همایش توسعه صنعت هوایی ایران امروز برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی توسعه صنعت هوایی و فرودگاهی و نمایشگاه جانبی از امروزبه مدت 2روز با حضور مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان هوافضا، فرودگاه‌های کشور و سازمان‌های مرتبط برگزار می‌شود.

  • تعداد بازدید: 3382
  • ارسال در تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

همایش بین‌المللی توسعه صنعت هوایی و فرودگاهی و نمایشگاه جانبی آن در 2 روز ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه با حضور هیات های تجاری از ۱۵ کشور پیشرفته جهان از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئد، انگلیس، بلژیک و ... با هدف ایجاد زمینه مناسب برای همکاری مشترک بازرگانی، سرمایه‌گذاری، تامین نیازهای صنایع هوایی و فرودگاهی و در بیش از ۲۰ گروه کالایی و خدماتی در هتل آزادی تهران برگزار می‌شود.

در همین باره،مهرداد جلالی‌پور،دبیر همایش گفت: این همایش شامل سه بخش "افتتاحیه و همایش"، "جلسات مذاکرات رو در روی هیات های تجاری" و "نمایشگاه جانبی" است که فضای مناسبی را برای آشنایی آخرین رویکردها و دیدگاه‌های مقامات و مسئولان ارشد ایرانی و خارجی و امکان ملاقات با بیش از ۷۰ نفر تحت قالب هیات‌های تجاری از ۵۰ شرکت خارجی از ۱۵ کشور پیشرفته جهان را فراهم آورده است.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این همایش از ساعت ۹.۳۰ روز دوشنبه ۲۶ بهمن با حضور و سخنرانی مقامات عالی و ارشد وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری آغاز می شود و در ادامه نیز نشستهای تخصصی، مذاکرات تجاری و بازدید از نمایشگاه انجام خواهد شد.

منبع:پایگاه خبررسانی وزارت راه و شهرسازی
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info