اعلام آزادسازی نرخ بلیت هواپیما برای ۱۷۰ مسیر داخلی

پس ازتصویب شورای عالی هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما در ۱۷۰ مسیر داخلی آزاد و ۸۷ مسیر همچنان جزء مسیرهای حمایتی قرار گرفت.

  • تعداد بازدید: 3116
  • ارسال در تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از افزایش میانگین ۳۰ درصدی قیمت بلیت‌های نوروزی هواپیما خبر داد و گفت: در مذاکرات و هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است در بخش نظارت بر فروش بلیت اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه انگیزه این آزاد سازی بر سه محور مهم چون ارتقاء ایمنی، ایجاد رقابت در سرویس دهی، فراهم شدن زمینه انتخاب برای مسافران استوار است گفت: توسعه اقتصادی کشور در گرو داشتن حمل ونقل هوایی کارآمد و به روز است و آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما توان عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی‌، سرویس دهی و نوسازی ناوگان هوایی کشور را تضمین خواهد کرد و چنین تصمیمی در بیرون مرزها نیز به عنوان مقدمات رشد و توسعه اقتصادی کاربردی و موفقیت آمیز بوده است.

جعفرزاده همچنین مسیرهایی که آزادسازی نرخ بلیت در آنها صورت گرفته را مسیرهای منتهی به جزایر کیش و قشم‌، شهرهای نفتی و مسیرهای انفرادی و مسیرهای جدید عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه دستورالعمل آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما و مسیرهای حمایتی صبح امروز به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است گفت: این دستورالعمل از تاریخ ابلاغ قابل اجراست.
منبع:پایگاه خبررسانی وزارت راه وشهرسازی

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info