گشت تصویری در جاذبه های گردشگری کره جنوبی

کره جنوبی کشوری در جنوب شرق دور که پایتخت آن سئول است. در این مقاله در غالب تصویر شما را با جاذبه های گردشگری کره جنوبی آشنا می کنیم و بهترین تور کره جنوبی را به شما معرفی می کنیم.

  • تعداد بازدید: 8531
  • ارسال در تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

سئول، پایتخت کرهٔ جنوبی در شمال غربی این کشور و بر رودخانهٔ هان (HAN RIVER) قرار دارد. شهر سئول از ساختار زیربنایی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است به گونه ای که به مهد تمدن الکترونیک شناخته می شود و متروی آن که هرساله بیش از ۲۰۰ میلیون نفر را جابجا می‌کند سومین شبکه بزرگ مترو در جهان است.

سئول دارای آب و هوایی قاره‌ای با چهار فصل مجزاست که شامل تابستانهای گرم و مرطوب و زمستانهای سرد و نسبتاً خشک هستند.

در سال ۱۳۵۱ و در پی سفر شهردار تهران به کره جنوبی، سئول به عنوان خواهر شهر تهران برگزیده شد. نامگذاری خیابان تهران در سئول و خیابان سئول در تهران به همین مناسبت انجام شده است. خیابان تهران در سئول در منطقه گانگنام قرار گرفته که اکثر ساختمان‌های و شرکت‌های تجاری بزرگ و بانکهای کره جنوبی را در خود جای داده است.
برای سفر به کره جنوبی و دیدن جاذبه های گردشگری کره جنوبی سری به بخش تور کره جنوبی  در تور مسافرتی های هالیدی بزنید.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info