تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت گردش

تفریحات و جاذبه های گردشگری سنگاپور به حدی متنوع است که در قالب یک مقاله نمی گنجد،پارت دوم که بیشتر بر روی گردش در سنگاپور تمرکز دارد را با هم مرور می کنیم

  • تعداد بازدید: 12455
  • ارسال در تاریخ: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

یک روز را به SENTOSA اختصاص دهید

Singapore

می دانیم یک روز برای دیدن تمام جاذبه های گردشگری SENTOSA کافی نیست ولی با یک برنامه ریزی دقیق می توان نهایت استفاده را از این بهشت ساحلی برد.روز را با صبحانه و سپس با ماساژ در CAPELLA شروع کنید.بعد از آن به پارک آبی ADVENTURE COVE , PORT OF LOST WONDER (برای خانواده ها) و یا به LUGE بروید.در آکواریوم S.E.A قدم بزنید قبل از اینکه در ساحل آفتاب بگیرید،شام را در QUAYSIDE ISLE صرف کنید و بقیه روز را در UNIVERSAL STUDIO سنگاپور سپری کنید.
اطلاعات بیشتر در مورد جزیره SENTOSA را در مقاله "10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها" بیابید.

به دنیای حیوانات قدم بگذارید

Singapore

سنگاپور ممکن است به عنوان شهر بتنی شناخته شود ولی این بدین معنی نیست که گونه های مختلف جانوری و گیاهی را نادیده بگیریم.یک روز را با زرافه ها و ببرهای سفید باغ وحش سنگاپور بگذرانید و پرواز سنجاب ها را در سافاری شبانه سنگاپور تماشا کنید.همچنین بچه گربه های دوست داشتنی را می توانید در اولین CAFE CAT سنگاپور NEKO NO NIWA پیدا کنید و دوست داران سگ از WE ARE THE FURBALLS CAFÉ (WTF) لذت خواهند برد.در ضمن برای آشنایی بیشتر با سافاری شبانه سنگاپور مقاله "10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور" را ببینید.

محله های مرکز شهر سنگاپور را بگردید

Singapore

تا محله های مرکز شهر را نگردید درباره سنگاپور هیچ چیز نمیدانید.محله هایی مانند TIONG BAHRU ،TOA PAYOH JURONG وBEDOK را از دست ندهید و غذاهایی مانند NASILEMAK و CHICKEN RICE را در این محله ها امتحان کنید.

image

ویدئوی دیدنی معرفی MariaBay سنگاپور

  • تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
Maria Bay یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور، استخر قایقی غول پیکر بر فراز سه آسمان خراش 57طبقه که به یکی از نمادهای سنگاپور تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو بخش های مختلف این خلیج و همچنین جدیدترین تور سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

در چشمه های آب گرم سنگاپور ریلکس کنید

سنگاپور شهر آسمان خراش ها چشمه های آب گرم طبیعی دارد. خاصیت قلیایی چشمه های سنگاپور به درمان ورم مفاصل،رماتیسم و حتی ناراحتی های پوستی کمک می کند.مواظب باشید در دمای 70 درجه این چشمه ها سوزان می شوند.

تور تاریخی سنگاپور را امتحان کنید

Singapore

جاذبه های گردشگری سنگاپور محدود به آسمان خراش های جذاب و جنگل های مصنوعی نیست گنجهای تاریخی پنهان سنگاپور را کشف کنید: درون TRISHAW بپرید و جاذبه های گردشگری سنگاپور خصوصا جاذبه های CHINATOWN مانند معبدTHIAN HOCK KENG و موزه تاریخی را بگردید.مرکز میراث فرهنگی مالزی (کاخ سابق SULTAN HUSSEIN SHAH ) در KAMPONG GLAM ،نمایشگاه،گارگاه آموزشی و تور سنگاپور را به منظور آشنایی با فرهنگ مالزی برگزار می کند.از فضای پرجنب و جوش LITTLE INDIA لذت ببرید و ذائقه خود را با غذاهای هندیTHOSAI و MASALA CHAI در مجموعه رستوران های مشهورKOMALA سنگاپور به چالش بکشید.با خواندن مقاله "10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور" LITTLE INDIA را بهتر میشناسید.

هفت MERLION سنگاپور را پیدا کنید

Singapore

نمیدانید سنگاپور هفت MERLIONدارد؟ نماد سنگاپور MERLION ،نیمه شیر،نیمه ماهی را در SENTOSA پارک MERLION وTOURISM COURT, MOUNT FABER ANGMOKIO, پیدا کنید.برای آشنایی با تاریخچه MERLION به مقاله "10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها" مراجعه کنید.

عضو کلاب BIRD SINGING شوید

در سفر به سنگاپور شاید با گروهی از مردم محلی روبرو شوید که سرگرم پرندگانی آواز خوانند.اینها اعضای کلوپ KEBUN BARU BIRD SINGING هستند.با عضویت در این گروه از گردهمایی های صبحگاهی این کلوپ در زیر آفتاب سنگاپور لذت ببرید.

خرید شبانه مرکز خرید MUSTAFA را تجربه کنید

Singapore

خرید خواربار در 4 صبح؟ چراکه نه! تنها مرکز خرید 24 ساعته سنگاپور، ALADDIN CAVE در قلبLITTLE INDIA است. با خرید از بازار های هفتگی شگفت زده شوید خانم ها عاشق چونه زنی در خرید هستند پس بجای مراکز خرید سنگاپور بازارهای هفتگی را امتحان کنید. PUBLIC GARDEN سنگاپور هم بازارهای هفتگی برای حمایت از تاجران و طراحان مستقل سنگاپور برگزار می کند.

هنر را احساس کنید

Singapore

امسال در هنر مورد علاقه خود با سفر به سنگاپورخبره شوید هنر های جنوب شرق آسیا را در SINGAPORE BIENNALE یا LIKEGILLMAN سنگاپور دنبال کنید.

موزه گردی کنید

Singapore

کجا میتوانیم شاهکار های کمیاب تاریخی،تندیس های انقلابی،نقاشیهای الهام بخش و آثار باستانی سنگاپور را پیدا کنیم؟ زمان آن رسیده که سری به گالری های پربازدید،جاذبه های گردشگری سنگاپور و به خصوص نمایشگاه های تاریخی که در موزه های گوناگون جزیره ماهی گیری سابق برگزار میشود،بزنید. پیشنهاد ما SINGAPORE PINACOTHEQUE DE PARIS یا موزه ملی سنگاپور است.

گرافیتی بکشید

Singapore

برخی گردشگران BANSKY مشهور را دوست دارند که نقاشی روی دیوار های شهر است.از آنجا که سنگاپور قوانین سفت و سختی در مورد GRAFFITI و هنرهای خیابانی دارد.چند محل را که بطور قانونی با هنرهای خیابانی منحصر به فرد تزئیین شده است،به شما معرفی میکنیم: HAJI LANE و CLARKE QUARY از دیدن DOODLE ART جذاب دیوارها و فضاهای عمومی شگفت زده می شوید.

در هتل های باستانی سنگاپور اقامت کنید

Singapore

شهر شیر ممکن است جوان باشد ولی جاذبه های گردشگری تاریخی هم دارد.با صرف چای در هتل RAFFLE در زمان سفر کنید. اگر پرسه زنی عاشقانه اطراف رودخانه سنگاپور را دوست دارید،هتل FULLERTON را برای اقامت انتخاب کنید که اداره پست سابق سنگاپور بوده است.

image

نسخه وب موبایل های هالیدی مختص تمامی گوشی و تبلت ها

  • تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
عیدی های هالیدی به کاربران  ویندوز فون-ios یا اندروید چه تبلت و یا موبایل; ازاین ‍ پس می توانندبه راحتی لیست پرواز ها و هر آنچه سایت های هالیدی ارائه می دهد را سازگار با دستگاه خود استفاده نمایند

تا می توانید در SINGAPORE GREAT SALE خرید کنید

با گرم شدن هوا،فروشندگان سنگاپور خود را برای رویداد سالانه خرید یعنی حراج بزرگ سنگاپور آماده میکنند. در طول ماه های ژون و ژانویه در سرتاسر جزیره آفتابی آف های خوبی ( تا 70 در صد) را تجربه کنید.

شام را در میان ستارگان صرف کنید

Singapore

چه چیزی بهتر از یک شام دونفره و رمانتیک با منظره ای بی نظیر است؟ SINGAPORE FLYER شامی رومانتیک با پیش خدمت ویژه و نمای پانورمایی از شهر سنگاپور را در واگن اختصاصی به شما پیشنهاد می دهد. JEWEL BOX SKY DINING انتخاب دیگر شماست که میتوانید شامی اسنثنایی را در فضایی بر فراز جزیره SENTOSA میل کنید.

انواع خوراکیهای غجیب و غریب را در سنگاپور امتحان کنید

Singapore

شکی نیست که مردم سنگاپور عاشق غذا هستند،از صبحانه هایی که در هر ساعتی در روز سرو میشود تا کافه گردی های،رستوران ها و شکم خواری های شبانه همه و همه گویای این ماجراست.نه فقط اشتهای زیاد بلکه کنجکاوی مردم سنگاپور درباره طعم های مختلف موجب شده که سالانه مسابقات جالبی در INTREPID GASTRO سنگاپور برگزار شود.

از نوشیدنی های بازار های محلی سنگاپور لذت ببرید

نوشیدنی های محلی متنوعی در سنگاپور تولید می شود.پیشنهاد می کنیم نوشیدنی های بازار محلی CHINATOWN را از دست ندهید.

به تور آشپزی سنگاپور بروید

Singapore

به گردش آشپزی با FOOD PROWLERS سنگاپور بروید و مجموعه ای وسوسه انگیز از غذاهای محلی سنگاپور را بچشید. تور سنگاپور به سبک FOOD PROWLERS تجربه ی ترکیبی از تاریخ،فرهنگ،هنر،معماری،غذا و سایر جاذبه های گردشگری سنگاپور است.

از فروشگاه های محلی خرید کنید

یک روز را خانوادگی در PASARBELLA سنگاپور بگذرانید.بیش از 30 فروشگاه این منطقه انواع محصولات تازه،خوراکی های خوشمره و نوشیدنی های گوناگون را ارائه می دهند.سری هم به فروشگاه های محلی بزنید که توسط اهالی PANTRY در اولین و سومین شنبه هر ماه برگزار می شود.

شامی فرادنیوی را در سنگاپور تجربه کنید

Singapore

در رستوران چه چیز از همه برای شما مهم تر است؟ طعم غذا؟ ما مکانی را به شما معرفی میکنیم که این نظر شما را عوض می کند؛مکانی زیر زمینی که ذائقه شما را به کل تغییر می دهد.چندان هم سخت نیست که با چشم بسته در تم NOX ( DINE IN DARK ) شرکت کنید.

تخم مرغ نمکی با هم چیز!

Singapore

مردم سنگاپور تخم مرغ نمکی را به حدی دوست دارند که تقریباً با هر خوراکی دیگری سرو می کنند: روی وافل،بال مرغ،پیتزا،دونات و حتی بستنی چندین رستوران و کافه در سنگاپور وجود دارد که ترکیبات جادویی از تخم مرغ و انواع خوراکی هارا ارائه میدهند.

با مادر طبیعت به خورشید سلام کنید

اگر از تمرینات معمول یوگا خسته شدید به تمرینات دسته جمعی یوگا در فضای آزاد بپیوندید. گزینه های زیادی در شهر آسمان خراش ها،سنگاپور وجود دارد: OM SHIVA YOGA, YOGA ON NASSIM, YOGA IN PARK, YOGA DIVAS و GREEN YOGA

حس خوب با کار خوب

Singapore

این عبارت هیچ وقت قدیمی نمیشود چرا که کارهای خیرخواهانه زیادی در سنگاپور میتوانید انجام دهید. به انجمن های حمایت از زنان علاقه مندید؟ در AWARE یا AWWA عضو شوید. میتوانید به کارگران مهاجر در TWC2 یا HOME کمک کنید اگر دلتان به حال حیوانات میسوزدCAT WELFARE SOCIETY و ACTION FOR SINGAPORE را امتحان کنید.

یک روز را در چشمه های CDB بگذرانید

دنبال راهی برای رفع خستگی سنگاپور گردی هستید؟نیاز نیست زیاد دور بروید،انتخاب های زیادی در قلب سنگاپور دارید. درون یکی از چشمه های CDB برای R&R بپرید.

همچنین برای دیدن سایر مقالات سنگاپور به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
10 جاذبه گردشگری مهم سنگاپور
جدیدترین رستوران های سنگاپور را بهتر بشناسیم
10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها
تفریحاتی که فقط در سنگاپور تجربه می کنید پارت هیجان
چه کنیم تا نهایت لذت را از سفر به سنگاپور ببریم
3 روز از تور سنگاپور خود را با ما باشید

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info