10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور

انتخاب 10 تا از برجسته ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور کار آسانی نیست چون پر از جاذبه های گردشگری و فعالیت های سرگرم کننده است و مقاومت در برابر سفر به سنگاپور را غیرممکن می کند.

  • تعداد بازدید: 32092
  • ارسال در تاریخ: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

تقریبا هرکسی تصویری از نماد سنگاپور MERLION را دیده است.این نکته باعث شده لیست ما در امتداد MARINA BAY SANDS SKY PARK و SINGAPORE FLYER پیش می رود که هردو نمایی چشم نواز از سنگاپور را به نمایش می گذارند.

این سرزمین جزیره ای کوچک، سرزمین تضادها هم هست؛ LITTLE INDIA و CHINATOWN که هر دو قطب خرید و غذاهای خوشمزه هستند،اختلافات نژادی باورنکردنی از سنگاپور را ارائه می دهند.ما به گردش های شبانه شما هم فکر کردیم : هتل RAFFLES و CLARKE QUAY خاطره ای ماندگار از سنگاپور را در ذهن شما ثبت می کنند.اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید،جدیدترین و متنوع ترین تور سنگاپور را در تور مسافرتی های هالیدی بیابید که آژانس های معتبر تورهای لحظه آخری و آفرهای ویژه خود را قرار می دهند.

1.خلیج MARINA

singapore

MARINA BAY مشهور سنگاپور،مکانی برای تماشای مناظر دیدنی شهر است.همراه با پیشرفت سریع سنگاپور،خلیج MARINA هم تغییر کرده است.مجموعه شنی</> 5.5 بیلیون دلاری MARINA BAY مهم ترین بخش خلیج است و تمام جاذبه های گردشگری و فعالیت های سرگرم کننده این خلیج مانند موزه علوم طبیعی،تفریحگاه عمومی،فروشگاه و رستوران های مختلف در اطراف این مجموعه جذاب قرار دارند.پیشنهاد می کنیم حدود ساعت 20 به خلیج MARINA بروید تا نمایش نور تماشایی این خلیج که آب و تمام مناطق اطراف را تحت تاثیر قرار می دهد، را از دست ندهید.

2.CLARKE GUAY

singapore

این ساحل دلچسب که به مرکز جشن سنگاپور مشهور است،پر از رستوران،بار،بوتیک و کلوپ های شبانه است. CLARKE QUAY حداکثر استفاده را از آب رودخانه سنگاپور برده است:غذاخوری های سبک الفرسکو در امتداد ساحل فراوانند.همچنین در این ساحل سقف های ژله ای نصب شده که فروشگاه و بارهای مختلفی را در زیر آن می یابید.

image

ویدئوی دیدنی معرفی MariaBay سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
Maria Bay یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو بخش های مختلف این خلیج و همچنین جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

3.هتل RAFFLES

singapore

این هتل لوکس که در سال 1887 ساخته شده است،یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور است.اشخاصی مانند ELIZABETH TAYLOR ،ملکه الیزابت دوم و MICHEAL JACKSON در این هتل اقامت داشته اند. هتل RAFFLES حدود 103 سوئیت و 18 رستوران و بار گوناگون دارد.همچنین، طاق آن بیش از 40 بوتیک و فروشگاه را در خود جای داده است.این هتل با 100 سال سابقه پذیرایی،خاطره دلچسبی از سنگاپور را برای شما به ارمغان می آورد.

4.CHINATOWN

singapore

CHINATOWN یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور و بهترین مکان برای خرید است.غذای اصل چینی را در رستوران ها و غذاخوری های بی شمار این منطقه امتحان کنید.اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه CHINATOWN را می توانید در مرکز فرهنگی CHINATOWN در خیابان PAGODA کسب کنید.تمرکز عمده این ناحیه بر مهاجران چینی است که به سختی در این منطقه زندگی کرده و مهم ترین گروهی بودند که در کشف سنگاپور مشارکت داشتند.

5.SINGAPORE FLYER

singapore

SINGAPORE FLYER بزرگترین مرکز دیدبانی جهان است که به قطر 165 متر و ارتفاع 165 متر بر روی ساختمانی 3 طبقه ساخته شده است.این سازه حدود 30 متر از LONDON EYE مشهور بلندتر است.نمای زیبای پانورمایی که SINGAPORE FLYER از رودخانه سنگاپور،هتل RAFFLE ،خلیج MARINA و PADANG مشاهده می کنید در شب و روز بسیار متفاوت است.انتخاب بهترین زمان برای SINGAPORE FLYER سخت است چون در هر زمان تجربه ای تکرار نشدنی خواهید داشت.

6.UNIVERSAL STUDIOS

singapore

استودیوهای جهانی سنگاپور اولین پارک به این سبک در جنوب شرق آسیاست.این پارک بیش از 20 جاذبه گردشگری در قالب LOST WORLD ،مصر باستان،نیویورک، HOLLYWOOD ، MADAGASCAR و FAR FAR AWAY دارد.در رابطه با گردش های سواره،2 گردش آبی و 5 گردش در قالب ترن هوایی است که دوتای آن ها جز بلندترین ترن های هوایی جهان هستند.کودکان نیز می توانند از ترن هایی کودکان و گردش MERRY-GO-ROUND لذت ببرند.

image

تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان

  • تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
شگفت انگیز است که چگونه در کمتر از نیم قرن،سنگاپور از جزیره ماهیگیری کوچک به شهر آسمان خراش های مدرن تبدیل شده است؟در این مقاله شما را با تفریحاتی آشنا می کنیم که فقط در جزیره آفتابی سنگاپور می توانید تجربه کنید.

7.باغ های خلیج

singapore

باغ های خلیج، پارکی زیبا،بزرگ و رنگارنگ در خلیج سنگاپور است که در جشنواره معماری جهان در سال 2012 به عنوان بهترین بنای جهان شناخته شد.سازه های مشهور SUPERTREE تجربه ای تکرارنشدنی را در بالای باغ برای شما مهیا می کند و گلخانه های صدف مانند آب و هوای کوهستان را تداعی می کنند. این پارک با صدها گونه گیاه و درخت از جمله جاذبه های گردشگری سنگاپور است که هم برای کودکان و هم بزرگسالان سرگرم کننده است.

8.MERLION

singapore

MERLION ،فقط یک مجسمه نیست بلکه نماد سنگاپور است که سالانه بیش از 1 میلیون بازدید کننده دارد.با وجود محبوبیت زیاد این فواره 70 تنی،شما می توانید روی نیمکت های اطراف آن استراحت کنید و از مناظر زیبای اطراف MERLION لذت ببرید.اگر علاقمند به تاریخچه MERLION هستید،مقاله "10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها " را ببینید.

9.سافاری شبانه سنگاپور

singapore

سافاری شبانه سنگاپور منحصر به فردترین جاذبه گردشگری سنگاپور است.این باغ وحش مرکز تحقیقات و حفاظت محیط زیست آسیا هم هست.این مرکز نمایی از پادشاهی شبانه حیوانات را با بیش از 59 نمایشگاه و 1000 گونه جانوری از سراسر جهان نمایش می دهد.از این مجموعه می توان به کرکس هیمالیایی،کرگدن تک شاخ، WILDEBEEST و بز کوهی اشاره کرد. با نمایش CREATURES OF THE NIGHTS شروع کنید که مروری 20 دقیقه ای بر حیوانات باغ وحش شبانه سنگاپور است.

10.LITTLE INDIA

singapore

LITTLE INDIA مکانی رنگارنگ و هیجان انگیز در سنگاپور است.این منطقه در شرق رودخانه سنگاپور و شمال KAMPONG GLAM قرار دارد.بوهای وسوسه انگیز رستوران های خانگی،گردشگران زیادی را جذب LITTLE INDIA می کند. رستورانها،غذاخوری های خانگی و فروشگاه ها کالاهای مختلف هندی را می فروشند که اکثر دارای برچسب TAMIL هستند.مرکز تجاری MUSTAFA که 24 ساعته در طول سال باز است نه تنها یک مرکز تجاری بلکه یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور برای طرفداران غذای هندی محسوب می شود.

همچنین برای دیدن سایر مقالات سنگاپور به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت گردش
جدیدترین رستوران های سنگاپور را بهتر بشناسیم
10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان
چه کنیم تا نهایت لذت را از سفر به سنگاپور ببریم
3 روز از تور سنگاپور خود را با ما باشید

singapore
singapore
singapore
singapore
singapore
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info