روادید گرجستان لغو شد

وزارت امور خارجه گرجستان، روادید را برای ایرانیان از ۲۶ بهمن امسال لغو کرد.همچنین چشم انداز روابط دو کشور در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، بازرگانی و ترانزیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • تعداد بازدید: 4050
  • ارسال در تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
 در دیدار عباس طالبی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس و داوید جالاگانیا معاون وزیر امور خارجه گرجستان، یادداشت رسمی این کشور درباره لغو روادید به سفیر ایران تسلیم شد. بر اساس این تصمیم دولت گرجستان، شهروندان جمهوری اسلامی ایران از این پس می توانند بدون روادید به گرجستان سفر کنند و به مدت 45 روز در این کشور اقامت داشته باشند.
در  این دیدار، همچنین چشم انداز روابط دو کشور در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، بازرگانی و ترانزیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اطاق مشترک بازرگانی و صنعتی گرجستان و ایران نیز با صدور بیانیه ای از تصمیم دولت گرجستان درباره لغو روادید برای شهروندان جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
 خبرگزاری آپسنی گرجستان اعلام کرد، لغو روادید برای ایرانی ها برای سفر به گرجستان به توسعه روابط بازرگانی و اقتصادی دو کشور و نیز افزایش حجم سرمایه گذاری ایران در گرجستان کمک خواهد کرد.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info