انتخاب بهترین صندلی در هواپیما

در هنگام سفر با هواپیما حتما متوجه نکات منفی انتخاب یک صندلی بد شده اید، اگر کودکی در پشت صندی شما پای کوبی کند و یا جای استراحت پا برای شما فراهم نباشد و یا تکیه گاه دست با بغل دستی شما مشترک واقع شود. با این وجود انتخاب بهترین صندلی همیشه رخ نمی دهد اما نکاتی را برای شما بازگو می کنیم که به شما در پیداکردن صندلی بهتر کمک می کند. به نکاتی که در ادامه مطلب آمده است توجه کنید.

  • تعداد بازدید: 3320
  • ارسال در تاریخ: ۹ فروردین ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

در سفر می توان گفت که تفاوت های شخصی هر فرد، نیازهای او را در طول سفر تعریف می کند. این تفاوت ها در انتخاب صندلی هواپیما هم بی تاثیر نیست. همانطور که می دانید صندلی های فرست کلاس و بیزینس کلاس از گران ترین و راحت ترین صندلی های هر پرواز هستند که شما می توانید هنگام خرید بلیط این صندلی ها را رزرو نمایید.
اگر جزو افرادی هستید که در طول پرواز می خوابید بهتر است که صندلی های کنار پنجره را که در قسمت جلویی هواپیما قرار دارند، گزینه های خوبی برای شما هستند. صندلی های روی بال هواپیما نیز صندلی های راحت و مناسبی هستند. ایمن ترین صندلی های هواپیما صندلی های قسمت عقب هواپیما هستند. با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را درباره انتخاب صندلی مناسبتان را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین صندلی در هواپیما کجا قرار دارد؟

اگر قصد سفر با هواپیما را داشته باشید، چه بسا که سفری طولانی هم باشد، انتخاب صندلی مناسب جزو مهم ترین شاخص های آرامش سفر شما در طول مسیر است.

صندلی‌ های بغل پنجره‌ها، ردیف خروجی و صندلی هایی که جلوی هواپیما قرار گرفته اند، صندلی های مناسب تری هستند و طرفداران بیشتری دارند. اگر صندلی های جلوی هواپیما را انتخاب کرده باشید اصولا در زمان رسیدن به مقصد، خروجی آسان و با سرعت بیشتری دارید. اگر استرس پرواز دارید صندلی های کنار بال هواپیما را انتخاب کنید تا تکان های کمتری را احساس کنید. در پرواز هایی که به هنگام شب صورت میگیرد، صندلی های کنار پنجره برای استراحت مناسب هستند.

در هر ردیفی صندلی های وسط مورد استقبال کمتری قرار می گیرند. صندلی‌های نزدیک به استراحتگاه مهمانداران هواپیما هم مناسب نیستند به دلیل عبور مرور مکرر و سر و صدای خدمتکاران محترم و نزدیک بودن به مانیتور هواپیما از دلایل آن است.

صندلی های کنار ردیف خروجی برای استراحتگاه پاها جای کافی دارند اما به این توجه داشته باشید که کودکان نمی توانند در این ردیف قرار بگیرند.

بهترین صندلی در هواپیما

6 نکته اساسی در انتخاب بهترین صندلی هواپیما

استفاده از برنامه های خاص پرواز شرکت های هواپیمایی

اگر در مسافرت، زیاد از هواپیما استفاده می کنید و از مشتریان خاص یک شرکت هواپیمایی هستید از مزایای مشتریان دائمی آنها اسفاده کنید، از این هواپیمایی ها در مورد طرح ها اشتراکی و انتخاب صندلی به هنگام پرواز پرس و جو کنید، با انجام این کار اولویت انتخاب صندلی با شماست .

بهترین صندلی در هواپیما

حضور به موقع در فرودگاه

برنامه تان را طوری تنظیم کنید که حضوری به موقع در فرودگاه مبدا داشته باشید. ممکن است در صورت دیر رسیدن، صندلی انتخاب شده شما به شخص دیگری واگذار شود. زمانی که به گیت پرواز مراجعه کردید، در مورد صندلی های خالی پرسش کنید، ممکن است کلاس پروازی بعضی از مسافران تغییر کرده باشد و صندلی خالی بیشتری موجود باشد و قدرت تصیم گیری شما وسیع تر شود.

نکته ی غیر قابل انکاری که وجود دارد این است که اگر با احترام با خدمه محترم پروازی رفتار کنید با توجه به وضعیت روحی و جسمی شما، درک بهتری از شما پیدا می کنند و در انتخاب صندلی مورد نظر شما را یاری خواهند داد و در طول سفر هوای شما را خواهند داشت.

تهیه زودهنگام بلیط هواپیما

هنگامی که در زمان مناسب پرواز خود را رزرو می کنید احتمال اینکه از صندلی مناسب تری بهره مند شوید، بیشتر است.

بهترین صندلی در هواپیما

در نظر داشتن خرید صندلی بهتر

احتمالا صندلی های با کیفیت با قیمت گرانتر بفروش می رسند و شما می توانید با تهیه این صندلی ها سفری راحت داشته باشید.

بهترین صندلی در هواپیما

انتخاب صندلی در زمان تهیه بلیط

اکثر شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمای امکان خرید آنلاین بلیط را فراهم کرده اند. در زمان خرید می‌توانید صندلی‌های خالی را ببینید و انتخاب کنید. در بعضی از سایت‌ها نیز اول خرید خود را انجام می‌دهید و بعد از رزرو بلیط امکان انتخاب صندلی برای شما وجود دارد. اگر صندلی مورد نظر شما در زمان انتخاب آنلاین نبود بهتر است با تماس تلفنی با آژانس هواپیمایی انتخاب بهتر خود را به آن‌ها انتقال دهید تا در جابجایی‌ها در نظر گرفته شود.

انتخاب صندلی در زمان چک-این

بعضی از آژانس های پروازی این امکان را به مسافران خود می دهند که یک روز قبل از پرواز چک-این داشته باشند و در آنجا می توانید صندلی بهتری انتخاب کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info