چه کنیم تا نهایت لذت را از سفر به سنگاپور ببریم

سنگاپور شهر آسمان خراش ها،جاذبه های گردشگری متنوعی دارد.اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید پیشنهاد می کنیم در این مقاله با ما همراه شوید تا بتوانید سفر لذت بخش تری را تجربه کنید...

  • تعداد بازدید: 6953
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

از خوردن نودل تا گردش در باغ وحش شبانه سنگاپور، تفریحات منحصر به فردی در سنگاپور وجود دارد که هر کس را به حداقل یک بار سفر به سنگاپور مشتاق می کند.اگر شما هم جز این دسته هستید، جدیدترین تور سنگاپور را در تور مسافرتی های هالیدی ببینید.

در غذاخوری های خیابانی غذا بخورید

Singapore

در سنگاپور که دارای یکی از متنوع ترین مجموعه غذاهای آسیایی جهان است،هرگز گرسنه نمی مانید.غذاهای مورد علاقه مردم سنگاپور مانند HAINANESE CHICKEN RICE, DIM SUM و NASI LEMAK (غذای ملی سنگاپور) را در غذاخوری های LAU PA SAT یا MAXWELL امتحان کنید.

نهایت لذت را در MARINA BAY ببرید

Singapore

LOS VEGAS را در خلیج MARINA سنگاپور تجربه کنید.این مجموعه 5 ستاره دارای تفریحگاه ها و مراکز خرید بسیار بزرگی است که وسعت آن ها به حدی است که کانال هایی برای قایق رانی دارند.همچنین،استخر فوق العاده وسیعی دارد که بر روی ساختاری قایق مانند بر فراز 3 آسمان خراش قرار گرفته و 57 طبقه از زمین ارتفاع دارد.برای آشنایی بیشتر با جاذبه های MARINA BAY مقاله " 10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها " را بخوانید.

image

ویدئوی دیدنی معرفی MariaBay سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
Maria Bay یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور، استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو بخش های مختلف این خلیج و همچنین جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

از باغ وحش و سافاری شبانه سنگاپور دیدن کنید

Singapore

دوتا از بهترین جاذبه های گردشگری جانورشناسی جهان در سنگاپور است.در سفر به سنگاپور این دو جاذبه گردشگری سنگاپور را فراموش نکنید.باغ وحش سنگاپور به طراحی منحصر به فردش مشهور است و طوری طراحی شده که حیوانات نزدیکتر از آنچه هستند،به نظر می رسند.در ضمن،سافاری شبانه سنگاپور که اولین در نوع خود است گردشی به یادماندنی در میان حیواناتی است که در شب پرسه می زنند. اطلاعات بیشتر در مورد این باغ وحش و سایر جاذبه های گردشگری سنگاپور را در مقاله " 10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور " بیابید.

از بوی ارغوان ها در باغ گیاه شناسی سنگاپور لذت ببرید

Singapore

در سفر به سنگاپور گاهی هم به استراحت نیاز دارید و مکانی بهتر از باغ های گیاه شناسی سنگاپور پیدا نمی کنید.جنگل بارانی،برکه و گونه های گیاهی مختلف از سراسر جهان را می توانید در این باغ ها بیابید؛اما چشمگیرترین باغ این مجموعه NATIONAL ORCHID GARDEN با بیش از 60,000 گونه مختلف ارغوان است.بازدید از باغ های گیاه شناسی معمولا در برنامه تور سنگاپور گنجانده می شود.

image

نسخه وب موبایل های هالیدی مختص تمامی گوشی و تبلت ها

  • تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
عیدی های هالیدی به کاربران  ویندوز فون-ios یا اندروید چه تبلت و یا موبایل; ازاین ‍ پس می توانندبه راحتی لیست پرواز ها و هر آنچه سایت های هالیدی ارائه می دهد را سازگار با دستگاه خود استفاده نمایند

در باغ های خلیج وارد دنیایی دیگر شوید

Singapore

باغ های خلیج یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور است.متنوع ترین گونه های گیاهی و جانوری از سراسر جهان زیر گنبدهای FLOWER DOME و CLOUD FOREST جمع آوری شده اند.با این وجود،جذاب ترین بخش باغ های خلیج سنگاپور، SUPERTREE های شگفت انگیز است: سازه های نورانی 50 متری که گردشگران را هر شب با نمایش نور و صدای خود افسون می کند.

آرامش را در ARAB QUARTER تجربه کنید

Singapore

به گردشگرانی که از تنوع مراکز خرید سنگاپور خسته شده اند،پیشنهاد می کنیم سری به HAJI LANE در قلب ARAB QUARTER بزنید.فرش های ایرانی و لباس های بی نظیر را تنها در فروشگاه های این مرکز پیدا می کنید. می توانید از مسجد SULTAN با گنبد طلایی هم دیدن کنید.

با SINGAPORE FLYER شهر را از نمایی متفاوت ببینید

Singapore

به رقیب سنگاپوری LONDON EYE خوش آمدید! با 541 پا ارتفاع، SINGAPORE FLYER یکی از بلندترین چرخ فلک های جهان است.چرخش 30 دقیقه ای این چرخ وفلک،تجربه ای متفاوت از سنگاپور را برای گردشگران به همراه دارد.اگر این جاذبه گردشگری در برنامه تور سنگاپور شما نبود،نگران نباشید به راحتی می توانید از SINGAPORE FLYER دیدن کنید چرا که معمولا صف طولانی ندارد.

به CHINATOWN بروید

Singapore

یکی از لذت بخش ترین تجربه ها در سفر به سنگاپور،قدم زدن در میان فروشگاه های سنتی است که در زیر آسمان خراش ها در CHINATOWN قرار دارند.از تماشای شطرنج بازی کردن بومیان لذت ببرید و غذاهای دریایی CHINATOWN SEAFOOD RESTAURANT از دست ندهید.

شام را در WHITE RABBIT صرف کنید

Singapore

با رفتن به DEMSPEY HILL از رستوران های عالی و گالری های هنری در ساختمانی لذت ببرید که پایگاه ارتش بریتانیا در دهه 50 میلادی بوده است. WHITE RABBIT خوراکی های وسوسه انگیزی مانند WAGYU CARPACCIO, TAGLIATELLE و CHEESE CAKEهای منحصر به فرد را سرو می کند.

LITTLE INDIA را تجربه کنید

Singapore

چشمان خود را ببندید چرا که LITTLE INDIA سنگاپور جشن رایحه هاست. ازدحام جمعیت،موزیک بلند،بوی ادویه های مختلف و غذاهای خوشمزه فورا شما را به هند می برد.معابد LITTLE INDIA فوق العاده هستند؛اما نمی توانید به این ناحیه بیایید ولی از مرکز خرید MUSTAFA دیدن نکنید:مجتمع تجاری 24 ساعته ای که همه چیز از عطرهای مختلف گرفته تا مجسمه های طلایی را عرضه می کند. اگر علاقمند به جاذبه های گردشگری هندوستان هستید می توانید مقاله "جاذبه های گردشگری هند را بیشتر بشناسید " را ببینید.

همچنین برای دیدن سایر مقالات سنگاپور به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت گردش
10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور
جدیدترین رستوران های سنگاپور را بهتر بشناسیم
10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان
3 روز از تور سنگاپور خود را با ما باشید

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info