لیست نمایشگاه های بهاره تهران 1403

هر ساله قبل از سال نو نمایشگاه هایی برگزار می شود تا مردم راحت تر بتوانند یکجا خریدهای خود را انجام دهند تا هم در وقتشان صرفه جویی شود و هم اینکه محصولی با قیمت مناسب تر پیدا کنند. این نمایشگاه بهاره از 15 تا 25 اسفندماه در نقاطی از تهران از ساعت 10 الی 22 و در ماه مبارک رمضان از ساعت 15 تا 22 برگزار می شود و پر از حال خوب و بوی عید است.

  • تعداد بازدید: 11115
  • ارسال در تاریخ: ۸ اسفند ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

نمایشگاه های عیدانه تهران 1403

هر ساله قبل از سال نو نمایشگاه هایی برگزار می شود تا مردم راحت تر بتوانند یکجا خریدهای خود را انجام دهند تا هم در وقتشان صرفه جویی شود و هم اینکه محصولی با قیمت مناسب تر پیدا کنند. این نمایشگاه بهاره از 15 تا 25 اسفندماه در نقاطی از تهران از ساعت 10 الی 22 و در ماه مبارک رمضان از ساعت 15 تا 22 برگزار می شود و پر از حال خوب و بوی عید است. در این نمایشگاه محصولات با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان عرضه می گردد.

پوشاک، کیف و کفش، آجیل، شیرینی های مختلف و میوه عمده ترین محصولات عرضه شده در غرفه های فروش بهاره و بازار شب عید هستند که حداقل 10 تا 25 درصد تخفیف دارند، کالاهای اساسی مثل گوشت و روغن نیز با تخفیف 3 درصدی توزیع می شوند. در این نمایشگاه تمامی اقلام تست شده و پس از بررسی کیفیت و استاندارد، مجوز حضور در نمایشگاه صادر شده است. در صورتی که محصولات ارائه شده از نظر کیفیت یا استاندارد با نمونه بررسی شده مطابقت نداشته باشد تخلف محسوب می شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر اهمیت کنترل قیمت در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، یادآور شد که قیمت میوه ی خریداری شده در شب عید حداقل 30 درصد کمتر به دست مصرف کنندگان می رسد.

نمایشگاه های نوروزی تهران

آدرس نمایشگاه های بهاره تهران

نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در مکان هایی از جمله پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، مصلای تهران، بوستان ولایت، بوستان گفتگو، تالار حجاب وشهر آفتاب برگزار می شود.

  • مرکز تهران: خیابان شهید دکتر بهشتی ،مقابل خیابان میرعماد، مصلی تهران، بازارچه نوروزی چهل‌سرا
  • جنوب تهران: انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان، بوستان بزرگ ولایت
  • شرق تهران: فلکه دوم تهرانپارس،انتهای خیابان جشنواره،فرهنگسرای اشراق
  • غرب تهران: واقع در اتوبان تهران کرج، انتهای اتوبان شهید باکری، مجتمع تفریحی پارک ارم

نمایشگاه بهاره بوستان گفتگو

نمایشگاه بوستان گفتگو یکی از نمایشگاه های تهران است که در بوستان گفتگو برگزار می شود و پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است. در این نمایشگاه انواع میوه های خشک و خوراکی، گوشت و مرغ، پوشاک، انواع ترشیجات، انواع سوغاتی از شهرهای مختلف عرضه می شود. این نمایشگاه تا 6 اسفند ادامه دارد اما احتمال تمدید آن زیاد است.  بوستان گفتگو در گیشا ، خیابان کوی نصر، خیابان علیایی واقع شده است و ساعت بازدید از این نمایشگاه 11 صبح تا 21 شب است.

خرید عید در نمایشگاه بهاره تهران

نمایشگاه بهاره شهر آفتاب

امسال برای اولین بار یکی از مکان های برگزاری نمایشگاه بهاره به شهر آفتاب اختصاص دارد که با استقبال خوب شرکت ها و اصنافی که برای برخی ویژگی ها و پیشنهادات به این مکان مراجعه می کنند، قرار گرفته است. در شهر آفتاب پیش بینی می شود قیمت غرفه ها ها 50 تا 60 درصد کمتر از سایر مکان ها باشد. برای رفاه حال همشهریان عزیز بعد از ایستگاه مترو شاهد، اتوبوس هایی با فواصل زمانی کوتاه تعبیه شده است.لازم به ذکر است تمامی نمایشگاه ها نیز به جز نمایشگاه شهر آفتاب در چهارشنبه سوری تعطیل است.

نوروز در تهران

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در تشریح خدمات  شهر آفتاب گفت: امسال در شهر آفتاب مقرر شد در سه غرفه A5، A4  و A6 توزیع کالا به صورتی شرکتی بدون غرفه بندی از سوی یک شرکت انجام گیرد. علاوه بر این، یک شرکت 20 میلیون کارت اعتباری را در اختیار خریدارن خود خواهد گذاشت که بدون بهره در چهار ماه از طریق چک یا تأییدیه فیش حقوقی کارمندان، قابل بازپرداخت است. همچنین قرار است کارت‌های نقدی بدون نام صادر شود که پس از شارژ مجدد توسط خریدار، در صورت خرید در شهر آفتاب، به استثنای خرید کالاهای ضروری و سایر تخفیف‌ها، 10 درصد تخفیف دریافت می‌شود.

وی با تاکید بر حضور بازرسان اتحادیه و تعزیرات در تمامی ساعات نمایشگاه بهاره افزود: شهروندان گرامی در ایام برگزاری جشن این نمایشگاه ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا تفاوت در قیمت کالای ارائه شده با نمونه ذکر شده می توانند با بازرسان تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که شکایات آنها قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • رضایی سه شنبه ۱۵ اسفند
    بسمه تعالی علت عدم برگزاری نمایشگاه در منطقه خاوران جنوب شرق تهران چیست؟ جنوب تهران علی الخصوص منطقه ۱۵ منطقه محروم و ضعیفی است به این نمایشگاه احتیاج دارند لطفا " اقدام نمایید. باتشکر
  • نازنین یکشنبه ۱۳ اسفند
    بوی عید میاد.منتظر نمیشگاه ها هستیم.مرسی بابت اطلاع رسانیتون
  • سهیلا جمعه ۱۱ اسفند
    خیلی خوبه فقط امیدوریم واقعا تخفیف بزارن
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info