جزایر Shengsi جزایر محصور شده طبیعت

جزایر Shengsi مجموعه از 394 جزیره در شرق شانگهای که حدود 18 تای آنها متروکه و توسط طبیعت باز پس گرفته شده اند.

  • تعداد بازدید: 3154
  • ارسال در تاریخ: ۶ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۳۹۶

جزایر Shengsi چین ترکیبی از حدود 400 جزیره در رودخانه Yangtze که اکثرا جزایر ماهیگیری هستند.

بزرگترین جزیره این مجمع الجزایر، جزیره Sijao است که بسیاری از مردم آن را جزیره Shengsi می نامند و مقصد بی نظیری برای دوستداران خوراک های دریایی، تفریحات ساحلی و به طور کلی فرار از شلوغی شهرهای بزرگ می باشد.

جزایر متروک Shengsi

18 جزیره از این 394 جزیره از اوایل دهه 90 میلادی که مردم بومی آن را ترک کردند، متروکه و توسط طبیعت محصور شد. حدود 2000 ماهیگیر در جزایر Shengsi زندگی می کردند به دلیل سخت شدن زندگی و نبود امکانات رفاهی مهاجرت کردند.
این جزایر پس از مدتی با گیاهان سرسبز پوشانده شد. نمای بناهای متروکی که با گیاهان سرسبز پوشانده شده، هارمونی خیرکننده ای بین مدرنیته و طبیعت ایجاد کرده که حاصل آن مناظر چشم نوازی است که هر بیننده ای را میخکوب می کند.

جزایر ماهیگیری Shengsi چین

در قدیم جزایر Shengsi قطب ماهیگیری چین بودند که با صنعتی شدن چین کم کم ماهیگیری کم رونق و مردم بومی به کشتی سازی روی آوردند.
امروزه ساخت کشتی و صنعت گردشگری دو قطب اقتصادی این جزایر محسوب می شود ولی با این حال باز هم قطب ماهیگیری چین است و حدود 100 هزار ماهیگیر در این جزایر فعالیت می کنند.

سفر به جزایر جزایر Shengsi

تنها راه رسیدن به این جزایر از شانگهای تهیه بلیت کشتی های Ferry می باشد که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است و نرخ بلیت آن از 100 تا 200 RMB متغییر می باشد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info