هفت مکان دیدنی در تور بالی

بالی یکی از 17,500 جزیره اندونزی، با دشت ها، سواحل، کوه ها و فرهنگ بی نظیر از جمله فوق العاده ترین مقاصد گردشگری اندونزی است که هم برای ماجراجویی و هم استراحت مناسب می باشد. با سفر به بالی به بهشت زمین قدم گذاشتید...

  • تعداد بازدید: 4675
  • ارسال در تاریخ: ۴ مهر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۴ مهر ۱۳۹۵

معبد ULUWATU

تور بالی

معبد ULUWATU در جنوب غربی بالی قرار دارد. وضعیت جغرافیایی معبد که بر روی صخره ای به ارتفاع 250 متر در کنار اقیانوس هند واقع شده، جذابیت آن را چندین برابر کرده به گونه ای که یکی از زیباترین مناظر بالی را به وجود آورده است.
این جاذبه گردشگری بالی حداکثر 40 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد که می توانید موتور، ماشین و یا تاکسی اجاره کنید و یا با برنامه گردش تور بالی هماهنگ شوید. پس از عبور از جنگل و سرو کله زدن با میمون های شیطون، به معبد ULUWATU می رسید. تلفن همراه، عینک آفتابی و وسایل قیمتی خود را در طول عبور از جنگل از شر میمون ها مخفی کنید.
پیشنهاد می کنیم تماشای غروب آفتاب از فراز معبد را از دست ندهید.

معبد TANAH LOT

تور بالی

TANAH LOT که به معنی "واقع در دریا" می باشد، صخره ساحلی بزرگی است که در طی سالیان با موج دریا فرم داده شده و معبدی زیبا بر فراز آن قرار دارد. معبد TANAH LOT از لحاظ افسانه ها و فرهنگ بالی حائز اهمیت است. موقعیت جغرافیایی و نمای زیبای معبد، آن را به یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری بالی تبدیل کرده است. قبل از ورود به معبد فروشگاهی است که انواع صنایع دستی اندونزی و سوغات بالی را دارد.
این معبد حدود 50 دقیقه از مرکز بالی فاصله دارد. درنظر داشته باشید برای بازدید از معبد باید لباس مخصوص (SARONG) بپوشید.

آتش فشان BATUR

تور بالی

این آتش فشان فعال که در فاصله 60 کیلومتری شمال شرق DENPASAR قرار گرفته، نوید گنجینه ای از مناظر دیدنی و هوای پاک کوهستان را به شما می دهد. همزمان با پدیدار شدن برکه دهانه آتش فشان، بر جذابیت این منطقه و سرزمین های کوهستانی اطراف آن افزوده شده است.
می توانید در کافه های منطقه چای میل کنید و یا با تور طبیعت گردی همراه شوید و برای تماشای طلوع آفتاب از بام بالی از ارتفاعات BATUR بالا روید.

آبشار SEKUMPUL

تور بالی

آبشار SEKUMPUL یکی از زیباترین آبشارهای بالی است که در روستایی به همین نام در شمال بالی قرار گرفته ولی به دلیل محدود بودن زمان تور بالی معمولا آبشار GITGIT در برنامه گردش تور اندونزی قرار می گیرد. آبشار SEKUMPUL ترکیبی از هفت آبشار کوچک است که به مرکز دره ای سرسبز می ریزد. می توانید در عمارت های تابستانی آبشار ریلکس کنید و یا در آب سرد برکه طبیعی مرکز آبشار آب تنی کنید.
همراهی با تور طبیعت گردی به مراتب به صرفه تر از اجاره تاکسی خواهید بود. پیاده روی در جنگل و کوه نوردی را در طول بازدید از این آبشار در نظر داشته باشید.

شالیزارهای TEGALLALANG

تور بالی

UBUD قطب فرهنگ بالی است. معابد و فروشگاه ارائه دهنده هنر بالی در سراسر این شهر دیده می شود. با وجود این، محبوب ترین و زیباترین جاذبه گردشگری بالی در این منطقه، شالیزارهای TEGALLANG می باشد که هنوز با سیستم آبیاری سنتی بالی (SUBAK) کار می کنند و تجمع آنها در این ناحیه، مناظر چشم نواز همراه با هوای پاک را پدید آورده است. شالیزارهای TEGALLANG پربازدیدترین مقصد گردشگری بالی برای دوستداران طبیعت می باشد. معمولا بازدید از UBUD، در برنامه تور بالی گنجانده می شود.

ساحل SEMINYAK

تور بالی

حوصله ساحل شلوغ KUTA را ندارید؟ برای تجربه ساحلی آرام تر به ساحل SEMINYAK بروید، این ساحل بهشت موج سواران است چرا که غالبا موج های بلند و قدرتمندی دارد که شنا در آن را غیر ممکن می کند. پیشنهاد می کنیم تماشای غروب آفتاب همراه با صدای موج هایی که به ساحل می کوبند را از دست ندهید.

غار ساحلی ULUWATU

تور بالی

درست زیر صخره معبد ULUWATU، خلیج به روی ساحلی زیبا و دنج گشوده می شود که با صخره های آهکی و مجموعه ای از غارهای کوچک احاطه شده که به مرور زمان به وسیله موج های قدرتمند تراشیده شده و در زمان جذر و مد قابل دسترس می باشد.
برای رسیدن به این ساحل باید حدود 100 قدم از کنار کافه ها و فروشگاه های فروش سوغات بالی که در کنار جاده قرار دارند، پایین بروید.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info