لوگوی دوران طلایی پارسیان

معرفی آژانس دوران طلایی پارسیان

شماره مجوز:
نام مدیر:
محمد قاضی نژاد
تلفن:
02188876605
تلفن:
02188876606
فکس:
02188784632
ایمیل آژانس:
siamdragons@gmail.com
وب سایت:
www.asiapersia.com
نام پشتیبان:
ابراهیم پاک
موبایل پشتیبان:
09121442365
تلفن پشتیبان:
021-88873282
ایمیل پشتیبان:
ebrahim@asiapersia.com
موبایل مدیر:
کد پستی:
1969765159
آدرس:
تهران- خیابان ولی عصر - بین ونـک و میـردامـاد - خیابان دامن افشـار - ساختمان اداری آبشـار - شماره 49 - واحد 7

اگر مدیر آژانس هستید و اطلاعات این آژانس بروز نیست! ( ویرایش )
برای ویرایش اطلاعات این صفحه درخواست اعطای دسترسی را به شماره واتساپ 09353303023 ارسال نمایید تا دسترسی لازم برای مدیریت این صفحه به شما داده شود.

اطلاعات این بخش صرفا توسط عوامل همان آژانس ثبت و بروزرسانی میشود. صحت اطلاعات و قانون مند بودن کسب و کار توسط خدمات گیرنده باید بررسی شود. مسئولیت استفاده از خدمات آژانس ها بر عهده شخص خدمات گیرنده می باشد.

مختصات این آژانس بر روی نقشه ثبت نشده

خدمات آژانس دوران طلایی پارسیان

. . . خدمات آژانس دوران طلایی پارسیان ثبت نشده . . .

مجوز های آژانس دوران طلایی پارسیان

. . . اطلاعات مجوزهای آژانس دوران طلایی پارسیان ثبت نشده . . .

توضیحـات

توضیحـات درباره آژانس دوران طلایی پارسیان

شرکت خدمات مسافرتی دوران طلایی پارسیان
با بیش از 15 سال تجربه در زمینه برنامه ریزی و اجرای تورهای ایرانگردی و جهانگردی در خدمت هموطنان عزیز می باشد و افتخار دارد که با بکارگیری بهترین و زبده ترین نیروهای متخصص در زمینه صنعت جهانگردی در خدمت هم میهنان عزیز باشد.  زمینه عمده فعالیت این شرکت برگزاری تورهای مسافرتی در آسیا ، آفریقا و اروپا می باشد. این شرکت خدمات مسافرتی مفتخر است که به عنوان برگزار کننده و فروشنده عمده تورهای موریس، تایلند، اندونزی و سیشل در ایران، خدمات ارزنده گردشگری در این کشور های زیبا را  با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مسافران ایرانی قرار دهد.  به عنوان مثال تورهای اختصاصی تایلند این شرکت، از جهات بسیاری با تورهای شرکت های دیگر متفاوت می باشد. مسافران این شرکت نه تنها امکان انتخاب تورهای پیش فرض را دارند، بلکه می توانند تورهای سفارشی خود را به ما بسپارند و از هر لحاظ مطمئن باشند که خدماتی بیش از موارد توافق شده دریافت خواهند نمود. امکان اجرای تور در بانگکوک، پاتایا، پوکت، فی فی، کائولاک، کرابی، ساموئی، کو چانگ، چیانگ مای، چیانگ رای و سایر نقاط تایلند فراهم می باشد.  شرکت دوران طلایی پارسیان با دارا بودن نمایندگی انحصاری چندین شرکت توریستی معتبر از جزیره موریس، مالدیو و سیشل در ایران، مدعی ارائه بهترین خدمات توریستی، با مناسب ترین نرخ موجود  تورهای موریس، مالدیو و سیشل می باشد.  از دیگر خدمات این شرکت مسافرتی و جهانگردی، رزرو هتل در سرتاسر جهان، ارائه خدمات ویزا برای کلیه کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی، رزرو انواع پروازهای داخلی و خارجی و خدمات توریستی متنوع دیگر می باشد.  برنامه ریزی و اجرای مستقیم تورهای ورودی به ایران با خدمات استثنایی و راهنما و مترجمان انگلیسی  و فرانسوی زبانِ مسلط به سایت های تاریخی و گردشگری ایران، یکی دیگر از خدمات ارزنده ای است که می توانیم به میهمانان خارجی گرانقدرتان هدیه دهیم.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info