راهنمای سفر به پوکت تایلند

جزیره ی زیبای پوکت واقع در کشور تایلند یکی از پر طرفدارترین مقاصد توریستی ایرانیان می باشد. پوکت هر ساله تورهای مسافرتی بی شماری را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند و آوازه ی آن در سر تا سر جهان پیچیده است پوکت به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان به جزیره ی بهشتی مشهور است.

  • تعداد بازدید: 2996
  • ارسال در تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۰ مهر ۱۳۹۸

تور پوکت

جزیره ی پوکت در جنوب غرب کشور تایلند و روی دریای Andaman با مساحتی بالغ بر 576 کیلوکتر مربع واقع شده است. این جزیره ی بی نظیر با جغرافیای منحصر به فردش یکی از پربازدیدترین دنیا می باشد. جزیره ی پوکت بی شک با سواحل زیبایش شناخته می شود. سواحل بی پایان با منظره هایی رویایی در دریای Andaman.

سواحل پوکت :

از مهم ترین مناطق گردشگری این جزیره شگفت انگیز می توان به سواحل خیره کننده آن اشاره کرد. حس قدم زدن بر روی شن های نرم به همراه نسیمی که از دریای Andaman می وزد را نمی توان فراموش کرد و از آن به سادگی گذشت. اجازه بدهید با معرفی چند ساحل از پوکت در خدمت شما باشیم و سپس سایر نقاط گردشگری این شهر زیبا را معرفی می کنیم.

تور پوکت

ساحل Patong پوکت :

این ساحل از معروف ترین و بهترین سواحل پوکت است. ساحل Patong یک استراحتگاه شنی زیبا نیز می باشد که می توانید ساعت ها زیر نور ملایم آفتاب پوکت و روبروی ساحل دراز بکشید و از صدای باد و امواج آرام دریا لذت ببرید. در امتداد این ساحل می توانید انواع رستوران ها و کافه های ساحلی را پیدا کنید.

تور پوکت

ساحل karon پوکت :

ساحل karon حس دیگری دارد. ساحلی با طول 4 کیلومتر با آب و هوایی آرام و شن هایی طلایی. گردشگران زیادی طرفدار این ساحل آرام و زیبا هستند. شما هم می توانید با ثبت نام در تور های گردشگری فرصت گشت و گذار و قدم زدن در این ساحل فوق العاده را داشته باشید. اگر بخواهیم تمام سواحل پوکت را نام ببریم قطعا خسته خواهید شد. پوکت دارای سواحل بسیار زیادی است که ما پرطرفدارترین آن ها را برای شما عزیزان نام بردیم. حال انتخاب را به عهده خودتان می گذاریم تا بنا به سلیقه تان انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.

تور پوکت

قایق سواری در پوکت تایلند :

یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای گردشگران بی شک قایق سواری بر روی دریای زلال Andaman است. یک روز آرام و آفتابی را با قایق سواری کامل کنید.  مجسمه بزرگ بودا : اگر به پوکت بروید و قصد کسب اطلاعات راجع به فرهنگ مردم تایلند را داشته باشید حتما به مجسمه بودا سر بزنید. مجسمه بودا از جنس مرمر با ارتفاعی حدود 45 متر از پروژه هایی عمرانی بزرگ و موفق پوکت است. در زیر مجسمه یک نمایشگاه وجود دارد که در آن آیین بودا را در قالب عکس ها و مجسمه های افراد مذهبی آیین بودا به نمایش می گذارد.
می توانید از فروشگاه هایی که در این مکان قرار دارند خرید کنید و به گشت و گذار بپردازید. مجسمه بودا در یک منطقه با جغرافیای رویایی بنا شده که می توانید غروب آفتاب را در آنجا تماشا کنید.

تور پوکت

پارک هنری FantaSea پوکت :

همینطور که از نام این پارک پیداست FantaSea یک پارک هنری است. در این پارک نمایش هایی با فیل های بزرگ و کوچک اجرا می شود و با آیتم های زیادی که دارد شما را تا ساعت ها سرگرم میکند. اما FantaSea محدود به نمایش نیست و دارای رستوران های مجلل و زیبا با غذاهای لذیذ و همچنین فروشگاه های مختلف است. پیشنهاد می کنیم از این پارک هنری دیدن کنید.

تور پوکت

پارک ملی Sirinat پوکت :

پارک ملی Sirinat در شمال غرب پوکت قرار دارد. این پارک دارای مساحت عظیمی می باشد که می توانید ساعت ها در آن به گشت و گذار بپردازید. این پارک مکان مناسبی برای عکاسی , تفریح و غذا خوردن می باشد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info