تور مراکش سفری به سرزمین افسانه ها

مراکش با طبیعت بکر، شهرهای باستانی شگفت انگیز و غذاهای جهانیش هر گردشگری را افسون می کند. اگر تا به حال به این کشور سفر نکردید، راهنمای سفر به مراکش شامل جاذبه های گردشگری و تور مراکش را در این مقاله از دست ندهید.

  • تعداد بازدید: 5323
  • ارسال در تاریخ: ۸ آبان ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۸ آبان ۱۳۹۵

از شتر سواری تا صرف غذاهای مراکشی، با ما همراه باشید تا مهم ترین جاذبه های گردشگری مراکش را به شما معرفی کنیم.

اگر تا به حال به مراکش سفر نکردید، تا آخر این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید تور مراکش را در برنامه سفرهای آتی خود بگنجانید. در نظر داشته باشید لیست زیر تنها بخش کوچکی از جاذبه هایی است که در مراکش تجربه می کنید.

شتر سواری

تور مراکش

شکی نیست که شتر راه حمل و نقل راحتی نیست ولی شتر سواری در بیابان SAHARA زیر آفتاب تابان لذت وصف نشدنی دارد. شما در کنار ساحل هم می توانید شتر سواری کنید ولی بیابان SAHARA به خصوص تپه های شنی ERG CHEBBI تجربه متفاوتی است که در تور مراکش خواهید داشت.

در شهرهای باستانی مراکش غرق شوید

تور مراکش

جذاب ترین بخش تور مراکش گشتن در شهرهای باستانی آن است: گذشتن از کوچه های باریک شهر FEZ از یک سو و گذر از خیابان های آبی رنگ سورئال CHEFCHAOUEN از سوی دیگر، تنها بخشی از جاذبه های شهرهای باستانی مراکش است.

بازدید از لوکیشن های سریال GAME OF THRONES

تور مراکش

اگر از طرفداران سریال GAME OF THRONES هستید، می توانید از لوکیشن های این سریال در مراکش دیدن کنید. دو مورد از مهم ترین این لوکیشن ها، ESSAUIRA و AIT BENHADDOU است. شهر ساحلی و باستانی ESSAUIRA ترکیبی بی نظیر از طبیعت بکر و معماری مراکش است. AIT BENHADDOU، روستایی گلی است که سبک عربی و آفریقای جنوبی را به گونه ای استادانه به هم آمیخته است.

image
جاذبه های تور مراکش سرزمین شگفتی ها
  • تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
مراکش سرزمین شگفتی هاست: قله های عجیب، سواحلی که از اقیانوس اطلس تا دریای مدیترانه کشیده و مشهورترین جاذبه گردشگری مراکش یعنی صحرای SAHARA.

کوه های اطلس

تور مراکش

در میان مراکش و بیابان SAHARA، کوه های اطلس قرار دارد که قله های آنها در زیر برف پنهان شده است. نمای این کوه ها فوق العاده است و گواه این واقعیت است که جاذبه های گردشگری مراکش چقدر تنوع دارد.

خوابیدن در بیابان SAHARA

تور مراکش

با تور طبیعت گردی بیابان SAHARA همراه شوید. این تورها در گروه های 5-6 نفره برگزار می شود که همگی در چادرهای بزرگ بربری می خوابند. از جاذبه های این تور، نشستن دور آتش و رصد ستارگان است.

خرید گردی

تور مراکش

فروشگاه های مراکش یکی از بهترین مکان های جهان برای خرید است. تقریبا هر چیزی در فروشگاه ها و گذرگاه های مراکش پیدا می شود. باید چونه زنی را خوب یاد داشته باشید تا با قیمت مناسب خرید کنید. مشهورترین سوغات مراکش، چرم است.

بازدید از دباغی

تور مراکش

فقط کالا را نخرید. بدانید چطور هم ساخته می شود. بازدید از دباغی، تجربه منحصر به فردی است که نباید در تور مراکش از دست داد. یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دباغی های مراکش، CHOUWARA در شهر FEZ می باشد.

پیاده روی در کوهستان RIF

تور مراکش

شهر آبی CHEFCHAOUEN با کوه های صخره ای RIF احاطه شده است. برای پیاده روی در هوای پاک کوهستانی به حومه شهر بروید و از مناظر کوهستانی هم لذت ببرید.

غذای مراکشی

تور مراکش

TAJINE، خوراکی است که به آهستگی در تابه شرقی پخته می شود. یکی از مشهورترین انواع آن مرغ طبخ شده با لیمو و زیتون است. چای نعنای مراکشی را فراموش نکنید.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info