بررسی امکانات و ویژگی های هتل هما مشهد

شهر مشهد به عنوان اصلی‌ترین مقصد گردشگری کشور دارای هتل‌های متنوع بسیاری است که مجموعه هتل‌های هما نیز در این شهر شعبه دارد. ‌هتل‌های زنجیره‌ای هما از معروف‌ترین و خوش آوازه‌ترین هتل‌های ایران است که هتل هما مشهد دارای دو شعبه به نام هتل هما 1 و هتل هما 2 مشهد می‌باشد.

  • تعداد بازدید: 496
  • ارسال در تاریخ: ۲۲ مهر ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

شهر مشهد به عنوان اصلی‌ترین مقصد گردشگری کشور دارای هتل‌های متنوع بسیاری است که مجموعه هتل‌های هما نیز در این شهر شعبه دارد. ‌هتل‌های زنجیره‌ای هما از معروف‌ترین و خوش آوازه‌ترین هتل‌های ایران است که هتل هما مشهد دارای دو شعبه به نام هتل هما 1 و هتل هما 2 مشهد می‌باشد.

بررسی امکانات و ویژگی های هتل هما مشهد

هتل هما ۱ مشهد از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های این کلان شهر به شمار می‌رود که در خیابان احمدآباد مشهد قرار دارد. این هتل پنج ستاره در قدیم با نام هتل هایت، فعالیت داشته است. هتل هما 1 مشهد در طول سال میزبان زائران و مسافران بسیاری می‌باشد.

هتل هما ۲ مشهد شعبه دیگر این مجموعه زنجیره‌ای در شهر مشهد است. این هتل ۵ ستاره و لوکس در بلوار خیام مشهد واقع شده که منطقه‌ای آرام و به دور از ترافیک مرکز شهر می‌باشد. در ادامه ویژگی‌ها و امکانات هتل هما مشهد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هتل هما 1 مشهد

این هتل ۵ ستاره و باسابقه در سال ۱۳۵۲ در خیابان احمدآباد مشهد افتتاح شد که تا قبل از انقلاب، با نام هتل هایت فعالیت داشت. هتل هما 1 شامل ۱۳۵ واحداقامتی است که با امکانات مدرن و خدمات رفاهی رضایت‌بخش در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

این هتل دارای محوطه‌ای سرسبز و بسیار زیبا است که به جهت بالا بردن سطح کیفی امکانات و خدمات خود، در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هما 1 مشهد حدود 20 دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد و تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه بین‌المللی مشهد باید مسافتی حدود ۲۵ دقیقه‌ای را طی کرد.

واحدهای اقامتی هتل هما 1 مشهد

یکی از امکانات هتل هما مشهد، تنوع واحدهای اقامتی این هتل می‌باشد که انتخاب‌های زیادی را برای مهمانان پیشنهاد می‌دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل با بهترین خدمات و امکانات مدرن، تجربه‌ اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان به یادگار می‌گذارد.

واحدهای اقامتی هتل هما 1 مشهد

تنوع واحدهای اقامتی هتل هما 1 مشهد

  • اتاق دو تخته برای یک نفر
  • اتاق سنیور برای دو نفر
  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته توئین
  • اتاق سنیور برای سه نفر
  • سوئیت یک خوابه رویال
  • ویلا سه خوابه

امکانات هتل هما مشهد 

از امکانات عمومی هتل هما 1 مشهد می‌توان به پارکینگ، فروشگاه، فضای سبز، لابی، دستگاه ATM، تراس عمومی، آسانسور، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، سالن ‌صبحانه‌خوری، سالن کنفرانس، سالن چندمنظوره، تالار عروسی، تاکسی سرویس، ویلچر، رمپ و... اشاره کرد.

خدمات هتل شامل پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات بیدارباش، روم سرویس، خدمات پزشکی، ترانسفر با هزینه، خدمات تور، آژانس مسافرتی، سرویس رایگان به حرم، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، فکس، فتوکپی، پرینتر، صبحانه و ناهار در اتاق و... می‌باشد.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل هما ۱ مشهد

از امکانات ورزشی و تفریحی هتل می‌توان به مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن ورزشی و بدنسازی اشاره نمود که جزء بهترین امکانات هتل هما مشهد به شمار می‌آیند. مهمانان می‌توانند ورزش روزانه و منظم خود را در این هتل ادامه دهند.

کافی شاپ و رستوران‌های هتل هما ۱ مشهد

از امکانات هتل هما مشهد می‌توان به دو رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه این هتل 5 ستاره اشاره کرد. مهمانان هتل هما 1 مشهد می‌توانند طعم لذیذ غذاهای این دو رستوران را بچشند.

رستوران گل سرخ: این رستوران با ظرفیت 180 نفر در طبقه همکف هتل قرار گرفته است. رستوران گل سرخ با سرو انواع غذاهای بین‌المللی، ایرانی، سنتی، دریایی، گیاهی و فست فود از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران تابستانی هتل: این رستوران با ظرفیت 300 نفر در محوطه زیبای هتل قرار گرفته و میزبان مهمانان عزیز در وعده شام می‌باشد.

کافی‌شاپ چابک: این کافه با ظرفیت 100 نفر، افتخار میزبانی از مهمانان را در طبقه همکف هتل دارد.

کافی شاپ و رستوران‌های هتل هما 1 مشهد

هتل هما ۲ مشهد

این هتل، شعبه دیگری از گروه هتل‌های هما در مشهد می‌باشد. هتل 5 ستاره هما 2 مشهد در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد. این هتل لوکس در سال ۱۳۹۵ به منظور رفاه بیشتر مهمانان و بالا بردن سطح کیفی امکانات و خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. 

هتل هما ۲ در منطقه‌ای آرام و خوش آب و هوا در بلوار خیام مشهد قرار دارد. این هتل ۵ ستاره شامل ۹ طبقه و ۲۰۰ واحداقامتی است که اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل در ۵ طبقه از آن قرار گرفته‌اند. امکانات هتل هما مشهد براساس استانداردهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

برای بهترین رزرو هتل مشهد می‌توان هتل هما 2 را انتخاب نمود که گزینه مناسبی برای اقامت در شهر مشهد به شمار می‌رود. موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده، مهمانان دسترسی راحتی به مراکز تفریحی و اماکن گردشگری شهر داشته باشند. 

این هتل 5 ستاره و لوکس تا ایستگاه راه آهن حدود ۸ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد حدود ۱۸.۵ کیلومتر فاصله دارد.

واحدهای اقامتی هتل هما 2 مشهد 

تنوع زیاد واحدهای اقامتی، از امکانات هتل هما مشهد به شمار می‌آید که دست مهمانان را برای انتخاب اتاق، باز گذاشته است. بسیاری از واحدهای هتل، دارای چشم‌انداز زیبایی روبه باغ می‌باشند که فضای دلنشینی را به وجود آورده است.

سوئیت‌های هتل به صورت واحدهای آپارتمانی در محیطی بزرگ و دلباز قرار دارند که اقامت لذت‌بخشی را برای مهمانان عزیز به ارمغان می‌آورد. در چند سال اخیر سوئیت‌های ویژه و لوکس هتل مورد بازسازی قرار گرفته و دارای چیدمان و دکوراسیونی کاملا مدرن می‌باشند.

تنوع واحدهای اقامتی هتل هما 2 مشهد

  • سوئیت ویژه و معمولی برای یک نفر
  • سوئیت ویژه و معمولی برای دو نفر
  • سوئیت یک خوابه
  • سوئیت یک خوابه لوکس
  • سوئیت دو خوابه رویال
  • سوئیت دو خوابه رویال ویژه

امکانات هتل هما مشهد

هتل ۵ ستاره هما 2 مشهد با ارائه بهترین خدمات و امکانات مدرن، یکی از هتل‌های درجه یک مشهد به شمار می‌آید. امکانات خاص هتل شامل سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی‌تئاتر، اتاق جلسات کاری و مهمانی، تالار عروسی، پارک بازی کودکان، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی و... است.

از امکانات عمومی هتل می‌توان به پارکینگ، فروشگاه، فضای سبز، لابی، تاکسی سرویس، دستگاه ATM، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه، تلویزیون و مبل راحتی در لابی هتل، تخت سنتی در محوطه هتل، سرویس ایرانی و فرنگی در لابی و سرویس ایرانی در هر طبقه اشاره کرد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل هما ۲ مشهد

امکانات هتل هما مشهد شامل استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، مسیر پیاده‌روی، مسیر دوچرخه سواری، زمین تنیس و... می‌باشد که پس از زیارت و گشت و گذار، تفریح مناسبی برای مهمانان به شمار می‌آید.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل هما 2 مشهد

کافی‌شاپ و رستوران‌های هتل هما ۲ مشهد

رستوران راه ابریشم: این رستوران با ظرفیت 500 نفر در طبقه همکف هتل قرار گرفته که افتخار میزبانی از مهمانان را در هر سه وعده غذایی دارد.

رستوران تابستانی هتل: این رستوران در فصول گرم سال با ظرفیت 250 نفر، پذیرای مهمانان در وعده شام بوده و لحظات دلنشینی را برای آنها رقم می‌زند.

کافی‌شاپ مرمر: کافی‌شاپ هتل با ظرفیت 200 نفر در لابی هتل واقع شده و به صورت 24 ساعته از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

چایخانه خیام: این کافه سنتی با ظرفیت 300 نفر در فضای سرسبز باغ هتل قرار گرفته که به صورت یکسره از ساعت 10:00 الی 22:30 آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

سخن آخر 

از بهترین امکانات هتل هما مشهد می‌توان به امکانات تفریحی و ورزشی، خدمات رفاهی مناسب، تنوع واحدهای اقامتی و موقعیت مکانی این دو هتل اشاره نمود. مجموعه بزرگ هتل‌های هما در مشهد، اقامت خوشی را برای زائران و گردشگران عزیز رقم می‌زند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info