پنج هتل بی نظیر دنیا

در این مقاله در نظر دارم شما را با پنج هتل بی نظیر دنیا آشنا کنم که بی شک آرزوی هر مسافری است که اقامت در آنها را تجربه کند.

  • تعداد بازدید: 3588
  • ارسال در تاریخ: ۸ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۸ خرداد ۱۳۹۶

1. هتل Rayavadee، تایلند

هتل Rayavadee تایلند

هتل Rayavadee در قلب شهر کرابی تایلند و حاشیه پارک ملی خلیج آن قرار دارد. این هتل در حدود دو دهه پیش با هدف تعامل با طبیعت ساخته شد. به همین منظور تنوع گیاهی، جانوری و دریایی این اقامتگاه بی نظیر و هیچ درختی برای ساخت این آن قطع نشده است.

2. هتل ویلا Honegg، سوئیس

هتل ویلا Honegg سوئیس

هتل ویلا Honegg هتل خصوصی 5 ستاره ای در قلب سوئیس و بر فراز دریاچه لوسرین است که قدمت آن به سال 1905 می رسد ولی در سال 2011 بعد از نوسازی به عنوان هتل با حفظ میراث تاریخیش بازگشایی شد.
این هتل 23 اتاق و سوئیت دارد و اقامتی آرامش بخش و راحت را در فضایی کوهستانی را برای مسافرانش به ارمغان می آورد.

3. اقامتگاه لدرا، دریای کارائیب

اقامتگاه لدرا دریای کارائیب

اقامتگاه لدرا در جزیره اسقف لوسیا در منطقه ای که مشهور به مزارع کاکائو می باشد و بر فراز صخره ای آتشفشانی قرار دارد.
این اقامتگاه قدیمی ترین و البته لوکس ترین اقامتگاه منطقه و البته تنها اقامتگاهی که در لیست میراث فرهنگ جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.
اقامتگاه لدرا با 37 اتاق و سوییت که با وسایل لوکس و دست ساز هنرمندان جزیره تزیین شده به خصوص سوییت ویژه معروف به "دیوار باز" اقامتی به یادماندنی به همراه نمای چشم نواز دریای کارائیب را به مسافران هدیه می دهد.

4. هتل KAKSLAUTTANEN، فنلاند

هتل KAKSLAUTTANEN فنلاند

هتل KAKSLAUTTANEN به سبک خانه های اسکیمویی ولی با سقف های شیشه ای و به صورت کابین های جداگانه در فنلاند می باشد که برای هر کابین سونا و منقل منحصر به فرد اختصاص داده شده است.
می توانید در حالی که در رختخواب گرم خود دراز کشیده اید از دیدن شفق های قطبی لذت ببرید.

5. هتل بلمند کاروسو، ایتالیا

هتل بلمند کاروسو ایتالیا

هتل بلمند کاروسو که در واقع قصری متعلق به قرن 11 میلادی بوده بر روی صخره ای در ساحل آمالفی ایتالیا قرار دارد.
دیوارهای قدیمی و سقف های نقاشی شده این هتل به علاوه باغ گلکاری شده و البته استخر فوق العاده آن هر مسافری را مجذوب خود می کند. مجموعه استخر هتل بلمند کاروسو از لوکس ترین مجموعه های شنای ایتالیا می باشد که نمای چشم نوازی از دریای مدیترانه و شهر را به نمایش می گذارد.

منبع: HiHoliday.ir
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info