فستیوال بزرگ خرید جاکارتا 2016

امسال جشنواره بزرگ خرید جاکارتا پایتخت اندونزی با شعار «خرید بیشتر، پلاستیک کمتر» از 3 ژون تا 17 ژانویه در بیش از 78 مرکز خرید، مجتمع تجاری و فروشگاه جاکارتا در حال برگزاری است.

  • تعداد بازدید: 5619
  • ارسال در تاریخ: ۲۱ تیر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۲۱ تیر ۱۳۹۵

JAKARTA GREAT SALE FESTIVAL که هر ساله در جاکارتا اندونزی برگزار می شود، امسال با همکاری سازمان محیط زیست، تم «خرید بیشتر، پلاستیک کمتر» را انتخاب کرده است. برای شرکت در این جشنواره خرید بزرگ جاکارتا سری به تور اندونزی در تور مسافرتی های هالیدی  بزنید و انواع تور اندونزی نظیر تور لحظه آخری، تور ترکیبی و آفر ویژه آژانس های مسافرتی را ببینید.

طبق هرسال، گردشگرانی که به قصد خرید و شرکت در جشنواره بزرگ خرید جاکارتا سفر به اندونزی را انتخاب می کنند، انتظار آفرهای هیجان انگیز و برنامه های گوناگون نظیر تخفیف های 70% را دارند. نه تنها مراکز خرید بزرگ جاکارتا مانند PASARYA، PACIFIC PLACE، GRAND INDONESIA، PLAZA INDONESIA، GANDARIA CITY، CENTRAL PARK، MALL OF INDONESIA شامل فستیوال بزرگ خرید جاکارتا می شوند بلکه تمام مجتمع های خرید جاکارتا نظیر TANAH ABANG, MANGGA DUA که مرکز طراحی روی پارچه، لباس های اسلامی، گلدوزی، قلابدوزی و صنایعی از این دست در اندونزی است و همچنین برخی مراکز خرید اندونزی که در جاکارتا نیستند مانند MAL CIJANTUNG ، TAMINI SQUARE, CITOS هم مشمول جشنواره بزرگ خرید اندونزی هستند.

image

با اندونزی سرزمین فرهنگ های مختلف چقدر آشنایی دارید

  • تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
کشور اندونزی که با 2 اقیانوس آرام و هند محاصره شده،یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان است.در این مقاله بر روی مهم ترین مقاصد گردشگری اندونزی: بالی، JAVA ، LAMBOK و FLORES تمرکز می کنیم و جاذبه های گردشگری و جدیدترین تورهای اندونزی را به شما معرفی می کنیم.

برگزارکنندگان فستیوال بزرگ خرید جاکارتا پیش بینی کردند که حدود 15.74 تریلیون IDR داد و ستد در جشنواره امسال انجام می شود که نسبت به جشنواره بزرگ خرید 2015 جاکارتا 8% رشد خواهد داشت.

برای حدود 1 ماه جاکارتا پایتخت اندونزی به پربازدیدترین مقصد گردشگری اندونزی برای دوستداران خرید تبدیل می شود. گلچین وسیعی از انواع اجناس برندهای مشهور جهانی و محصولات منحصر به فرد اندونزی در جشنواره بزرگ خرید 2016 جاکارتا عرضه می شود تا جاکارتا را به بهشت خرید جهان تبدیل کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره جشنواره بزرگ خرید جاکارتا 2016 به وب سایت رسمی این جشنواره به آدرس festivaljakartagreatsale.com مراجعه کنید.

منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info