ده تا از متفاوت ترین هتل های ایران

کشور ایران هتل های  فوق العاده زیبایی دارد که شما با اقامت در آن ها می توانید لذت ببرید و تجربه فوق العاده ای را در این نوع هتل ها کسب کنید.
در این مقاله به معرفی ده تا از متفاوت ترین و خاص ترین هتل های ایران پرداختیم  که از نظر موقعیت مکانی یا سبک معماری و یا ساختار عجیب،آن ها را از میان دیگر هتل ها متفاوت کرده است.

  • تعداد بازدید: 1134
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 8 دقیقه

هتل کپری قلعه گنج 

هتل کپری قلعه گنج 

تجربه اقامت در خانه کپری می تواند لذت بخش باشد.هتل کپری قلعه گنج در یکی از جنوبی ترین شهرهای استان کرمان در فروردین 1394  افتتاح شد و به عنوان اولین هتل کپری جهان در منطقه قلعه گنج کار خود را آغاز نمود.این هتل چهارستاره در حاشیه تالاب جازموریان بنا شده است. این اقامتگاه در فاصله 400 کیلومتری شهر کرمان واقع شده است و به دلیل معماری منحصر به فردش به عنوان هتل توپ در این منطقه شناخته می شود.

هتل سنتی  قلعه گنج  30 اتاق دارد و رستوران ها با انواع غذاهای سنتی و غذاهای مخصوص با ظرفیت 30 نفر پذیرای شما هستند. آفرود سواری در کویر،شتر سواری، شام صحرایی ، موسیقی و رقص محلی، بازی محلی رامازا، چشم انداز بی نظیر به جنگل، کویر و تپه ها ، چاه های موتور آب کشاورزی از مزیت های آن است.

هتل ماجرا جزیره هرمز

هتل ماجرا جزیره هرمز

هتل ماجرا واقع در قلب جزیره زیبا و توریستی هرمز که در سال 2020 ساخته شده است، یک شاهکار معماری منحصر به فرد و خلاقانه است. ساختار بسیار جذاب و متفاوت اقامتگاه ماجرا از حال و هوای جزیره هرمز و خاک های رنگارنگ ناشی می شود به همین دلیل گنبدهای خشتی این مجموعه با رنگ های متفاوت و بسیار زیبا ساخته شده اند. 

اقامتگاه ساحلی ماجرا فضایی آرامی دارد، هتل ماجارا جزیره هرمز، طیف گسترده ای از امکانات و خدمات، از جمله رستوران و خدمات خشکشویی را ارائه می دهد. همه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع اسپلیت هستند و منظره زیبای دریا را ارائه می دهند. 

جزیره هرمز و در فاصله تقریبی 30 کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است. برای یک سفر دیدنی، توصیه می کنیم بازدید خود را در پاییز، زمستان یا اوایل بهار برنامه ریزی کنید. هتل ماجرا جزیره هرمز، اقامتی متفاوت در گنبدهای رنگارنگ جزیره را برای شما رقم خواهد زد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اقامت در هتلی بی نظیر ترنج در جزیره کیش یک تجربه فراموش نشدنی است. هتل ترنج  اولین هتل روی آب در کل کشور است. این هتل روی آب ساخته شده و پنج ستاره است. در قسمتی از کف تمامی اتاق ها شیشه کار شده است تا از زیبایی های دریای خلیج فارس لذت ببرید،همچنین همه اتاق ها بالکن نیز دارند.

هتل ترنج کیش الهام گرفته از بته جقه است و طراحی آن به گونه‌ای است که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند و یکی از معدود هتل‌های ساحلی در جهان است که دوست دار محیط‌زیست است. هتل ترنج دارای یک هتل بزرگ با چشم انداز دریا و طلوع و غروب آفتاب می باشد. 

گرچه این هتل از مرکز شهر دور می باشد ولی سرویس رفت و برگشت هتل کار را برای شما آسان کرده و شما به راحتی می‌توانید به مرکز جزیره در هر زمان از شبانه‌روز تردد داشته باشید.

هتل ترنج با توجه به 5 ستاره بودن دارای خدمات و امکانات متنوع و با کیفیت بالا می باشد از جمله این خدمات می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی، باشگاه بیلیارد، زمین والیبال ساحلی، خانه کودک، سالن گیم، رستوران و کافی‌شاپ‌های درجه یک، استقبال فرودگاهی رفت و برگشت رایگان و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل ترنج از مرکز جزیره بسیار دور است و حدود 10 کیلومتر فاصله دارد، البته در نظر داشته باشید که تمامی امکانات مورد نیاز شما در هتل ترنج فراهم می باشد.

ذکر این نکته بسیار اهمیت دارد که این قسمت از جزیره دارای موج شکن‌ های طبیعی می باشد که باعث شده است تا موج کمتری نسبت به سایر قسمت های جزیره داشته باشد. البته علاوه بر موج شکن مصنوعی خود سازه‌ها نیز در مقابل هر نوع موج کاملاً مستحکم هستند و تمامی اتاق ها با استفاده از چوب طراحی شده اند.

هتل سرای عامری های کاشان

هتل سرای عامری های کاشان 

خانه‌های تاریخی محلی کاشان شهرت دارند و در این میان خانه عامری‌ها برجسته‌ترین بنا با هفت حیاط تو در تو و طولانی‌ترین بادگیر شهر است.هتل سرای عامری ها شکوه یک مهمانی تاریخی در قلب کاشان است.این بنای باشکوه در زلزله سال ۱۱۵۷ هجری قمری ویران و سپس بازسازی شد. بر این اساس بنای فعلی مربوط به دوره قاجاریه است که ابراهیم خلیل خان عامری پادشاه کاشان در اینجا زندگی می کرد اما پس از وی این بنا به فراموشی سپرده شد و تخریب شده بود، این هتل بعد از بازسازی به اقامتگاهی زیبا و خاطره انگیز تبدیل شد.

هتل سرای عامری ها دارای اتاق های تمیز و مجهز با تمام امکانات مدرن می باشد و محوطه هتل بسیار زیبا است.

هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان سومین هتل صخره ای دنیا است که در روستای تاریخی کندوان و در 62 کیلومری شهر تبریز بنا شده است. چشم را ببندید، خود را در فضایی تصور کنید که در آرامش مطلق و به دور از دنیای هرج و مرج هستید، اقامت در هتل لاله ​​کندوان شما را در این موقعیت ناب و منحصر به فرد قرار می دهد. هتل پنج ستاره لاله ​​در دل کوه های روستای زیبای کندوان یک هتل توریستی مجلل با معماری فوق العاده است که نظر همه بینندگان را به خود جلب می کند. هتل بین المللی لاله کندوان شامل اتاق ها و سوئیت هایی است که دارای حمام و آبگرم است.

قرار گرفتن در منطقه ای خوش آب و هوا به همراه خدمات دقیق و پرسنل خوش برخورد و مجرب، نیاز هر میهمان را برآورده می کند. اقامت در هتل لاله کندوان​​این فرصت را به شما می دهد تا با صدای پرندگان خوش آهنگ از خواب بیدار شوید. در این شهر چشمگیر طبیعت گردی کنید تا سبک زندگی متفاوتی را تجربه کنید. رستوران هتل لاله راکی ​​به دلیل داشتن غذاهای منحصربفرد در کنار طراحی داخلی سنتی بسیار خاص است که می تواند هنگام صرف غذا در غار شما را شگفت زده کند. سایر خدمات هتل لاله مانند پارکینگ، کافه تریا، اتاق کنفرانس، اینترنت، تاکسی سرویس به گردشگران کمک می کند تا انتظارات خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان گنجینه ای باشکوه از معماری ایران است،اگر قصد سفر دارید ، اصفهان  را باید ببینید و اگر خوش شانس هستید که جای خالی پیدا کنید،  هتل عباسی  اصفهان یک انتخاب عالی است،  هتل عباسی با معماری باشکوه و اصیل ایرانی  قدیمی ترین هتل ایران است.

هتل عباسی از آنجایی که حیاط زیبایی دارد، یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به اصفهان سفر می کنند و محیطی جذاب را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت طراحی شده اند، ارائه می دهد.
این هتل تا بسیاری از آثار تاریخی اصفهان مانند پل  خواجو  و  سی و سه پل ، کاخ چهل ستون  و  کاخ هشت بهشت  ​​و  میدان نقش جهان فاصله کمی دارد .
اتاق های مهمان با طراحی خوب دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع، چای ساز، صندوق امانات و غیره هستند و اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس است.
همچنین مهمانان می توانند در طول اقامت خود از استخر سرپوشیده و صبحانه رایگان لذت ببرند.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل لاله بیستون کرمانشاه، اقامتی در کاروانسرای صفوی در دامنه کوه بیستون است و یکی از دو هتل پنج ستاره این استان محسوب می شود..بسیاری از مردم فکر می کنند که کاروانسراها منسوخ شده اند و فقط می توان از آنها به عنوان آثار تاریخی استفاده کرد. گروه هتل های بین المللی لاله با تبدیل یک کاروانسرا با قدمت چهار قرن به هتلی مجلل این ادعاها را به چالش کشیده است. اقامت در هتل بیستون کرمانشاه برای اکثر ایرانیان تحقق افسانه های دوران کودکی آنهاست،کاروانسرایی بزرگ در کنار صخره ای غول پیکر با حیاط و اتاق های زیبا که هر کدام با رواق های جذاب خود خاطره نیاکان را تداعی می کنند.

هتل داد یزد

هتل داد یزد

هتل چهار ستاره داد در مرکز شهر یزد، هتلی رویایی در دل کویر است. این هتل یک ساختمان تاریخی با یک پاسیو بزرگ است. این سایت ابتدا در سال 1928 توسط حاج عبدالخالق داد ایجاد شد و بعداً در سال 1386 با همت فرزند ایشان بازسازی شد. 88 اتاق به طور سنتی با کاشی‌های رنگارنگ و فرش‌های ایرانی تزئین شده‌اند و شامل اتاق های  یک‌نفره، دو نفره، سه تخته، خانوادگی، سوئیت و سوئیت سلطنتی است. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با دوش، تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار و اتصال Wi-Fi است. یک رستوران بزرگ تراس برای صرف غذا با منظره پانوراما از یزد یا در چادرهای خصوصی و زیباتر وجود دارد. همچنین مهمانان این هتل می توانند از امکاناتی مثل سونا،جکوزی و استخر استفاده کنند.

هتل بزرگ داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش با معماری بدیع و منحصربه‌فرد خود که نشان‌دهنده دوران باشکوه امپراتوری ایران باستان، هخامنشیان است، هتلی پنج ستاره است که در جزیره ماسه‌های طلایی ایران، کیش واقع شده است. به لطف تخصص حرفه ای هتل داری گروه مدیریت هتل بزرگ داریوش، مهمانان می توانند در طول اقامت خود در جزیره کیش خاطره ای مجلل با استانداردهای بالا داشته باشند. این هتل که الهام گرفته از معماری ایران باستان و تخت جمشید است از نظر جغرافیایی در نزدیکی دریای آرام کیش قرار دارد. و امکانات و خدمات متنوعی مانند زمین تنیس مدرن، سالن بدنسازی کاملا مجهز، گشت‌های شهری منحصر به فرد از جمله پارک دلفین‌ها، کنسرت‌های زنده و استخر روباز را ارائه می‌دهد. 

هتل بزرگ داریوش یکی از مجلل ترین هتل های جزیره کیش است. موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به تمام نقاط شهر دارد. این هتل معماری شگفت انگیزی دارد و نمادی از فرهنگ باستانی ایران است. کارکنان بسیار مهربان و خوش برخورد هستند، اتاق ها بزرگ و تمیز هستند و هتل دارای باغ زیبایی است.

هتل بارین شمشک

هتل بارین شمشک

این هتل بی نظیری است که در هیچ جای دیگری نخواهید دید. این هتل ظاهر عجیبی دارد و فضای داخلی این هتل به شما این حس را می دهد که در ایگلو واقعی زندگی می کنید.به خاطر طراحی خاص آن خطوط و زوایای مستقیم در اینجا تقریباً وجود ندارند، و این در دیوارها، سقف ها، پنجره ها، درها، صندلی ها، مبل ها، تخت ها و میزها نیز دیده می شود. 

اتاق ها به خوبی مجهز هستند و هر آنچه ممکن است نیاز داشته باشید را دارند. هتل بارین شمشک در نزدیکی پیست های اسکی قرار دارد تا بتوانید از ایگلو خود بیرون بیایید و روی برف خوش گذرانی کنید. این هتل منحصر به فرد از نظر زیبایی شناسی مسحورکننده است و ارزش هر پولی را دارد.

سخن پایانی

ما در بالا به ده هتل خاص در ایران اشاره کردیم که می تواند به شما کمک کند تا اقامتی در هتلی متفاوت را تجربه کنید.اقامتگاه های خاص و متفاوت دیگری هم در ایران وجود دارد که با بررسی هر کدام می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از اقامت و سفرتان لذت ببرید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info