راهنمای سفر به بالی با تورهای متنوع

راهنمای سفر به بالی، جزیره محبوب اندونزی با شالیزارهای زیبا، کوه های آتشفشان و صدها جاذبه گردشگری فوق العاده، شامل شاخص ترین جاذبه ها، خوراکی های محبوب و بهترین زمان سفر و انواع تورهای بالی را در اختیارتان می گذارم.

  • تعداد بازدید: 4600
  • ارسال در تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

بالی جزیره ای در اندونزی است که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این منطقه با جاذبه های گوناگون و متنوع باب سلیقه هر نوع گردشگری است.

از آنجا که پرواز مستقیم به بالی از ایران وجود ندارد، گردشگران ایرانی ابتدا با پرواز جاکارتا، کوالالامپور یا بانکوک خود به این کشورها می رسانند، سپس با پرواز داخلی یا از راه زمینی به بالی سفر می کنند ولی آسان ترین راه سفر به بالی، تور بالی است که معمولا به صورت ترکیبی با تورهای سنگاپور، مالزی و تایلند برگزار می شود.

ساحل سانور SANUR BEACH

ساحل سانور

ساحل سانور، اولین ساحل تفریحی بالی، در شرقی ترین ناحیه جزیره قرار دارد و آرامشی بی نظیر را به گردشگران تور بالی هدیه می کند. سانور کاملا با KUTA دیگر ساحل تفریحی بالی متفاوت است: این روستای ماهیگیری سابق به قدری جذابیت دارد که گردشگران را بارها بارها به بازدید تشویق کند. در کنار اولین هتل های بالی و گلچینی از رستوران ها، فروشگاه ها و بارها، SANUR BEACH، غنای فرهنگی و هنری خود را حفظ کرده است. این ویژگی منحصر به فرد SANUR را به مقصد گردشگری ایده آل تبدیل کرده است که گردشگران خواهان مدرنیته و سنت را همزمان به خود جذب می کند.

باغ پرندگان بالی BALI BIRD PARK

باغ پرندگان بالی

باغ پرندگان بالی با اکوسیستمی خلاقانه حدود 20 سال پیش تاسیس شد.
هدف از تاسیس این باغ بنا بر گفته مدیران فعلی مجموعه، نگهداری، حفاظت و تولید مثل نه تنها گونه های در حال انقراض اندونزیایی بلکه سایر گونه های جذاب است.
باغ پرندگان بالی با توجه به تنوع بی نظیر گونه های پرندگان به بخش های مختلفی تقسیم می شود که هر بخش متناسب با پرندگان دارای اکوسیستم و گونه های گیاهی منحصر به فرد است. سفری جادویی را به طبیعت اندونزی، امریکای لاتین، آفریقای جنوبی و استرالیا را در این باغ تجربه کنید.
برای استراحت می توانید سری به رستوران مجموعه بزنید که در محیط غیر مسقف با انواع خوراکی های اندونزیایی و بین المللی پذیرای گردشگران تور بالی است. یا به کافه جنگل های بارانی بروید و از نوشیدنی های استوایی و بستنی های دست ساز لذت ببرید.
اگر می خواهید تجربه ای متفاوت از تور بالی داشته باشید، تماشای نمایش پرندگان در سینمای چهاربعدی باغ پرندگان بالی را از دست ندهید.
برای تجربه ای باز هم متفاوت تر، از پارک خزندگان بالی دیدن در مجاورت باغ پرندگان دیدن کنید که کاملترین مجموعه خزندگان در شمال شرق آسیاست.
سایت رسمی Bali Bird PARK

مجموعه غواصی بالی BALI DIVING

مجموعه غواصی بالی

BALI DIVING معتبرترین موسسه غواصی بالی با استانداردهای بین المللی است.
هدف از تاسیس این موسسه نمایش جاذبه های دنیای زیرآب بالی با امنیت کامل به هرکسی است که رویای بودن در زیر اقیانوس را دارد.
خدمات مجموعه غواصی بالی:
تجربه غواصی: برای کسانی که تا به حال تجربه غواصی نداشته اند.
گشت های روزانه غواصی: برای غواصان ماهر در هر نقطه از بالی و بهترین مناطق غواصی به پیشنهاد راهنمایان مجموعه.
غواصی با لوله تنفسی: علاقه ای به گشت زیر آب ندارید، پیشنهاد مجموعه، غواصی با لوله تنفسی در نقاط هیجان انگیز است.
ماهر شوید: اگر دنبال تغییر در زندگی و کار هستید، میتوانید آموزش ببینید و به جمع متخصصین مجموعه بپیوندید.
تور غواصی: دنبال تجربه ای متفاوت و طولانی تر هستید با اقامت شبانه، تور غواصی مجموعه را از دست ندهید.
سایت رسمی مجموعه: Bali Diving

موزه های بالی

موزه های بالی

اولین گزینه برای گردشگران مشتاق موزه گردی، منطقه DENPASAR بالی است. شاخص ترین موزه در این منطقه موزه بالی است که اوایل دهه 20 میلادی در کنار کاخ سلطنتی پیشین ساخته شد و مجموعه ایی شگفت انگیز از آثار تاریخی و هنری اندونزی را به نمایش می گذارد.

بهترین زمان سفر به بالی

بهترین زمان سفر به بالی

آب و هوای بالی از آپریل تا سپتامبر گرم و خشک و از اکتبر تا مارچ بارانی است. در کل بالی از جمله مقاصد گردشگری است که تمام فصول سال می توان به آن سفر کرد. ولی بهترین زمان سفر به بالی در طول تابستان یعنی از آپریل تا اکتبر است که در این دوره زمانی بالی پذیرای بیشترین تعداد گردشگر است.

5 خوردنی برتر بالی

1. غذای اندونزیایی BABI GULING در بالی

غذای اندونزیایی BABI GULING در بالی

2. غذای اندونزیایی LAWAR در بالی

غذای اندونزیایی LAWAR در بالی

3. غذای اندونزیایی BEBEK BETUTU در بالی

غذای اندونزیایی BEBEK BETUTU در بالی

4. غذای اندونزیایی SATE LEMBAT در بالی

غذای اندونزیایی SATE LEMBAT در بالی

5. غذای اندونزیایی IKAN BAKAR در بالی

غذای اندونزیایی IKAN BAKAR در بالی
این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع: مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info