لیست هتل های باکو

اگر به دنبال سفری به منظور رفع خستگی و همینطور سفری ارزان هستید، ما تور باکو به همراه رزرو بهترین هتل های باکو را به شما پیشنهاد میکنیم. در اینجا به شما اطلاعات کامل هتل های باکو, خدمات هتل های باکو, آدرس هتل های باکو را همراه تصویرشان نشان میدهیم تا برای انتخاب هتل مناسب به شما کمک کرده باشیم.

  • تعداد بازدید: 2890
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۵ دی ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

هتل های باکو به همراه آدرس هتل های باکو

هتل های باکو

هتل فورسیزنز باکو ، هتلی پنج ستاره و نزدیک به جاذبه های شهری

هتل فورسیزنز را میتوان جزو بهترین هتل های پنج ستاره باکو نام برد که با داشتن امکانات عالی و مزایای منحصر بفرد که برای مسافرانش دارد و هم چنین نزدیکی به کاخ اسماعیلیه و وسعت فضاهای هتل و در نگاه اول طراحی عالی توجه مهمانان را به خود جلب میکند. از خدمات رایگان این هتل پنج ستاره باکو میتوان به صبحانه ی رایگان ، پارکینک رایگان و اینترنت وای فای اشاره کرد.
با اقامت در این هتل میتوانید در کمترین زمان خود را به جاذبه های گردشگری باکو که شامل محله های قدیمی و میدان فواره است، برسانید. بعد از گشت و گذار میتوانید در اتاق آرامش یا استخر سرپوشیده استراحت کنید. هتل فورسیزنز باکو با داشتن مهمان داران بسیار مهربان و محترم میتوانید قهوه سفارش دهید و برای داشتن هر چیزی که لازم است کافیست لب تر کنید.

آدرس هتل فورسیزنز باکو : 

Neftchilar Ave 1 , Baku , Azerbaijan

هتل گرند هتل یوروپ باکو ، پنج ستاره

هتل گرند هتل یوروپ باکو با داشتن تفریحات متنوع  میتواند در تمام طول روز مهمانان را سرگرم کند بطوریه در تمام طول سفر از هتل خارج نشوید !!! که میتوان از استخر سرپوشیده با هوای مطبوع تا استخر روباز با تابش دلنواز خورشید گفت ، این هتل پنج ستاره باکو به دلیل داشتن طراحی صمیمی رستوران به همراه بهترین منوی غذاهای آذربایجان و بین المللی حسی گرم و دلچسبی را به شما میدهد.
در هتل گرند هتل یوروپ شما میتوانید نمای باغ سبز بیرون را از پشت شیشه های سرتاسری به هنگام صرف صبحانه تماشا کنید.
اگر بخواهید  به تماشای جاذبه های باکو بروید ، به دلیل موقعیت خوبی که این هتل در مرکز شهر دارد این منظور برای شما آسان میشود و هم چنین میتوانید از پشت پنجره های هتل شهر و دریای آبی خزر را تماشا کنید .

آدرس هتل گرند یوروپ باکو : 

Tbilis Prospekt 20 , Nasimi , AZ1078 Baku, Azarbaijan

هتل بوتا باکو، سه ستاره

اگر برای اقامت در یکی از بهترین هتل های ارزان باکو هستید، ما هتل بوتا با نام انگلیسی Buta Hotel را به شما پیشنهاد میدهیم چرا که علاوه بر اینکه قیمت مناسب دارد ،اینترنت و صبحانه و بوفه رایگان هم دارد، کتری برقی برای نوشیدن چای در اتاق ها ی هتل بوتا نیز خواهید داشت و به منظور گشت و گذار در شهر  و تماشای دیدنی های شهر باکو پایتخت آذربایجان هم تنها 3 دقیقه تا ایستگاه مترو بصورت پیاده راه دارید، و هم چنین تنها 5 دقیقه تا برج های معروف شهر باکو پیاده راه دارید ، 20 متر با کاخ شیروانشاه فاصله دارید و همینور ساحل در دسترس میهمان ها است ، پیاده روی و استراحت و هم چنین تسلط کامل به زبان فارسی پرسنل هتل، اقامتی شیرین و به یادماندنی برای شما خواهد داشت .

آدرس هتل بوتا باکو : 

Gasr street 16 , Sabayil , AZ1095 Baku , Azerbaijan

هتل های باکو

هتل هیلتون باکو ، پنج ستاره

همانطور که از نام این هتل مشخص است از هتل های پر آوازه ی شهر باکو است ،هتل هیلتون از دیگر هتل های ساحلی باکو میباشد که خدمات و امکانات مختلفی دارد . با توجه به نظرات مهمانان این هتل تمام تلاش خود را چه در زمینه راحتی مهمانان و تمیزی ملافه ها و امکانات اتاق ها و راحتی تخت ها  انجام میدهد تا رضایت مسافران خود را جلب کند. در رستوران و کافی شاپ هتل برای صبحانه و وعده های غذایی دیگر میتوانید انواع غذاهای حلال ،مدیترانه ای، اروپایی و رژیمی را سرو کنید .

امکانات هتل هیلتون باکو :

هر امکانات و خدماتی را که تصورش را بکنید هتل هیلتون در اختیار مهمانان خود میگذارد، به هنگام ورود خدمات پذیرایی، نظافت اتاق ها، ترنسفر فرودگاهی و شاتل، در تمام ساعات شبانه روز امکان تبدیل ارز، اطمینان خاطر مسافران را در سفر به باکو بیشتر میکند.

  • استخر سرپوشیده
  • مربی شخصی در باشگاه
  • باشگاه ورزشی با تمام امکانات
  • اتاق بخار
  • آرایشگاه مردانه و زنانه
  • سونا و جکوزی

آدرس هتل هیلتون باکو : 

Azadlig Avenue 1B , Sabayil ,Azerbaijan

هتل کارات باکو ، سه ستاره

هتل کارات جزو بهترین هتل های سه ستاره باکو است که با قیمت مناسب هر اتاق با جاهای دیدنی مانند سالن کنسرت حیدر علی اف ، ایستگاه اصلی باکو و پارک زمستانی تنها 5 دقیقه پیاده راه دارد. رستوران هتل کارات با نام انگلیسی Karat Inn Hotel  انواع غذاهای آذربایجانی و ترکی را سرو میکند، طراحی زیبایی دارد اتاق های بسیار تمیز و صبحانه رایگان هم دارد.

آدرس هتل کارات باکو : 

Suleymal Rahimov street 175 , Nasimi , AZ1000 Baku , Azerbaijan

هتل های باکو

هتل هالیدی این ، چهار ستاره

هتل هالیدی این باکو از جمله هتل های uall باکو است که 223 اتاق  با تمام خدمات را دارد از جمله میتوان تخت نوزاد را در اتاق های این هتل قرار داد ؛ اتاق های دلباز ورنگ روشن دارد ، اینترنت وای فای و تماس تلفنی  و بطری آب معدنی رایگان را برای مهمانان خود در نظر دارد و هر روز از ساعت  06:30 تا 10:30 صبحانه  سرو میشود و خدمات بیدار کردن مهمان راهم میتوانید سفارش دهید .
امکانات و خدمات تفریحی این هتل به شما این فرصت را میدهد تا علاوه بر سفر های تفریح سفر های کاری راهم در این هتل بگذرانید ، از این هتل تا بلوار باکو ومراکز خرید باکو و تاور میدان تنها مسافت کمی پیاده راه دارید . هتل هالیدی این 4 ستاره باکو برای زوج های جوان خیلی مناسب است و تنوع غذایی بالایی دارد از جمله غذاهای گیاهی و آمریکایی و حلال .

از دیگر امکانات این هتل
  • فروشگاه برای خرید سوغات
  • تراس
  • ماساژ با پرداخت هزینه اضافی
  • باشگاه بدن سازی
  • استخر وسونا
  • اجازه ی ورورد حیوانات خانگی
  • دستگاه ATM
  • تسلط به چندین زبان
  • صرافی
  • پذیرش 24 ساعته
  • سالن زیبایی
  • خشک شویی
  • اتاق جلسه

آدرس هتل هالیدی این : 

Nasimi , AZ1000 Baku , Azerbaijan , Keykab Khanim safaraliyeva street 5

هتل ایست لجند باکو ، سه ستاره

بهتر است برای رزرو آنلاین هتل در باکو به سراغ هتل های سه ستاره بروید ، هتل ایست لجند باکو از جمله هتل هایی است که استخر فصلی و روبازکه برای مهمانان این هتل رایگان است دارد و همینطور امکان رزور در تمام طول سال را دارد و شما میتوانید در تراس و رستوران این هتل بهترین قهوه را سفارش دهید یا میتوانید به بهترین کافه های شهر که در نزدیکی این هتل است بروید . برای رسیدن به جاذبه های شهر باکو بهتر است تاکسی بگیرید .

آدرس هتل ایست لجند باکو : 

Khanlar street 38 , Sabayil , AZ1003 Baku , Azerbaijan

هتل شاه پالاس ، چهار ستاره

هتل شاه پالاس باکو به دلیل طراحی سنتی و کلاسیکی که دارد به محض ورود بهش به شما احساس شاهانه ای دست میدهد که این طراحی نه تنها در لابی هتل بلکه در اتاق ها هم ادامه دارد دارای اتاق های یک تخته و دو تخته و سه تخته و هم چنین سوئیت است  . مترو ایچری شهر در فاصله ی 10 دقیقه ای این هتل است . هتل شاه پالاس درست موازی با دریا است .

امکانات هتل شاه پالاس باکو

  • رستوران شیک و زیبا که شما در آنجا صبحانه ای عالی و بی نظیر و شامی عاشقانه را تجربه خواهید کرد.
  • کافه Qala Burc  برای کسانیکه عاشق تنقلات و انواع نوشیدنی و شیرینی هستند.
  • خانه قنادی Baruka که جزو معروف ترین قنادی های باکو است. 
  • سالن فیتنس
  • حمام ترک
  • تهویه مطبوع کامل
  • بار
  • سرویس فرنگی


آدرس هتل شاه پالاس : 

Qosha Qala Street 47 , Sabayil , Az1000 Baku , Azerbaijan

هتل های باکو

هتل آلبا ، پنج ستاره

هتل آلبا از جمله با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین هتل های شهر باکو است که با داشتن امکاناتی مثل سالن ورزشی و استخر، سالن ماساژ و پارکینگ رایگان ، اسپا و رستوران تلاش میکند تا اقامت به یاد ماندنی را برای مهمانان خود فراهم کند . بهتر است این نکته را بدانید این هتل در منطقه نریمانف است وحدودا 10 دقیقه با ماشین تا میدان فاصله دارد.

هتل نوردوست باکو ، چهار ستاره

هتل نوردوست باکو نظر هر گرشگری را به خود جلب میکند بخاطر کیفیت بالایی که دارد و هزینه ی ارزانی که برای اقامت در این هتل باید در نظر گرفت، از امکانات و خدمات این هتل میتوان به بار، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی. اتاق های باکیفیت اشاره کرد.

هتل جیره باکو ، سه ستاره

هتل جیره باکو با موقعیتی که در مرکز شهر باکو دارد میتواند به دلیل نزدیکی به مراکز دیدنی اهمیت بسیاری دارد ، مهمانان میتوانند با پیاده روی ساده به برج دختر باکو ، کاخ شیروانشاه ، بلوار باکو و مسجد محمد رسید. از امکانات این هتل میتوان به بار، رستوران و اینترنت (وای فای) رایگان  اشاره کرد.

هتل گلدن کاست، پنج ستاره

هتل گلدن کاست از جمله هتل های پنج ستاره معروف شهر باکو است که دارا ی خدمات و امکانات با کیفیتی است. از امکانات این هتل میتوان به رستوران، استخر، سونا، کافی شاپ، سالن کنفرانس، بار، رسپشن 24 ساعته، پارکینگ رایگان و سالن ورزش اشاره کرد.
هتل گلدن کاست باکو به دلیل دلبازی و کیفیت خدماتی که ارائه میدهد نظر گردشگران تور باکو را به خود جلب کرده است.

هتل رز اند کرون ، چهار ستاره

هتل رز اند کرون باکو از جمله هتل های تازه تاسیس شده ی شهر است که با قرار گرفتن در منطقه 28 می میتواند گزینه ی مناسبی برای گردشگرانی باشد که قصد سفری کم هزینه و با کیفیت به مقصد باکو را دارند .
از مزایا و امکانات این هتل میتوان به پارکینگ رایگان، بار، رستوران و موقعیت مناسب اشاره کرد و شما میتوانید با 30 دقیقه پیاده روی به ایچری شهر و میدان فواره ها و دیدنی های شهر باکو برسید.

هتل های باکو

هتل مای بیچ با کو ، چهار ستاره

هتل مای بیچ باکو از جمله هتل های ساحلی است که قیمت مناسب و امکانات خوبی دارد؛ این هتل در سواحل منطقه ی نوخانی قرار دارد که 25 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، از مناطق سبز و زیبای باکو حساب می شود. از امکانات این هتل میتوان به تهویه هوای مناسب و یخچال و سشوار ، تلویزیون و چای ساز اشاره کرد.

هتل سیتی پارک باکو ، چهار ستاره

هتل سیتی پارک باکو از جمله هتل های مناسب اقامت است که در منطقه ی تارگووی با موقعیت عالی قرار دارد یعنی شما میتوانید بدون تاکسی به مناطق توریستی باکو بروید چرا که تنها 6 دقیقه با میدان فواره ها فاصله دارد و میتوانید هر چقدر که میخواهید به ایچری شهر و خیابان نظامی در طول روز بروید .
از جمله خدمات و امکانات این هتل میتوان به اتاق های با کیفیت، گاو صندوق، بار، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، تهویه مناسب، تلوزیون با کانال های ماهواره، کتری، دوش، سشوآر، حمام اختصاصی در همه اتاق ها اشاره کرد.

هتل ای اف باکو، چهار ستاره

هتل ای اف با نام انگلیسی AF Hotel Aqua Park Baku  واقع در دهکده نووخانا در کنار دریای خزر است که فاصله 21 کیلومتری با مرکز شهر دارد که با استفاده از وسایل نقلیه نزدیک هتل میتوان به مرکز شهر باکو تردد کرد. همه ی اتاق ها اینترنت رایگان دارند، تلوزیون با کانال های ماهواره دارند، یخچال با آب آشامیدنی رایگان دارد.
از دیگر ویژگی های محبوب این هتل مبتوان به  داشتن پارک آبی با چهار استخر و سرسره آبی برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان است. هتل ای اف باکو با داشتن سرویس ماساژ، سالن بدنسازی و ورزش، پذیرش 24 ساعته و صرافی اشاره کرد.

آدرس هتل ای اف باکو : 

Novkhani Settlement , AZ0119 Novxav1

هتل اکسلسیور باکو ، پنج ستاره

هتل اکسلسیور بانام انگلیسی Excelsior Hotel  در قلب باکو قرار دارد ؛ در نزدیکی مراکز تجاری ، رستوران ها، مراکز تفریحی و خرید است و کلیه اتاق ها امکاناتی مثل : تهویه مطبوع، اینترنت بیسیم، تلوزیون با کانال های ماهواره، یخچال، چای ساز و قهوه ساز و سشوار را دارا هستند .
در هتل اکسلسیور باکو یکی از مجهزترین و کامل ترین مراکز سلامت شهر بکو، " مرکز سلامت Aura" قرار دارد.
از دیگر امکانات این هتل میتوان به سالن ورزش مدرن و مجهز، استخر سر پوشیده، زمین اسکواش، سونا و اتاق های بخار، سالن کنفرانس و اتاق جلسات اشاره کرد. کودکان زیر ده سال میتوانند رایگان به همراه والدین اقامت داشته باشند. تنها 25 دقیقه با فرودگاه بین المللی آذربایجان فاصله دارد.

آدرس هتل اکسلسسیور باکو : 

خیابان حیدر علی اف 2- شماره ی Az1154

هتل های باکو

هتل خزر گلدن بیچ ، چهار ستاره

هتل خزر گلدن بیچ در شهر باکو در کنار سواحل زیبای خزر قرار دارد که با امکاناتی مثل تلوزیون وماهواره ،یخجال و سشوآر، تهویه مطبوع میتوان گزینه ی مناسبی بای خلق خاطراتی زیبا برای سفر شما باشد. همه ی اتاق ها قسمت پذیرایی دارند و بعضی از اتاق دوبلکس هستند و هم چنین دارای جکوزی اند. هتل خزر گلدن بیچ باکو یک رستوران دو طبقه مجلل دارد که شامل موزیک زنده هم هست، انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکند.
این هتل ساحل اختصاصی که از بهترین ساحل های باکو نیز میباشد را دارا است و 12 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.

آدرس هتل خزر گلدن باکو : 

منطقه ساحلی مردکان (Mardakan)

هتل کنسول باکو ، چهار ستاره

هتل کنسول باکو با نام انگلیسی Consul Hotel واقع در شمال شهر باکو و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تجاری است که شش طبقه دارد و پرسنل هتل به دو زبان مسلط هستند. از امکانات این هتل میتوان به بیزینس سنتر (مرکز تجاری)  حمل و نقل، تهویه مطبوع کامل، خدمات لباسشویی و خشک شویی، دو رستوران و یک تریا  و صندوق امانات اشاره کرد. هتل کنسول باکو 22 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.

آدرس هتل کنسول باکو : 

خیابان حسن علی اف AZ110

هتل هایت ریجنسی باکو ، پنج ستاره

هتل هایت ریجنسی باکو با نام انگلیسی Hayatt Regency Hotel  در منطقه تجاری قرار دارد و تا مرکز تجاری و دولتی و ساختمان اپرای باکو خیلی کم فاصله دارد و تنها 10 دقیقه با کناره ی دریای خزر و مراکز تجاری فاصله دارد. هتل هایت ریجنسی 1160 اتاق دو لوکس به همراه امکاناتی مثل صندوق امانات، اینترنت بی سیم، تلوزیون و ماهواره، تلفن و... است.
از دیگر مزایا و امکانات این هتل میتوان به چهار رستوران غذاهای محلی و اروپایی، 2 تا استخر، زمین تنیس، حمام سونا و جکوزی، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، کلوپ بازی و کافی شاپ و زمین تنیس اشاره کرد. این هتل تا فرودگاه 25 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل هایت ریجنسی باکو : 

خیابان باکو خان اف – شماره 1

ایچاری شهر هتل باکو ، چهار ستاره

ایچاری شهر هتل باکو با نام انگلیسی Ichari shahar Hotel در یک قلع قدیمی بنام ایچاری شهر در مرکز تجاری آذربایجان قرار دارد که در اطراف این هتل، جاذبه های توریستی مختلفی نظیر کاخ شیروان شاه ،کاخ ریاست جمهوری و... قرار دارد که دارای 8 اتاق در سه طبقه است که شش اتاق دو تخته و دو اتاق یک تخته دارد و همه ی اتاق ها امکاناتی مثل تهویه مطبوع، تلوزیون و حمام دارد. شیرینی جات در ایام نوروز در اتاق ها گذاشته میشود. این هتل دارای یک تریا با منظره دریای خزر و سرو انواع غذاهای اروپایی و محلی میباشد. این هتل با فرودگاه 40 کیلومتر و با ایستگاه قطار 10 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ایچاری شهر باکو : 

باکو ایچاری شهر – کوچه محمد یار اوغلو -34/1

هتل های باکو

ای وای اف پالاس هتل باکو ، پنج ستاره

ای وای اف پالاس هتل باکو یا نام انگلیسی  AYF Palace Hotel نزدیک مراکز دیدنی شهر باکو قرار دارد، تمام اتاق ها بسیار زیبا تزیین شده اند و امکاناتی نظیر سیستم گرمایش جداگانه، تهویه مطبوع، کامپیوتر شخصی به همراه اینترنت، یخچال، سرویس 24 ساعته و خشکشویی را دارد و به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد از جاذبه های توریستی شهر باکو است. این هتل با طراحی بینظیری که در لابی و سایر قسمت ها دارد جزو هتل های درجه یک شهر باکو محسوب میشود.
رستوران های هتل ای وای اف پالاس انواع غذاها را سرو میکند. از دیگر امکانات این هتل میتوان به سالن ورزش، سونا و جکوزی، سالن های مخصوص ضیافت و مرکز تجاری اشاره کرد.

آدرس هتل ای وای اف پالاس باکو : 

Khatai Avenue , Baku , Azerbaijan

هتل نوهس آرک باکو، سه ستاره

هتل نوهس آرک باکو با نام انگلیسی Noah`s Ark Hotel به دلیل موقعیت خوبی که دارد و نزدیکی به اماکن توریستی و هم چنین پرسنل مهربان و کار بلد رضایت گردشگران را به خود جلب کرده است، از ویژگی های این هتل میتوان به وجود زمین بازی برای کودکان، اتاق جلسه کاملا مجهز، ترنسفر فرودگاهی اشاره کرد. شما میتوانید در باغ هتل استراحت کنید و همچنین میتوانید از غذاهای خوب رستوران این هتل استفاده کنید.

آدرس هتل نوهس آرک باکو : 

Ilyas Efendyev street AZ1095 Baku

هتل ریویرا باکو ، چهار ستاره

هتل ریویرا باکو با نام انگلیس Riviera Hotel   به دلیل داشتن امکاناتی چون، دوچرخه سواری، قرار داشتن مسیر های ویژه برای پیاده روی، اسنک بار و هم چنین ترنسفر فرودگاهی به درخواست مهمانان توجه برخی از گردشگران را به خود جلب کرده است.

آدرس هتل ریویرای باکو : 

Gurban Abbasov Street 1 AZ1003 Baku

هتل رد لین باکو ، سه ستاره

هتل رد لین باکو با نام انگلیسی  Red Lion Hotel، از جمله امکانات این هتل میتوان به داشتن صرافی، گیت های ایمنی کودکان، خدمات چک کردن سریع اتاق ها و تحویل آنها، بوفه غذای مخصوص کودکان، امکان بازی بیلیارد برای مهمانان و هم چنین اتاق های ضد صدا اشاره کرد.

آدرس هتل رد لین باکو : 

Yusif Mammadaliyev street 7 AZ 1000 Baku

هتل های باکو

هتل دی کراون باکو ، پنج ستاره

هتل دی کراون باکو با نام انگلیسی The Crown Hotel دارای امکاناتی نظیر ماساژ، استخر سر پوشیده، حمام ترکی و بخار، شیشه های دوجداره اتاق ها نیز باعث میشوند که هیچ گونه صدایی از خارج مانع استراحت شما نشود؛ این هتل هم چنین با داشتن صرافی و اتاق جلسه ی کاملا مجهز و امکان بازی بیلیارد برای مهمانان و هم چنین اتاق های ضد صدا، نظر گردشگران را به خود جلب کرده است.

آدرس هتل دی کراون باکو : 

Gurban Abbasov Street 1 AZ1003 Baku

هتل رویال گاردن باکو ، چهارستاره

هتل رویال گاردن باکو با نام انگلیسی Royal Garden Hotel با ارائه ی خدمات اینترنت وای فای رایگان و هم چنین کارکنان این هتل توانایی صحبت با زبان های آذربایجانی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی، عربی، ترکی را دارند. از دیگر امکانات این هتل میتوان به پاکیزگی هتل، نزدیکی به مکان های توریستی شهر باکو، استخر بینظیری که به دریا وصل است  و بوفه مخصوص کودکان، استخر در فضای باز میتوان اشاره کرد.

آدرس هتل رویال گاردن باکو

Azerbaijan , AZ1000 Baku , Azerbaijan   1033, Izmir Street

هتل رامادا باکو ، پنج ستاره

Ramada Baku Hotel، این هتل دارای ساحلی مخصوص است ، امکانات مخصوص بازی برای کودکان دارد ، زمین تنیس ، سونا .

آدرس هتل رامادا باکو : 

1023 , Az1000 Baku , Azerbaijan   Shikhov Beach

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info