20 فستیوال جهانی که باید قبل از مرگ تجربه کرد

اگر از تفریحات معمول خسته شدید، نظرتان درمورد شرکت در جنگ رنگ همراه هزاران نفر و یا گل بازی در میان لجن ها چیست؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا 20 فستیوال جهانی به همراه جدیدترین تور لحظه آخری را به شما معرفی کنیم.

  • تعداد بازدید: 19780
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ تیر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

این مجموعه شاید محرکی برای سفر به مناطق گردشگری مختلف جهان در زمانی باشد که از فشار زندگی و کار نیاز به استراحت و سفر داشته باشید.همچنین تور مسافرتی های هالیدی  امکان جستجوی جدیدترین تور داخلی، تور خارجی، تور لحظه آخری و آفرهای ویژه در میان تورهای آژانس های مسافرتی را در اختیار شما قرار می دهد.

1) Holi

Holi یک فستیوال باستانی آیین هندو است که در ماه مارچ در هندوستان و نپال برگزار می شود. شرکت کنندگان با مایعات و پودرهای رنگی در خیابان ها به شادی می پردازند.

2) BORYEONG MUD

فستیوال BORYEONG MUD به طول 2 هفته در BORYEONG کره جنوبی از نیمه ژانویه برگزار می شود.

3) ELECTRIC DAISY CARNIVAL

کارناوال الکتریکی LAS VEGAS, DAISY حدود 345 هزار نفر را به جشن و پارتی آّی سه روزه در ژون دعوت می کند.

4) TOMORROWLAND

TOMORROWLAND در هفته آخر ژانویه در BOOM بلژیک برگزار می شود. بیش از 180 هزار نفر برای شنیدن اجرای هزاران DJ دور هم جمع می شوند.

5) ULTRA MUSIC FESTIVAL

ULTRA MUSIC FESTIVAL بیش از 330 هزار نفر را در هوای گرم میامی ELECTRIC DANCE MUSIC دعوت می کند. سال 2013 بلیط این فستیوال در عرض چند ثانیه به فروش رفت.

6) LATOMATINA

هرسال در آگوست، در شهر BUNOL اسپانیا برگزار می شود که بیش از 60 تن گوجه فرنگی در این مبارزه خیابانی عظیم مورد استفاده قرار می گیرد.

7) ROSKILDE

ROSKILDE یکی از بزرگترین فستیوال های اروپایی است که در ژون یا ژانویه هر سال بیش از 100 هزار نفر را به تماشای اجرای هنرمندان مختلف می کشاند.

8) SONGKRAN

در طول SONGKRAN، سال نوی سنتی تایلند که در 13-15 آپریل برگزار می شود. شرکت کنندگان با لوله و تفنگ آدبی به هم حمله می کنند. حتی فیل ها هم در SONGKRAN شرکت می کنند.

9) DISTORTION

COPENHAGEN'S DISTORTION درمحل های مختلف شهر در هفته اولین یکشنبه ماه ژون پارتی ها مختلف در 5 روز در 5 مکان گوناگون برگزار می کند.

10) QUEEN'S DAY

هر ساله در 27 آپریل، آمستردام پرتغالی رنگ می شود چرا که مردم برای جشن و پای کوبی به خیابان ها می ریزند و به صورت شبانه روزی خیابان ها، مراکز شهر و کانال ها بسته می شود.

11) FULL MOON PARTY

FULL MOON پارتی شبانه ای است که در سال KOPHANGAN تایلند در هر کامل شدن ماه برگزار می شود.

12) ROCKINRIO

فستیوال ROCKINRIO که در اولین بار در برزیل برگزار شده با بیش از 700 هزار شرکت کننده هرسال در یک شهر برگزار می شود (در سال 2014 در لیبول پرتقال برگزار شد).

13) SanFermin

14) میلیون ها نفر در Pamplona اسپانیا جمع می شوند تا در فستیوال SAN FERMIN شرکت کنند. افراد شجاع با گاوهای نر (این فستیوال درگیر می شوند.

14) GLASTONBURY

این فستیوال موسیقی 5 روزه در هفته آخرژون در نزدیکی PILTON انگلستان برگزار می شود. فستیوال GLASTONBURY بزرگترین کنسرت زیرزمینی جهان است.

15) BUTTLE OF ORANGES

جنگ پرتقال ها که IVREA ایتالیا برگزار می شود بزرگترین FOOD FIGHT در ایتالیاست. تماشاچیان این فستیوال باید کلاه قرمز بپوشند.

16) RIO CARNAVAL

این کارناوال هر ساله پیش از LENT در RIODE JANEIRO به عنوان بزرگترین کارناوال جهانی برگزار می شود. بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در این فستیوال به خیابان های RIO می آیند.

17) COACHELLA

بعد از این اینکه COACHELLA در سال 2013 دوبار برگزار شد، این فستیوال لقب پرطرفدارترین فستیوال جهان را گرفت. بیش از صدها هزار نفر به کالیفرنیای جنوبی سفر می کنند تا در این پارتی صحرایی شرکت کنند.

18) BURNING MAN

در اواخر آگوست، صحرای BLACK ROLK نولا، میزان شرکت کنندگان در فستیوال BURNING MAN است.

19) BAY TO BREAKERS

فستیوال BAY TO BREAKERS در واقع یک پیاده رویی به احترام قربانیان زلزله سال 1906  فرانسیسکو است که به بزرگترین موبایل پارتی جهان تبدیل شده است.

20) OKTOBERFEST

هر سال سپتامبر بیش از 6 میلیون نفر برای شرکت در فستیوال 16 روزه OKTOBERFESTبه MUNICH آلمان می روند. در این فستیوال زنان با لباس های روستایی نوشیدنی سرو می کنند.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info