت کلی، تاکسی ها همه جا هستند، حتی در کوچه های تنگ شهر. در بعضی مناطق، ایستگاه های اختصاصی تاکسی ها هست که شما جهت گرفتن تاکسی باید در صف باایستید. مثلا در Landmark Mall .بهتره است بعد از سوار شدن درها را قفل کنید تا گداها مزاحمت برای شما ایجاد نکنند.

در سرتاسر شهر مانیل می توانید فست فودهای آمریکایی را به وفور پیدا کنید. مکدونلاد، برگرکینگ و KFC که بسیار ارزان هم هستند . همچنین شعبات Starbox را هم براحتی در بسیار از نقاط شهر می توانید پیدا کنید. یکی از بهترین رستوران های غذاهای فیلیپینی، رستوران Pier One است که می توانید در فضای بیرون بنشینید و از غذاهای لذیذ آن مانند Curry و یا Sizzler میل نمایید. رستوران های بین المللی دیگری هم در خیابان Fort Bonifacio هستند.

برای اطلاع از تور های فیلیپین و آژانس های ارائه دهنده تور فیلیپین به لینک زیر مراجعه کنید

تور فیلیپین
منبع:ویکیپدیا

برچسب ها

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info