جریمه کنسلی پروازهای سیستمی

شاید برای شما هم سوال پیش آمده است که استرداد بلیط هواپیما در چه شرایطی امکان پذیر است؟ آیا تاکنون پرواز رزرو کرده اید و بعداً متوجه شده‌اید که بدلیل تغییر شرایط کاری یا دلایل دیگر نمی‌توانید به مسافرت بروید و قصد کنسلی پرواز خود را داشته باشید. در اینجا جریمه استرداد بلیط های سیستمی را بررسی می کنیم.

  • تعداد بازدید: 2627
  • ارسال در تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۸ آبان ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

استرداد بلیط های سیستمی

هنگام پرواز، امکان استرداد بلیط هواپیما وقتی ارزان ترین بلیط را خریداری کرده‌اید وجود ندارد. ارزان‌ترین بلیط‌ها تقریباً همیشه غیر قابل برگشت هستند. با این وجود، استرداد بلیط هواپیما گاهی ممکن است حتی اگر آنها غیرقابل برگشت باشند.  
عموما پرواز‌های سیستمی را می‌توانید براحتی و با مراجعه آنلاین به بخش استرداد بلیط کنسل کنید و میزان جریمه آن کاملا برای شما مشخص می‌شود اما کنسل کردن پروازهای چارتری به سختی امکان‌پذیر است. متأسفانه، اکثرا در سراسر دنیا خطوط هوایی هزینه های تغییر یا لغو سنگین را در بلیط‌های استردادی خود لحاظ می‌کنند. اما در موارد معدودی می‌توانید با کسر مبلغی بلیط هواپیما را کنسل کنید. البته ایرلاین های مختلف قوانین خود را برای این موضوع دارند.

درباره بلیط های سیستمی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸

درصد جریمه کنسلی پرواز

درصد جریمه کنسلی پرواز

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸

جریمه کنسلی پروازهای سیستمی

هنگامی که تصمیم دارید بلیط خود را کنسل کنید دقت داشته باشید که بلیط شما بلیط سیستمی است یا بلیط چارتری. کنسلی بلیط سیستمی بسیار راحت تر است و طبق جدول جریمه بلیط های کنسلی می توانید از میزان جریمه بلیط خود اطلاع پیدا کنید. و به آسانی فرم استرداد بلیط خود را پر کنید. در صورتی که برای کنسل کردن بلیط چارتری حتما باید با آژانس مسافرتی مربوطه تماس بگیرید و از جریمه کنسلی اطلاع یابید. شرکت‌های هواپیمایی مختلف، قوانین مخصوص به خود را دارند. جریمه کنسلی پرواز‌های سیستمی از حداقل ۵٪ تا حداکثر ۱۰۰٪ متغیر است.  جریمه کنسلی پروازهای سیستمی کاملا بستگی به رده کلاس پروازی و زمان کنسلی پرواز دارد. 
توجه داشته باشید که برای نوزاد صندلی اختصاص داده نمی شود. و قاعدتا بلیط نوزاد جریمه کنسلی ندارد. ولی در مورد کودکان بالای 12 سال مانند بزرگسال شامل جریمه کنسلی می شوند.

جدول جریمه کنسلی پروازهای سیستمی ایرلاین های مختلف

جریمه کنسلی پروازهای سیستمی

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع: مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info