تصاویر انواع اتوبوس اسکانیا

اتوبوس اسکانیا از محبوب ترین و پر کاربرد ترین اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی در ایران است. در اینجا تصاویر انواع اتوبوس اسکانیا را مشاهده می کنید. انواع اتوبوس اسکانیا شامل مدل های زیر می باشد.
اتوبوس اسکانیا 4214 سه محور مارال, اتوبوس اسکانیا درسا, اتوبوس های تیپ 4212 اسکانیا اتوبوس اسکانیا مارال

  • تعداد بازدید: 44127
  • ارسال در تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

محل تبلیغات شما

  • تبلیغات بنری گردشگری و اصناف مرتبط با آن
  • این جایگاه مناسب شماست اگر به فروش بیشتر فکر می کنید

انواع اتوبوس اسکانیا

انواع اتوبوس اسکانیا

اتوبوس اسکانیا 4214 سه محور مارال

اتوبوس اسکانیا

این اتوبوس با دارا بودن سیستم تهویه مطبوع و همچنین سیستم صوتی و تصویری  دو دستگاه مانیتور LCD یک عدد تابلوی دیجیتالی برای اعلام مسیر در جلو سیستم اعلام حریق  و شیشه های عقب و جلو دوجداره و سکوریت یک عدد تابلو  خطر دیجیتالی در عقب و  یخچال وقهوه جوش سیستم نور مخفی برای سقف و پله ها ی ورودی و خروجی رفاه بیشتر را برای مسافران و راننده فراهم آورده است.

اتوبوس اسکانیا درسا

اسکانیا درسا اتوبوس درسا داخل اتوبوس درسا

این اتوبوس با داشتن سقف یکپارچه فایبرگلاس و رعایت استانداردهای اروپایی از کیفیت بالایی برخوردار است و جهت افزایش رفاه حال مسافران و راننده به سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته مجهز است و همچنین سیستم صوتی و تصویری مثل دستگاه مانیتور LCD و DVD PLAYER در کابین استراحت و میکروفون جهت ارتباط راننده با مسافرین نیز دارد. از جمله امکانات استاندارد این اتوبوس میتوان به یخچال و قهوه جوش و شیشه های عقب و جلو دوجداره سکوریت ریموت کنترل و... اشاره کرد.

اتوبوس های تیپ 4212 اسکانیا

اسکانیا 4212 داخل اسکانیا 4212

اتوبوس های تیپ 4212 اسکانیا با دو مدل کلاسیک و مارال ست که  6 سیلندری است سیستم خنک کاری مدار بسته قسمت موتور کاملا عایق بندی شده است تا کمترین تبادل حرارت و صدا با بیرو را داشته باشد و همچنین شیشه دوجداره نیز به همین منظور دارد ظرفیت مسافر در حالت VIP  25 نفر است. دارای سیتم تهویه مطبوع جهت آسایش بیشترراننده و مسافران است. دودستگاه مانیتور LED یک دستگاه DVD PLAYER  و میکروفون برای ارتباط راننده و مسافران دما سنج و دو عدد تابلو دیجیتال می باشد.

اتوبوس اسکانیا مارال 4212

اسکانیا مارال اسکانیا مارال

از دلایل موفقیت این اتوبوسها میتوان از سختار مطابق با استاندارد و سقف یکپارچه سیستم تهویه مطبوع برای رفاه بیشتر راننده ومسافران دودستگاه مانیتور LCD و DVD PLAYER و دستگاه مانیتور تاشو در اتاق استراحت تابلو دیجیتال اعلام مسیر سیستم ایمنی برای درب ها قهوه جوش و یخچال  شیشه های دوجداره تمام سکوریت جانبی و عقب هشدار برای حریق و ... اشاره کرد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info