باغ کتاب سرانجام باز شد

عصر دوشنبه هفته گذشته، مجموعه باغ کتاب تهران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران افتتاح شد.

  • تعداد بازدید: 1950
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ تیر ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱۷ تیر ۱۳۹۶
مجید حسینی مدیرعامل موسسه نشر شهر و مدیرعامل باغ کتاب نیز در مراسم افتتاح این مجموعه، با اشاره به فضای ۱۴ هزار متر مربعی برای فروش کتاب گفت: این بخش بزرگترین کتابفروشی جهان است که بعد از آن کتابفروشی در نیویورک با ۱۲ هزار متر مکعب وجود دارد.
به گفته وی بزرگترین بام سبز در ۲۳ هزار متر مربع فضا در این مجموعه پیش بینی شده که علاقه مندان می توانند علاوه بر استفاده از فضاهای تصویری، کتاب مطالعه کنند.

باغ کتاب، در شمال اراضی عباس آباد، حاشیه بزرگراه حقانی قرار دارد.
ساعت کار باغ کتاب از 10 تا 22 می باشد.
برای رفتن به این باغ می توانید از ایستگاه مترو حقانی، سوار خودروهای باغ کتاب شوید.

مجموعه باغ کتاب تهران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران دوشنبه هفته گذشته افتتاح شد. لاریجانی پس از افتتاح این مجموعه و رونمایی از تندیس نورالدین پسر ایران، به بازدید از این مجموعه پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info