تصاویر زیبای پاتایا

اگر پاتایا را برای سفر انتخاب کرده اید، در انتظار تماشای جزایر رویایی و بهشتی باشید. پاتایا و سواحل زیباو بی نظیرش، پارک ها و ورزش های آبی پر هیجانش، اقامت گاههای ساحلی امن و آرامش، فستیوال های شگفت انگیزش و ...، همه و همه سالانه میلیون ها توریست را از سراسر دنیا به این شهر می کشاند.

  • تعداد بازدید: 6364
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۳۰ مهر ۱۳۹۸

درباره پاتایا

در تور تایلند حتماً باید از شهر دیدنی پاتایا نیز دیدن کنید. شهر ساحلی پاتایا بعد از بانکوک ، شناخته شده ترین و پر طرفدارترین مکان برای گردشگران تایلند است. پاتایا در 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است. پاتایا به سواحل زیبا و شنی ، سرگرمی های جذاب ، مناطق دیدنی و تفریحات شبانه خود شهرت زیادی دارد. سواحل مرکزی شهر کوچک پاتایا به دلیل نزدیکی به واکینگ استریت "Walking Street" بسیار شلوغ و پر تردد است. سواحل شمالی و جنوبی این شهر محلی مناسب و آرام برای اقامت خانواده ها می باشد. برای رفت و آمد در پاتایا می توانید از وانت هایی که به عنوان تاکسی کار می کنند استفاده کنید یا موتور سیکلت کرایه کنید. شما می توانید با انتخاب یک تور ارزان و یا یک تور گردشگری مناسب سفری به یادماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

pattayaphoto
سایت های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.
pattayaphoto
pattayaphoto
pattayaphoto
pattayaphoto
لطفاٌ جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و تورهای ترکیبی و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.
pattayaphoto
pattayaphoto
pattayaphoto
pattayaphoto
pattayaphoto
pattayaphoto
pattayaphoto
pattayaphoto
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info