جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

تایلند معروف به سرزمین لبخند ها کشوری زیبا که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است ، پایتخت تایلند بانکوک می باشد که بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر آن نیز هست. در اینجا جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند را با هم بررسی می کنیم.

  • تعداد بازدید: 2997
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۹ مهر ۱۳۹۸

مزرعه کروکدیل ها

جاذبه های گردشگری پاتایا

همان طور که از اسمش پیداست مکانی برای زندگی کروکدیل ها می باشد وجود سنگ های بزرگ و بسیار قدیمی جلوه ی زیبایی به این پارک بخشیده از دیگر حیوانات این پارک می توان به خرس و اسب و شیر و ببر و گربه ماهی های عظیم الجثه اشاره نمود .

جزیره زیبای مرجانی

جاذبه های گردشگری پاتایا
این جزیره زیبا در 7 کیلومتری شهر پاتایا قرار گرفته و  گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است.

باغ وحش ببرها

جاذبه های گردشگری پاتایا

باغ وحش بزرگی که ببرهای بسیاری در خود جای داده است و برای شما به نمایش در می آیند ، این ببرها آموزش دیده اند و می توانند کارهای نظیر راه رفتن روی طناب را انجام دهند.

موزه بطری شیشه ای

جاذبه های گردشگری پاتایا

آثار هنری دست ساز بسیار زیبای پیتر بدلیس می باشد که در نوع خود بسیار اعجاب انگیز می باشد و دیدن این آثار از نزدیک شما را شگفت زده خواهد کرد.

آکواریوم پاتایا

جاذبه های گردشگری پاتایا

بزرگترین اکواریوم در آسیا می باشد که آبزیان بسیاری را در خود جای داده است و دیدن آنها از نزدیک می تواند شما را شگفت زده کند.

باغی بسیار زیبا به نام نانگ نوچ

جاذبه های گردشگری پاتایا

این باغ در شهر پاتایا قرار گرفته است و به دلیل وجود تایلند در نزدیکی خط استوا دارای درختان بسیار زیبای استوایی می باشد و البته از طراحی زیبا و خیره کننده این پارک نباید گذشت

مینی سیام

جاذبه های گردشگری پاتایا

به ماکت هایی گفته می شود که نمونه مشابه آثار تاریخی را در خود جای داده است ،در اینجا آثاری مانند برج ایفل و تخت جمشید نیز وجود دارد

خانه مقدس حقیقت

جاذبه های گردشگری پاتایا

خانه ای کاملا از جنس چوب ،بسیار مقاوم در برابر نور خورشید و آب باران و ... ،دارای نماهای چوبی بسیار زیبا که نشانه فرهنگ و هنر مردم تایلند می باشد،بازدید از این خانه با نمایش دلفین ها در کنار ساحل همراه است .

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info