رسیدگی معاونت گردشگری به شکایات مسافران نوروزی

معاون گردشگری استان تهران گفت: کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری بدون تعطیلی در تمام ایام نوروز ۹۸، آماده ثبت و رسیدگی درخواست‌ها و شکایات مسافران و گردشگران عزیز می باشد.

  • تعداد بازدید: 1332
  • ارسال در تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

رسیدگی معاونت گردشگری به شکایات مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی تهران، آقای شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه استان تهران با داشتن بیش از ۲۱۰۰ دفتر خدمات مسافرتی بیشترین اجرای تورهای نوروزی را دارد گفت: با طرح های نظارتی که پیش از شروع سفرهای نوروزی صورت گرفته، انتظار می رود در سال جدید با کاهش شکایات مسافران روبرو باشیم.

سایت "های هالیدی" در تعطیلات نورورز به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز میباشد.
سفرهای نوروزی

وی ادامه داد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان خبره و فعال معاونت گردشگری و نمایندگان بخش خصوصی انجام می گردد و تمام تلاش معاونت گردشگری استان بر این است که با رعایت قوانین و استاندارهای تعریف شده خاطرات خوبی را برای گردشگران و مسافران عزیز ثبت کنیم. معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه: برخورد قهری با دفاتر خدمات مسافرتی اولین و تنها اقدام کمیسیون رسیدگی به شکایات نیست تاکید کرد: تلاش کارشناسان این کمیسیون بر حل و فصل دعاوی بین مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی است چون تعلیق هر دفتر خدمات مسافرتی تعطیلی یک بنگاه اقتصادی کوچک با حدود ۱۰ کارمند است.

لطفا جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info