جاذبه های گردشگری که در تور دبی خواهید دید

دبی، شهر آسمان خراش ها و مراکز تجاری است. این شهر از بیابان به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری آسیا تبدیل شده است. در این مقاله در غالب ویدئو جاذبه های گردشگری دبی و همچنین جدیدترین تور دبی را به شما معرفی می کنیم.

  • تعداد بازدید: 5471
  • ارسال در تاریخ: ۶ شهریور ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 1 دقیقه
با خرید از "های هالیدی" از کارگزار مستقیم ویزا می گیرید. 09353309093

دبی به عنوان شهر جهانی و قطب تجارت خاورمیانه شناخته می شود.

شهر دبی به برج ها، آسمان خراش ها و ساختمان های بلندش معروف است. به خصوص برج خلیفه که لقب بلندترین ساختمان جهان را به خود گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این برج پیشنهاد می کنیم مقاله "15 جاذبه گردشگری دبی" را ببینید.

برای سفر به دبی دو راه وجود دارد: 1- سفر باتور دبی که اگر برای بار اول به دبی سفر می کنید یا درباره دبی اطلاعات کافی ندارید، پیشنهاد می کنیم این روش را برای سفر به دبی انتخاب کنید. 2- تهیه پرواز مستقیم دبی  است. برای این راه حل دوم باید ویزا دبی را تهیه کنید.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info