پاتایا جایی برای همه

اگر قصد دارید که چند روزی را در تایلند ریلکس کنید حتما باید به پاتایا سر بزنید. پاتایا را تمامی گردشگرانی که طرفدار ساحل و غروب فوق العاده زیبا و نوشیدنی های بی نظیر هستند، می شناسند. پاتایا تمامی امکانات برای تمامی سنین و سلیقه ها را دارد. از پارک های آبی هیجان انگیز برای کودکان تا زمین های گلف و اسکی روی آب و غواصی برای ورزشکاران تا مراکر خرید برای طرفداران خرید، تمامی این امکانات در خدمت مسافران عزیز است.

  • تعداد بازدید: 3437
  • ارسال در تاریخ: ۲ دی ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۳ مهر ۱۳۹۸

پاتایا:

در کشور تایلند شهر ساحلی کوچک و بسیار زیبایی به نام پاتایا وجود دارد. این شهر در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده ودر فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی شهر بانکوک (پایتخت تایلند) قرار دارد. پاتایا یکی از مهم ترین مناطق گردشگری کشور تایلند می باشد که سالانه بیش از 5 میلیون گردشگر خارجی به این شهر زیبا و کوچک سفر می کنند: در ادامه با معرفی مهمترین مناطق گردشگری پاتایا با شما خواهیم بود:

پاتایا
پاتایا

ساحل Jomtien:

ساحل Jomtien در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع در استان Chonbury و در حدود 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است. این منطقه در حدود 3 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و دارای آپارتمان های بلند هتل های ساحلی , سواحل شنی زیبا و رستوران هاست. این ساحل بخاطر ورزش های آبی مانند جت اسکی , پاراسیلینگ , غواصی و...شناخته شده و سالیانه برای چندین رویداد ورزشی مانند جام جهانی جت اسکی و جشنواره های مختلف آماده می شود و بازدید کنندگان زیادی از سراسر جهان به Jomtien سفر می کنند پاتایا سواحل زیادی دارد اما پیشنهاد ما ساحل Jomtien است.

مینی سیام:

مینی سیام یا MIni Siam یک پارک معروف مینیاتوری در پاتایا می باشد. همان گونه که نامش پیداست در این پارک بناها و معابد معروف به صورت مینیاتوری ساخته شده اند که بسیار جذاب است.در این پارک همچنین فروشگاه های مختلفی برای خرید سوغاتی وجود دارند. پیشنهاد می کنیم حتما این پارک را از نزدیک ببینید.

پاتایا
پاتایا

جزیره Ko Phai:

جزیره Ko Phai بزرگترین جزیره در Mu Ko که یک مجمع الجزایر کوچک است می باشد. این جزیره همچنین به عنوان "Koh Pai" و "Bamboo Island" شناخته می شود. Ko Phai تقریبا 4 کیلومتر طول دارد و حداکثر عرض آن حدود یک و نیم کیلومتر است. این جزیره بسیار زیبا توسط انبوهی از درختان پوشیده شده و بخش بزرگی از ساحل آن توسط صخره های سنگی تشکیل شده است. در این جزیره یک فانوس دریایی هم وجود دارد. گردشگران باید آب و غذا به همراه خود بیاورند و همچنین امکان اقامت در جزیره وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای مسافرتی پاتایا و همچنین رزرو بلیط ارزان هواپیما و بلیط لحظه آخری به سایت ما مراجعه نمایید. www.Hiholiday.ir

موزه ی Art In Paradise:

پیشنهاد می کنیم حتما این موزه ی 3 بعدی را ببینید. بله درست است Art In Paradise یک موزه ی 3 بعدی شگفت انگیز با تصاویر 3 بعدی از دایناسور ها, تصاویر 3 بعدی هیجان انگیز و... است.

کوه بودا:

یکی از جالب ترین مناطق گردشگری کوه بودا است. بر روی این کوه که Chi Chan نام دارد تصویر بودا با استفاده از لیزر کشیده شده است. این بزرگترین تصویر نقاشی شده بودا در جهان است.

پاتایا
پاتایا

باغ گیاه پاتایا:

باغ گیاه پاتایا یا Herb Garden Pattaya یک مقصد بسیار زیبا است که کاملا طبیعی می باشد. اگر به دنبال جایی آرام هستید اینجا یک مکان ایده آل برای شماست.
این باغ همچنین سرشار از گل های گرمسیری خیره کننده است. برای کسی که به دنبال جاذبه های طبیعی است این باغ انتخاب بسیار خوبی است. اغلب گردشگران بازدید از این باغ زیبا را در برنامه سفر خود قرار می دهند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info