سفر به ایتالیا با 10 تفریح رایگان در این کشور

بدون خرج کردن پول از تفریحات بخصوص ایتالیا شگفت زده شوید ،تجربه گشت و گذار در ایتالیا به نوبه خود فوق العاده است ،حال آنکه رایگان هم باشد.برای آشنایی بیشتر ، با ما همراه باشید.

  • تعداد بازدید: 2813
  • ارسال در تاریخ: ۹ فروردین ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۹ فروردین ۱۳۹۷

از کلیسای ایتالیایی Gesu Nuovo در شهر ناپل به صورت رایگان بازدید کنید

ایتالیا

نمای داخلی این کلیسا انسان را شگفت زده می کند و نمای بیرونی این کلیسا بسیار جذاب است و سبک متفاوتی با دیگر کلیساهای ایتالیایی در خود جای داده است. نمای سقف این کلیسا به قدری زیبا ساخته شده است که احتمالا در هنگام تماشای آن دچار گردن درد می شوید با این وجود بازدید از کلیسای Gesu Nuovo که هزینه ای برای شما در بر ندارد یک تفریح رایگان در ایتالیا محسوب می شود که واقعا ارزش آن بالاست. شما در ایتالیا کلیساهای بسیار زیادی را خواهید دید اما این مورد برای شما متافوت خواهد بود. کلیسای Gesu Nuovo در سال ۱۴۷۰ میلادی به عنوان کاخی برای شاهزاده سالرنو تاسیس شده بود.

بازدید رایگان در اولین یکشنبه هر ماه از موزه های ایتالیا

ایتالیا

می توانید در شهر رم به کلوسیوم و در شهر فلورانس به گالری Uffizi Gallery و در شهر ونیز به کاخ موزه Grimani و کتابخانه ملی Marciana مراجعه کنید. فراموش نکنیم ممکن است با ازدحام جمعیت مواجه شویم زیرا اکثر مردم می خواهند از این امکان رایگان بودن بازدید از موزه ها نهایت استفاده را ببرند.

اگر از شانس بالایی برخوردار باشید که در اولین یکشنبه هر ماه در ایتالیا حضور بعمل آوردید، این امکان را دارید از قدم زدن در موزه های ایتالیا بصورت رایگان لذت ببرید. تفریح رایگان یکشنبه در موزه Domenica al Musueo  ایتالیا شهرت خاص و عام است و دارای فرهنگ بسیار خوبی است.

عکاسی در منطقهPiazzale Michelangelo در فلورانس و تماشای لذت بخش منظره زیبای اطراف

ایتالیا

در زمان غروب خورشید در این مکان نمای بسیار زیبایی را شاهد هستید. در کنار این لحظات خوش از کلیسای فوق العاده زیبای San Miniato al Monte بازدید بعمل بیاورید. این کلیسا در بین سالهای ۱۰۱۷ تا ۱۲۰۷ میلادی ساخته شده است. بازدید از آن کاملا رایگان می باشد.

بازدید از شهر واتیکان

ایتالیا

مطمئنا فیلم داوینچی کد را با بازی تام هنکس دیده اید، اگر اینطور باشد تماشای این شهر برای شما دارای جذابیت خاصی همراه خواهد بود.

تماشای تپه ی Gianicolo Hill شهر رم ایتالیا دارای منظره ای بی نظیر

ایتالیا

بهترین طلوع آفتاب در کشور ایتالیا را می توانید در این مکان شاهد باشید و به عکاسی از این منظره زیبا بپردازید ،از روی تپه تمام شهر رم در دیدرس شماست و شما را حیرت زده خواهد کرد

شرکت در جشن های بزرگ خیابانی سیسیل ایتالیا بصورت رایگان

ایتالیا

بدون هیچ هزینه ای در این فستیوال های عمومی در ایتالیا شرکت کنید .با توجه به اطلاعات کسب شده معمولا هر هفته یک فستیوال در جزیره سیسیل برگزار می شود.

در بازار چرم شهر فلورانس به گشت و گذار بپردازید

ایتالیا

این بازار در نزدیکی کلیسای بزرگ دوموی فلورانس واقع شده است. در فضای بزرگ این بازار رستوران های کوچکی وجود دارد می توانید در آنجا کاپوچینو نوش جان کنید. گشت و گذار در بازار فلورانس رنگارنگ می تواند سرگرم کننده باشد ، فلورانس به خاطر چرم های مخصوص خود در دنیا شهرت دارد.

فواره تروی شهر رم

ایتالیا

می خواهید تمام رویاهای خود را حقیقت ببخشید؟ پس سکه ای در آبنمای تروی بیندازید و آرزوی داشته باشید. تفریحی لذت بخش و خاطره انگیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در افسانه ها نوشته شده است اگر سکه ای در این آبنما بیندازید آرزویش برآورده خواهد شد و دوباره نیز به این شهر باز خواهید گشت.

بازدید از بازار تاریخی و زیبای Galleria Vittorio Emanuele II 

ایتالیا

پیشنهاد می کنیم از قدم زدن در این خیابان لذت ببرید و به فکر خرید کردن نباشید چرا که اجناس آن بسیار گران می باشند.۴ فروشگاه در مرکز شهر میلان که مخصوص خرده فروشی برندهای لوکس مانند پرادا و ورساچی است را می توانید بازدید کنید.

 پارک PARCO SEMPIONE در شهر میلان

ایتالیا

در زمان هایی که نیاز به آرامش استراحت فکری دارید این پارک را پیشنهاد می کنیم. می توانید از بنای یادبودی که برای پیروزی های ناپلون ساخته اند نیز دیدن کنید. در کنار این تفریح رایگان و بازدید از مکان های دیدنی آن همواه در این پارک وای فای رایگان دارید. این پارک در سال ۱۸۸۸ به دست Emilio Alemagna معمار ایتالیایی طراحی و ساخته شد که شبیه باغ های بزرگ شهر انگلستان معماری شده است.



نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info