پرواز تهران به کیش چند ساعت زمان می برد؟

بهترین راه سفر به کیش سفر هوایی است. اگر بار اولتان باشد که به کیش سفر می کنید ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که پرواز به کیش چقدر زمان می برد؟
در این مقاله مدت زمان پرواز تهران به کیش و همچنین دیگر شهرهای بزرگ به کیش زیبا را بررسی می کنیم.

  • تعداد بازدید: 114983
  • ارسال در تاریخ: ۴ مرداد ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

محل تبلیغات شما

  • تبلیغات بنری گردشگری و اصناف مرتبط با آن
  • این جایگاه مناسب شماست اگر به فروش بیشتر فکر می کنید

مدت زمان پرواز تهران به کیش

مدت زمان پرواز تهران به کیش از فرودگاه مهرآباد تقریبا یک ساعت و چهل و پنج دقیقه (1:45) است.
البته در نظر داشته باشید که وضعیت آب و هوا و مسیر پرواز متغیرهایی هستند که ممکن است در مدت زمان پرواز تهران به کیش تاثیرگذار باشند. در طول مسیر معمولا با یک وعده غذایی از شما پذیرایی خواهند کرد. به دلیل اینکه جزیره کیش در آب‌های خلیج‌فارس، در جنوبی‌ترین نقطه ایران واقع‌ شده است دسترسی به این جزیره از اکثر شهرهای ایران و همین‌طور شهر تهران، به دلیل مسافت طولانی، زمان‌بر خواهد بود.

مسافت زیاد و کمبود وقت باعث شده است، سفر به کیش از طریق هواپیما اولویت اول مسافران باشد. رفتن به جزیره کیش با هواپیما در وقت گردشگران صرفه‌جویی می‌کند و کیفیت سفر را افزایش می‌دهد. فاصله زمینی جزیره کیش از شهر تهران 1600 کیلومتر است و اگر به مدت 20 ساعت متوالی با اتومبیل شخصیتان رانندگی کنید از مسیرهای زمینی به جزیره کیش می‌رسید. اما دغدغه بسیاری از مسافرانی که با هواپیما از تهران به کیش سفر می‌کنند مدت‌زمان سفر با این وسیله می‌باشد.

هواپیما از شهر تهران مسافت 1052 کیلومتری را برای رسیدن به جزیره کیش طی می‌کند و سفر گردشگران با هواپیما از تهران به کیش 1 ساعت و 45 دقیقه زمان می‌برد. برای سفر از شهر تهران به جزیره کیش در کوتاه‌ترین زمان هواپیما تنها و بهترین انتخاب برای مسافران می‌باشد. برای تهیه بلیط هواپیما به کیش و رزرو هتل در این جزیره، ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا در سریع‌ترین زمان از تورها و بلیط‌های ارزان برای سفر به جزیره کیش مطلع شوید.

پرواز تهران به کیش

خرید بلیط ارزان به جزیره کیش

برای خرید بلیط ارزان به جزیره کیش بهتراست در فصول کم تقاضا، مانند فصل تابستان برای سفر اقدام کنید. زمان سفر خود را در تعطیلات سرا سری برنامه‌ریزی نکنید زیرا قیمت بلیط هواپیما در تعطیلات گران‌تر است. تهیه و رزرو بلیط هواپیما به کیش، به صورت آنلاین باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود. سایت‌های رزرو آنلاین بلیط مانند های‌هالیدی با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی وسیع، این امکان را برای مسافران فراهم کرده‌اند تا بتوانند گزینه‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت، برای انتخاب داشته باشند. با ارائه بلیط های لحظه آخری و چارتر گردشگران می‌توانند از طریق این سایت اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو تور به جزیره کیش را انجام دهند.

ایرلاین هایی که پرواز تهران به کیش دارند

فرودگاه بین المللی کیش

با پیشرفت جزیره کیش هم از نظر اقتصادی و هم از نظر گردشگری در سال 1356 فرودگاه کیش افتتاح شد. معماری این فرودگاه بر گرفته از جزایر هاوایی و مدیترانه است و فرودگاه کیش 4 ترمینال داخلی و خارجی مجزا دارد. امکانات فرودگاه کیش در سطح بین‌المللی تجهیز شده است؛ دارای پارکینگ، اورژانس، رستوران، خدمات بانکی و صرافی، حمل و بسته‌بندی بار، خدمات پستی و همچنین فروشگاه‌های مخصوص برای خرید سوغات می‌باشد.

بهترین ایرلاین های پرواز به کیش

کیش ایر در سال 1371 در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون به یکی از پرطرفدارترین ایرلاین های مسافربری تبدیل شده است. کلاس بیزینس در مسیر رفت و برگشت تهران-کیش و تهران-مشهد برای گردشگران از سوی این ایرلاین ارائه می‌شود. کیش ایر روزانه پروازهای خارجی و داخلی به مقاصد مختلف انجام می‌دهد برای تهیه بلیط تهران-کیش با ایرلاین مسافربری کیش ایر با مراجعه به سایت های‌هالیدی برای مسافران امکان‌پذیر می‌باشد. ایرلاین تابان در طول هفته پروازهای منظم به جزیره کیش با قیمت ارزان‌تر به مسافران ارائه می‌دهد. شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر نیز پروازهای مختلفی در طول هفته به مقصد جزیره کیش انجام می دهند.

تهران کیش
  • فاصله هوایی تهران تا کیش 1034 کیلومتر است.
  • مدت زمان پرواز شیراز به کیش حدوا 45 دقیقه است.
  • مدت زمان پرواز اصفهان به کیش تقریبا 1 ساعت است.
  • مدت زمان پرواز مشهد به کیش در حدود 2 ساعت است.
  • مدت زمان پرواز تبریز به کیش حدود 2 ساعت است.

قیمت بلیط هواپیمای کیش

قیمت بلیط کیش به فاکتورهای متعددی وابسته است. روزانه پروازهای زیادی در ساعات مختلف وارد کیش میشوند. روزهای هفته و ساعات پروازی در تعیین قیمت بلیط کیش ارتباط مستقیم دارند. برای کسب اطلاع از قیمت بلیط مدنظر به شما پیشنهاد میکنیم در سایت های هالیدی عضو شوید و بلیط خود را جستجو نمایید. شما با عضویت در سایت های هالیدی از آفرهای تخفیف بلیط کیش و همچنین بلیط های لحظه آخری بهره مند می شوید. هنگام سفر از شهر تهران به جزیره کیش به دلیل مسافت طولانی بین دو شهر اغلب مسافران از هواپیما برای سفر استفاده می‌کنند. قیمت بلیط هواپیما برای سفر به این جزیره زیبا بستگی به نوع و کلاس پرواز شما دارد؛ البته زمان سفر نیز بر قیمت بلیط هواپیما مؤثراست.

image

سفر با تور کیش یا شخصی؟

  • تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۷

جزیره کیش واقع مشهور به مروارید خلیج فارس ، دارای امکانات توریستی فراوانی ست که در میان تورهای داخلی محبوبیت فراوانی دارد. 


در تعطیلات عید نوروز و فصل پاییز و زمستان به دلیل مطلوب بودن آب و هوا در این منطقه، جزیره کیش میهمان بسیاری از گردشگران می‌باشد. به دلیل تقاضای بالا برای خرید بلیط هواپیما در این فصول بهتر است با رزرو پرواز از قبل و استفاده از پروازهای سیستمی در هزینه بلیط هواپیما صرفه جویی کنید. پروازهای چارتری و لحظه آخری نسبت به پروازهای سیستمی ارزان‌تر هستند و بیشتر مسافران با تهیه بلیط هواپیما به صورت آنلاین در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنند.

سوالات کاربران در سفر به کیش

لیست کامل سوالات
بهترین زمان سفر برای اینکه در هوایی ایده آل از زیبایی های جزیره کیش لذت ببرید پاییز و زمستان است البته اکثر جشنواره های تخفیف در بهار و مخصوصا تابستان می باشد اما اگر قصد داری از هوای گرک و رطوبت کیش دور باشید بهترین زمان دی ماه است.
زمان مناسب در خرید تور کیش و سفر به جزیره ابتدای هفته می باشد به دلیل ارزانی بلیط
فصول گرم سال به ویژه فصل تابستان معمولا ارزان ترین زمان برای سفر به کیش هستند دمای هوا در دی ماه در جزیره کیش حدودا 20 درجه است. پس نتیجه گیری بهترین زمان سفر به کیش از نظر شرایط آب و هوایی اوایل آذر ماه تا اواخر فروردین می باشد و در بازه زمانی اردیبهشت تا مهر نیز به خاطر برگزاری جشنواره های تابستانه
  • پارک دلفین های کیش
    پارک دلفین کیش یکی از جذاب ترین و شناخته شده ترین تفریحات کیش است که تقریبا هر گردشگر کیش با هر نوع سن و سلیقه ای حتما این پارک زیبا را تجربه می کند.
  • غواصی کیش
    غواصی در کیش به خاطر وجود آب های شفاف و مرجانی از بهترین تفریحات هیجان انگیز است. مراکز تفریحی جزیره کیش با تجهیزات کامل امکان غواصی حتی برای افراد مبتدی را فراهم آورده اند. مشاهده دنیای زیر آب در کلوپ های منتخب تفریحات دریایی انجام می شود. این کلوپ های دریایی دارای امکانات کامل و به روز، همچنین مربیان حرفه ای هستند. عمق غواصی تفریحی در کیش بین ۵ تا ۸ متر زیر سطح آب است. در زمان ۱۵ دقیقه ای که زیر آب هستید، دنیای زیر آب را به طور کامل خواهید دید.
  • کشتی تفریحی کیش
    کشتی های تفریحی کیش از تفریحات شاد و ترکیبی هستند. کشتی تفریحی کیش یک کشتی کروز و مجلل با پذیرایی شام یا ناهار به همراه موسیقی زنده است. گشت دریایی با کشتی تفریحی در کیش معمولا یک برنامه 2 ساعته است. کشتی های تفریحی در کیش دارای سالن مسافری و عرشه هستند که در مدت زمان گشت دریایی قابل استفاده هستند. در طول سفر گروه موزیک با اجرای موسیقی های شاد و خاطره انگیز حال و هوای خوشی را ایجاد می کنند. پذیرایی شام یا ناهار هم به صورت رایگان در کشتی تفریحی انجام می شود.
  • شاتل تفریحات دریایی ساحل
    تیوبهای تندرو شاتل یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کیش می باشد که بصورت دسته جمعی و تک نفره انجام می شود، شما سوار بر این تیوبها شده و توسط قایقهای تندرو (جت بوت) با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری برا تجربه می کنید.
  • پاراسل کیش
    سرنشینان جلیقه نجات می‌پوشند، کمربندهایشان را می‌بندند و سوار یک چتر بزرگ می‌شوند. این چتر پاراسل با کابل‌های محکم ۱۵۰ متری به یک قایق وصل شده است. تفریحی‌ست که به صورت حرفه‌ای فقط در کیش انجام می‌شود. همه سواحل کیش هم امکان پاراسل‌سواری ندارند.
  • اجاره کشتی تفریحی خصوصی
    اجاره کشتی تفریحی خصوصی در کیش به صورت ساعتی ، روزانه و ماهیانه در ایران جزیره کیش. کرایه کشتی خصوصی برای گشت و گذار دریایی لوکس با امکانات کامل یکی از لوکس ترین تفریحات کیش است.
  • فلای برد کیش
    فلای بورد نوعی وسیله ورزشی تفریحی آبی است که به کاربر اجازه می دهد تا در بالای سطح آب تا ارتفاع ۱۲ متر آزادانه پرواز کند و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن از آن نمایشهای جذاب و چشمگیری ارائه دهد. در واقع فلای بورد (Flyboard) وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی، شخص را بر روی هوا معلق یا شناور نگه می‌دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه‌زدن را می‌دهد.
  • سافاری کیش
    سافاری با آیتم جذاب ماشین های آفرود معروفیت بالایی دارد. لندکروزهای مدل بالا که با هدایت راننده حرفه ای روی تپه های شنی حرکات مهیج دارند و شما به عنوان سرنشین این خودرو ها لحظات بسیار خاصی را تجربه خواهید کرد. سافاری کیش با ۲۱ آیتم بازی صحرایی پر هیجان ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ فعال می باشد.
  • بنانا
    بنانا در کیش یک نوع تیوبپ تندرو برای حرکت و کشیده شدن روی آب دریا و از هیجان انگیزترین تفریحات دریایی کیش می باشد که بصورت دسته جمعی انجام می شود. شما سوار بر این تیوبها شده و توسط قایقهای تندرو (جت بوت) با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری را تجربه می کنید.
  • قلعه وحشت کیش
    قلعه وحشت کیش اولین خانه وحشت در ایران ، یک کلبه وحشت چند صد متری در جزیره کیش است ، یک مکان مهیج و جذاب برای کسانی که دوست دارند هیجان و ترس را با تمام وجودشان احساس کنند، البته بعضی جاها نا خود اگاه مجبور به فرار هم میشید! شما در این مجموعه بازیگر یک فیلم ترسناک می شوید! لیدر به عنوان کارگردان با چراغ قوه قسمتهای مختلف اجرای زنده بازیگرها را به شما نشان می دهد و تا انتهای برنامه همراه شماست.
  • بانجی جامپینگ کیش
    بانجی جامپینگ کیش در مرکز جزیره و در میدان المپیک واقع شده است به همین جهت دسترسی به آن بسیار آسان بوده و گردشگران تور کیش می توانند به سادگی خود را به سکوی پرش رسانده و اوج هیجان را در این بانجی جامپینگ تجربه کنند.
  • سینما 6 بعدی
    در سینما 6 بعدی کیش نگران تپش قلب خود باشید! فیلم‌های واقعیت مجازی روز دنیا را هم تماشا کنید و هم احساس کنید. در حالی که با امنیت کامل روی صندلی خود نشسته اید، ناگهان به قعر دره‌های مرموز سقوط کنید و چند لحظه بعد در حالی که سوار بر قطار تندرو از جاده‌های زیبا و پر پیچ و خم عبور می کنید، ناگهان از ریل خارج شوید. در سینما 6 بعدی کیش شما همزمان با تماشای فیلم‌ با هیجانات فیلم همراه هستید.
  • شنا با دلفین ها در کیش
    کافیست یکبار شنا با دلفین را در مجموعه پارک دلفین کیش تجربه کنید. بی شک تائید خواهید کرد که شنا با دلفین مهیج ترین و محبوب ترین تفریح دنیا و خالق بهترین لحظات شاد و پرنشاط در میان سایر تفریحات آبی است . همراهی با دلفین های باهوش و آموزش دیده پارک دلفین کیش و شنا با این موجودات شاداب و سر زنده خاطراتی زیبا و ماندگار برای شما رقم خواهد زد .لذت و هیجان شنا با دلفین را از دست ندهید.
  • جایروکوپتر کیش
    تفریحات پروازی جایروکوپتر جزیره جزو اولویت‌های سفر افرادی که این روزها می‌خواهند لحظاتی شیرین و به‌یادماندنی را در جزیره کیش خلق کنند. با این پرواز در مرکز تفریحات هوایی کیش، بر فراز آب‌های همیشه نیلگون، شفاف و پر از زیبایی خلیج‌فارس قرار می‌گیرید. کل جزیره کیش را از بالا می‌بینید و در هوای پر از اکسیژن خالص کیش یک نفس جانانه می‌کشید.
  • اسکوتر زیر دریایی کیش
    تنها اسکوتر دریایی موجود در سراسر ایران و یکی از پر طرفدارترین تفریحات در میان گردشگران تور کیش است؛ یک فرصت برای ملاقات با موجوداتی که شاید تا پیش از این، آنان را در دریاچه های مصنوعی و آکواریوم ها تماشا کرده اید. شما با اسکوتر زیردریایی کیش و یا اسکوتر غواصی تا عمق بیست متر زیر سطح آب خواهید رفت و در ضیافت ماهیان و مرجان ها شرکت خواهید کرد.
  • کافه یخی کیش
    اگر در گرمای شرجی جزیره کیش هوس سرمای قطب را کردید کافه یخی کیش این امکان را با کمترین هزینه برای شما مهیا کرده است. یک نوشیدنی و غذای گرم در محیط دلچسب کافه سانتی گراد کیش با مبلمان یخی منحصر بفرد ، دنج و خلاقانه
  • هرم مومیایی کیش
    شما در هرم مومیایی کیش ، مسیری حدودا ۱۰۰ متری را می پیمایید. این مسیر پر پیچ و خم همراه با ترس و اضطراب همراه است. در هرم مومیایی کیش تلفیقی از ربات و انسان باعث هیجان بیشتر شما می شود.
  • شهربازی هایلند کیش
    در این مجموعه علاوه بر تمامی وسایل بروز شهربازی های سرپوشیده که مناسب کودکان ، نوجوان و جوانان، شامل پیشرفته ترین تجهیزات بازی همراه با آخرین تکنولوژی روز دنیا با هیجان فوق العاده بالا جهت گذراندن اوقات فراعت برای تمامی سنین خانواده را دارا می باشد ، از جمله از این تجهیزات بازی میتوان وسایل زیر اشاره نمود. سینما هفت بعدی فوق پیشرفته trio_teck کانادا اولین شبیه ساز پرواز خلبانی باچرخش 720درجه در کشور سینما گیم Hyper Reality اوج تمرکز و هیجان در لیزر ماز اتاق ماموریت فرار scape room اتاق ارواح سرگردان تمامی وسایل شهربازی از جمله ترامپولین و هندیکس مسابقه ای بخش کودک شهربازی شامل سافت پلی ، چرخ و فلک و وسایل فکری و خلاقیت ویژه کودکان
  • گشت دوره جزیره کیش
    در گشت های دوره جزیره این بخش ها را می توانید ببنید درخت سبز کیش جاده ساحلی کرانه شهر تاریخی حریره شهر زیرزمینی کاریز ساحل هتل دریایی ترنج کلبه هور کشتی یونانی کیش روستای باغو بازار پدیده کیش بازار مروارید کیش
  • کنسرت
    تمامی خوانندگان و برنامه های شاد به صورت دوره ای در جزیره برگزار می شود . اعلام تاریخ و خرید بلیط این کنسرت ها را می توانید از سایت های فروش بلیط کنسرت کیش تهیه کنید.
  • آفتاب گرفتن
    از امکانات ویژه این پلاژ ها می توان به حمام اختصاصی با آب شیرین، سایه بان، بوفه خوراکی، اجاره تیوب و وسایل بازی برای کودکان، صندلی های مخصوص جهت آفتاب گرفتن و از همه مهم تر نجات غریقان حرفه ای و آموزش دیده اشاره کرد.
  • دوچرخه‌سواری
    پیست بزرگ دوچرخه سواری در کیش، در نوار حاشیه ای جزیره به طول 75 کیلومتر مربع از طولانی ترین پیست های دوچرخه در خاورمیانه می باشد که کاملا مخصوص دوچرخه است. مسیر این پیست به اندازه ای طویل است که رکاب زنان حرفه ای هم نمی توانند به طور پیوسته در آن رکاب بزنند.
  • باغ پرندگان
    باغ پرندگان کیش که در مجموعه‌ی تفریحی پارک دلفین این جزیره قرار دارد، یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش است. در این باغ بیش از ۵۷ گونه پرنده نگهداری می‌شود که طاووس، فلامینگو، درنای تاج‌دار و انواع لک‌لک جز این گروه هستند
  • نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    • احمد نیازی پنج شنبه ۹ مرداد
      با سلام و درود درباره ایرلاین هایی که بیشترین کنسلی را دارند هم لطفا مطلب بگذارید سپاس
      • Maryna
        پنج شنبه ۹ مرداد پاسخ
        سلام خدمت کاربر گرامی
        ممنون از پیشنهادتون
        بزودی 
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info