نرخ بلیط هواپیما در سال 98

بنا به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور، در حال حاضر هیچ برنامه ای در رابطه با افزایش قیمت بلیط هواپیما در سال 98 وجود ندارد. البته ثبات نرخ ارز تاثیر به سزایی در این امر خواهد داشت.

  • تعداد بازدید: 2334
  • ارسال در تاریخ: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

 قیمت بلیط هواپیما در سال 98

اقتصاد نیوز: مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر مبنای قیمت بلیط هواپیما نرخ های تعیین شده در آذرماه سال ۱۳۹۷ است، اظهار کرد: دامنه نرخ بلیط پروازهای داخلی کشور که شامل بالاترین و پایین ترین قیمت ها می شود، در آذرماه سال گذشته به تصویب رسیده است و در سال ۱۳۹۸ نیز مبنای قیمت ها بر همین اساس محاسبه شده است.


ticket
سایت های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت بلیط هواپیما در سال ۱۳۹۸ وجود ندارد و در صورتی که قیمت ارز رشد نداشته باشد، افزایش قیمت بلیط هواپیما دور از ذهن به نظر می رسد، چراکه بازار فروش بلیط هواپیما کشش افزایش قیمت را ندارد.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه در ایام نوروز سال جاری نیز شاهد کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مسافر در برخی از مسیرها بودیم، افزود: پس از ایام نوروز نیز شرکت های هواپیمایی در پایین ترین دامنه نرخی در حال فروش بلیط هستند که این مسئله به خوبی نشان می دهد کشش افزایش قیمت ها در بازار فروش بلیط هواپیما وجود ندارد.
متقاضیان پرواز می توانند از طریق سایت شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی نسبت به خرید بلیط سفر خود اقدام کرده و اگر قصد دارند بلیط خود را از طریق سایت های اینترنتی خرید کنند باید حتماً با آگاهی کامل نسبت به معتبر بودن سایت مربوطه اقدام به خرید نمایند و بلیطی را با قیمتی بالاتر از نرخ تعیین شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی و نیز سایت سازمان هواپیمایی کشوری خریداری نکنند.

لطفاً جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و تورهای ترکیبی و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info