تعطیلات نوروز را چگونه می گذرانید؟

b

  • تعداد بازدید: 373
  • ارسال در تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰
تورهای مسافرتی درایام تعطیلات نوروز فعالیت گسترده ای دارند. رقابت سنگین بین آژانس ها برای جلب رضایت مسافران وجود دارد.
با توجه به افزایش سرسام آور نرخ ارز و محدودیت هایی که برای خرید آن وجود دارد، ممکن است شیرینی تعطیلات نورورزی را به کام مسافران تلخ نماید. یکی از راه های کم کردن این معضل و کم کردن هزینه ها استفاده از تورهای مسافرتی است.
در اینجا به بررسی و مقایسه چهار تا از مسیرهای پرطرفدار مسافرتی می پردازیم.

تور استانبول:

تور استانبول، طبق آمار محبوب ترین مسیری است که ایرانیان برای سفرهای نوروزی خود انتخاب می کنند. و البته بی دلیل هم نیست. تور استانبول در میان تورهای خارجی کم هزینه تر تمام می شود. استانبول اماکن تفریحی ومراکز فراوان و متنوعی دارد که با سلیقه ی ایرانیان بسیار نزدیک است. درصد رضایتمندی مسافران استانبول بسیار بالا است ، بنابراین تور استانبول می تواند انتخاب مناسبی باشد.

هزینه تور استانبول از 1300000 تومان شروع می شود.

تور دبی:

دبی نیز در وضعیت جذب توریست از سراسر دنیا کاملا موفق عمل کرده است. تورهای دبی روز به روز در حال افزایش است. جاذبه های بی شمار ومتنوع توریستی ، دبی را تبدیل به مقصدی پرطرفدار برای تورهای مسافرتی کرده است. زیبایی های خیره کننده دبی از آسمانخراش هایی که نمایی از آینده را به شما نشان می دهد تا جزایر مصنوعی ، سواحل بی نظیر و پارک های آبی فوق العاده و ده ها مورد دیگر را می توان با تور دبی تجربه کرد.
مرتفع ترین برج جهان، بزرگترین آکواریوم مصنوعی دنیا و برج هایی با شهرت جهانی همگی در دبی قرار دارند.

هزینه تور دبی از 2800000 تومان شروع می شود.

:تور مشهد:

تور مشهد در ایران رتبه نخست تور داخلی را دارد. مشهد سالیانه میزبان هزاران توریست و زائر از کشورهای همسایه ایران است.
تور مشهد ، تورترکیبی است و البته مشهد نیازی به معرفی ندارد و تقریبا همه ی ما تجربه ی یک بار سفر به مشهد را داشته ایم.
وجود حرم امام رضا (ع) ، جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان ، بازارهای سنتی ومدرن و شهربازی و بارک های آبی مشهور می تواند دلیل کافی برای انتخاب تور مشهد باشد.

هزینه تور مشهد از 300000 تومان شروع می شود.

تور کیش:

تور کیش بی شک جز برنامه نوروزی تعداد بسیار زیادی از ایرانی ها است. کیش رتبه اول جذب توریست در منطقه جنوب ایران را داراست. کیش جزیره جاذبه هاست. امکانات تفریحی بسیار زیادی برای خانواده ها در نظر گرفته شده است. از امکانات رفاهی هم می توان از هتل های نامی و ویلاهای بسیار زیبایی که تورهای مسافرتی در نظر میگیرند ، نام برد.
بسیاری از تفریحات کیش از جمله دلفیناریوم ، غواصی و بازدید از موزه ها با استفاده از تور کیش با تخفیف ارائه می شود که باعث می شود سفری کم هزینه تر داشته باشید.

هزینه تور کیش از 450000 تومان شروع می شود.

در صورتی که نخواهید از تورهای مسافرتی استفاده کنید، استفاده از بلیط های لحظه آخری توصیه می شود. جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و همچنین بلیط لحظه آخری می توانید به سایت " های هالیدی " مراجعه نمایید.
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info