بزرگترین هواپیمای First Class

Qantas به عنوان یکی از موفق ترین و معروف ترین شرکت های هواپیمایی در صنعت حمل ونقل هوایی در جهان شهرت یافته است.

  • تعداد بازدید: 3118
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

درباره Qantas A380

بزرگترین هواپیمای فرست کلاس

طبق آمارهای به دست آمده طی چند سال اخیر کمتر شرکت هواپیمایی توانسته است تا کنون هم پای Qantas جذب مشتری و موفقیت در ارتباط با مشتری را داشته باشد و علت این پیروزیشان را در ارائه خدمات بی نظیر و با کیفیتشان می دانند.
Qantas طی بیش از 90 سال سابقه در ارائه خدمات تورهای مسافرتی و هوایی اکنون نسل جدیدی از هواپیمای خود یعنی Qantas A380 را به نمایش می گذارد. یکی از بزرگترین هواپیما های مسافربری جهان با طراحی منحصر به فرد و خدمات و امکانات استثنایی که تجربه یک پرواز راحت و رویایی و فوق العاده را به شما می دهد. Qantas از نظر استاندارهای جهانی به عنوان با کیفیترین شرکت در ارائه خدمات مسافربری هوایی شناخته شده است. A380 که برای مقاصدی چون قاره های آمریکا، خاورمیانه و همچنین اروپا بکار گرفته می شود از شهرهای سیدنی و ملبورن استرالیا فرمان هایش را می گیرد و در حقیقت از این سمت هدایت می شود.

بزرگترین هواپیمای فرست کلاس

هواپیمای ایرباس A380 با فضای جادار و لوکس و همچنین تکنولوژی جدید خود برای مشتریان شرکت Qantas بهترین تجربه های سفر را فراهم میکند. این هواپیما همچنین برنده جوایزی برای خدمات بی نظیر و سرویس دهی عالی به مسافران نیز شده است. از جمله این خدمات می توان به امکانات سرگرم کننده ای که این شرکت در هواپیماهایش در نظر گرفته است اشاره کرد. سیستم سرگرم کننده هواپیما شامل بیش از ١٥٠ فیلم سینمایی و نیز ٨٠٠ سریال گلچین شده برتر به همراه ٦٠٠ قطعه موسیقی می باشد. در کنار همه این سرگرمی ها میتوانید به بازی های ویدویی نیز دسترسی داشته باشید و از همه جالب تر میزان مسیر طی شده و باقی مانده را روی صفحه نمایشگر مشاهده بفرمایید. پریز های برق و یو اس بی برای شارژ وسایلی مانند موبایل تبلت و لبتاپ در مدل های بیزینس ، کاملا اقتصادی و اقتصادی وجود دارد. تجربه پرواز با شرکت Qantas مسیر های طولانی و خسته کننده را برای شما آسان، دلپذیر و به یادماندنی میکند.

جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای ترکیبی و همچنین خرید بلیط هواپیما به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.

فرست کلاس Frist Class

هواپیمای فرست کلاس

فرست کلاس در قسمت عرشه هواپیما واقع شده و طراحی فوق العاده و بسیار لوکسی دارد و تجربه ای رویایی و به یادماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. صندلی های این قسمت بسیار راحت است و قابلیت تبدیل شدن به یک تخت خواب راحت و نرم را دارد که به شما حسی بی نظیر در طی سفر را می دهد. در این قسمت غذاها باب طبع مسافر با هر نوشیدنی توسط خدمه آموزش دیده و مجرب سرو می شود. همچنین شما می توانید از مجموعه لوازم آرایشی برند که شامل: محصولات مراقبت از پوست، لوازم آرایشی و بهداشتی، چشم بند و لباس خواب می باشد استفاده کنید و لذت ببرید.

هواپیمای فرست کلاس
هواپیمای فرست کلاس

بیزنس کلاس Business Class

بیزنس کلاس

A380 تجربه نسل جدیدی از بیزنس کلاس را به شما می دهد که در قسمت فوقانی عرشه واقع شده است. در این قسمت نیز صندلی های بسیار نرم و راحت، بالشت های ارگونومیک، صفحه نمایش بزرگ همراه با یکسری آپشن های خاص دیگر برای حفظ هر چه بیشتر حریم خصوصی مسافر طراحی شده است.

بیزنس کلاس

کلاس نیمه اقتصادی

کلاس نیمه اقتصادی

امکانات این قسمت در بیان ساده چیزی بین بیزینس کلاس و کلاس اقتصادی است. در این قسمت شما یک صندلی راحت و بزرگ به همراه یک مانیتور شخصی جلوی خود دارید. همینطور امکان استفاده از پک لوازم آرایشی برند و سفارشی را دارید.

کلاس اقتصادی

کلاس اقتصادی

کلاس اقتصادی در قسمت عرشه اصلی هواپیما قرارگرفته است. شما می توانید برای یک سفر به یادماندنی تر و کم هزینه تر از بلیط لحظه آخری استفاده کنید. صندلی های این قسمت توسط طراح معروف "مارک نیوزن" ساخته شده است. این صندلی ها دارای یک پایه کشویی است تا راحتی و آرامش را برای مسافر مخصوصا در هنگام خواب را به ارمغان بیاورد.



این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع: iflya380.com
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info