با پارک های آبی مشهد بیشتر آشنا شویم

مشهد در زمینه احداث پارک های آبی موقعیت بی نظیری در ایران و خاورمیانه دارد.مشخصات،امکانات و آدرس پارک های آبی به همراه جدیدترین تور مشهد در این مقاله آورده شده است.

  • تعداد بازدید: 46796
  • ارسال در تاریخ: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲

یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به خصوص در فصل های گرم سال، پارک های آبی مشهد است البته سرپوشیده بودن این مجموعه ها امکان استفاده در کلیه فصول سال را فراهم می کند.
برای سفر به مشهد و بازدید از این مجتمع های آبی و سایر جاذبه های گردشگری مشهد به دو روش می توانید اقدام کنید: اول سفر با تور مشهد است که می توانید به تور مسافرتی های هالیدی مراجعه کنید که آژانس های معتبر جدیدترین تور مشهد، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت و آفرهای ویژه خود را قرار می دهند و اگر اقامت دارید می توانید لیست کلیه پروازهای چارتر به مقصد مشهد و یا پرواز چارتر تهران-مشهد را در موتور جستجوی های هالیدی بیابید.

سرزمین موج های خروشان مشهد

mashhad

جدیدترین پارک آبی مشهد، مجموعه تفریحی سرزمین موج های خروشان است که تمامی رکوردها را شکسته و به نظر می رسد بهترین انتخاب برای سپری کردن اوقاتی خوش در شهر مشهد می باشد.

این مجموعه با مساحتی در حدود ۳۰ هزار متر و ارتفاع سقف ۴۰ متر، بزرگترین پارک آبی سر پوشیده جهان است.یکی از ویژگی های مهم مجموعه سرزمین موج های خروشان که در منطقه ییلاقی شاندیز بنا شده است، دارا بودن دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان است که امکان استفاده همزمان خانمها و آقایان را فراهم ساخته است.

سرزمین موج های خروشان مشهد در کل ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری، 60 سرسره آبی، بزرگترین سونای خشک و بخار جهان، جکوزی و حمام ترکی دارد.

image

15 جاذبه ی مهم گردشگری دبی

  • تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
دبی،شهر آسمان خراش ها و مراکز تجاری است.این شهر از بیابان به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است.جدید ترین تور های دبی و مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر را در ادامه باهم مرور می کنیم.

برای رفتن به پارک آبی سرزمین موج های خروشان می توانید با استفاده از مترو مشهد به ایستگاه وکیل آباد رفته و در آنجا با ون و یا اتوبوس های شاندیز به مجموعه برسید.

بلیط های تخفیف دار این مجموعه در کیوسک های روزنامه فروشی و برخی هتل ها به فروش می رسد. امکان رزرو بلیط برای بانوان و آقایان و نیز سازمان ها برای تاریخ دلخواه در وب سایت این مجموعه فراهم شده است.

آدرس مجموعه موج های خروشان مشهد: مشهد - کیلومتر ۲ جاده شاندیز - سرزمین موج های خروشان

تلفن: ۰۵۱۳۵۵۹۳۱۳۳

وب سایت مجموعه آبی سرزمین موج های خروشان: www.mojhayekhorooshan.ir

سرزمین موج های آبی مشهد

mashhad

سرزمین موج های آبی از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه محسوب می شود، سرسره تاپسی توروی این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از انجمن پارک های آبی جهان شده، همچنین این مجموعه موفق به دریافت نشان استاندارد ایران شده است.

سرزمین موج های آبی مشهد دارای امکانات و تفریحات زیر است :
سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و ...

گفتنی است سرزمین موج های آبی مشهد به تازگی سرسره سیصد متری بسیار پر هیجان را به همراه جت موج به مجموعه اضافه کرده است.

برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج های آبی می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با سرویس های قاسم آباد به مجموعه برسید.

بلیط های تخفیف دار موج های آبی در باجه های روزنامه فروشی و برخی هتل ها به فروش می رسد. همچنین بلیط های تخفیف دار را می توانید از سایت مجموعه تهیه فرمایید.

ساعات کار سرزمین موج های آبی در تابستان ۹ صبح الی ۲۴ می باشد و در ایام دیگر سال تا ساعت ۲۱ می باشد.

تلفن: ۰۵۱۳۶۲۲۹۰۱۵

آدرس مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد: مشهد - قاسم آباد - بلوار اندیشه - نبش اندیشه ۸۳

وب سایت مجموعه آبی سرزمین موج های آبی: www.wwlpark.com

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان دارای سینمای ۵ بعدی آبی بوده، همچنین برای اولین بار در ایران امکانات موج سواری در این مجموعه فراهم شده و دارای سرسره های مختلف آهسته و سرعتی، رنگین کمان، پیچشی، موج، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه خروشان، سونا و جکوزی نیز می باشد.

برای رفتن به پارک آبی ایرانیان می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با اتوبوس و یا ون های قاسم آباد به مجموعه واقع در بلوار حجاب برسید.

ساعات کار پارک آبی ایرانیان برای آقایان ساعت 9:30 تا 22:30 و برای بانوان 9 تا 22 می باشد.

تلفن: ۰۵۱۳۶۶۳۲۱۲۳

آدرس مجموعه آبی ایرانیان مشهد: مشهد - قاسم آباد - بلوار حجاب - نبش حجاب ۸

پارک ساحلی آفتاب مشهد

mashhad

پارک ساحلی آفتاب مشهد جز بزرگترین پارک های آبی طبقاتی دنیا است و امکاناتی از قبیل سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخر VIP، سرسره سرعت به ارتفاع ۱۸ متر و سرسره آهسته به ارتفاع ۱۵ متر، سرسره پیچ به ارتفاع ۱۸متر و سرسره دوقلویی به ارتفاع ۱۸ متر است. چاله فضایی آن ۱۷ متر و استخر موج آن ۳۵ متر ارتفاع دارد و دارای رودخانه ای به طول ۱۷۰ متر و دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع است. اولین استخر غواصی ایران به عمق ۱۲ متر با نمای طبیعی اعماق اقیانوس و همچنین اولین استخر نمک اسپوتا خاورمیانه با خواص درمانی و لایه برداری پوست در این مجموعه ساخته شده است.

روی پشت بام این مجموعه مکانی برای گرفتن حمام آفتاب در نظر گرفته شده است.

پارک ساحلی آفتاب همچنین دارای سالن های یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی، ایروبیک، بدنسازی، ماساژ  و همچنین اولین سونای ماسه خاورمیانه است که تسکین دهنده ی دردهای عضلانی و مفصلی می باشد.

ساعت کار پارک ساحلی آفتاب برای آقایان ۸ تا ۲۳ و برای بانوان از ۱۰ تا ۲۳ می باشد.

تلفن: ۰۵۱۳۷۰۳۷

آدرس مجموعه آبی پارک ساحلی آفتاب مشهد: مشهد - انتهای بلوار خیام شمالی - میدان بهارستان - جنب الماس شرق

وب سایت پارک ساحلی آفتاب: www.psaftab.com

همچنین برای دیدن سایر مقالات درباره مشهد به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
در سفر به مشهد از کجا خرید کنیم
درباره آرامگاه فردوسی خالق شاهنامه چه می دانید
در سفر به مشهد به چه رستوران هایی برویم
بزرگترین کاریز جهان در ایران

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • Behoo دوشنبه ۲۰ خرداد

    موجهای خروشان کارکنانشان خیلی بی ادب مدیریت بسیار قوی از بابت عدم پاسخگویی

  • محمد امین سه شنبه ۲۶ تیر

    با سلام من پام پلاتین خورده راه میدن داخل

  • سجاد سه شنبه ۱۵ خرداد

    باسلام،موج های خروشان بنظرم از همه بهتره.البته نمیدونم اینجا جاش هست یا نه ولی اگه کسی پارک آبی آکواونچر دبی بره دیگع دلش نمیخواد حتی دست و صورتشو تو جای دیگه بشوره.

  • زهرا سه شنبه ۱۵ خرداد

    سلام من موج های ابی رفتم خیلی تمیز و مرتب خیلی پرسنل خوبی داره رفتارشون خوب همه جا تمیز و پرسنلی که مسئول نظافت هستن خیلی خوب کارشون انجام میدن و در واقع همه چیز عالی من اولین بار با دوستام رفتم موجهای ابی بعد از ماه رمضان میخوام با خواهرام و خواهر زاده هام و دختر عمو هام و دختر عمه هام و بچه هاشون بیایم و من انقد تعریف کردم از موجها ک همه دوست دارن بیان مرسی که هستین

  • mahyas khani پنج شنبه ۳ اسفند

    موج های آبی رفتم عالی از همه نظر هم تمیزی هم پرسنل خوش رفتار

  • Miss sina دوشنبه ۱۶ بهمن

    من برای بار پنجم رفتم موجهای خروشان همه چیز عااااالی بود,واقعا هر بار بیشتر دلم میخواد دوباره برم, موجهای ابی رو تابحال امتحان نکردم

  • نگین محمدی پنج شنبه ۵ مرداد

    با سلام ،٤ مرداد من موجهای خروشان مشهد به همراه مادرم رفتم . فوق العاده شلوغ ،فوق العاده کثیف ، رفتار پرسنل هم فوق العاده بی ادبانه ...من بلیط مجموعه را اینترنتی خریداری کردم که در صف پذیرش تو گرما معطل نشم ولی بلیط خریداری شده فاقد اعتبار هست و نیاز به تایید فناوری اطلاعات مجموعه در پذیرش اقایان هست که در سایت مجموعه ذکر نشده راستی هواکش مجموعه بدلیل خطر اتش سوزی روشن نیست .

  • علیرضا جمعه ۲۵ فروردین

    خوب بود و بدرد بخور اما در مورد ساعت باز گشایی و ایام تعطیل اطلاعات خاصی نبود

  • Yasin SH پنج شنبه ۳۰ دی
    سلام عالی بود دمت گرم خیلی به دردم خورد
  • مهدی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت
    واقعا عالی بود...
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info