سفر به ارمنستان

ارمنستان کشوری کوهستانی در شمال فلات ایران، در دامنه های قفقاز است. بسیاری از ایرانیان تور ارمنستان را جز اولین مقاصد سفرهای خارجی خود قرار می دهند. ارمنستان کشوری سرد است و بهترین فصل برای سفر به این کشور تابستان است. در تابستان می توانید از شنا و کوهنوردی و دیگر فعالیت های تفریحی استفاده کنید.

  • تعداد بازدید: 2924
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۳ دی ۱۳۹۷

درباره ارمنستان

ایروان با فواره های رنگی و موزیکال معروف میدان جمهوری ، معروف ترین شهر و همچنین پایتخت کشور ارمنستان است. بخش عمده ای از درآمد این کشور از طریق صنعت گردشگری می باشد. جالب است که بدانید ارمنی ها علاقه شدیدی به بازی شطرنج دارند. در اینجا به معرفی معروف ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان می پردازیم.

عکس ارمنستان

دریاچه سوان

بزرگترین دریاچه قفقاز و از بزرگترین دریاچه های کوهستانی آب شیرین جهان ، دریاچه "سوان" است. طبیعت اطراف دریاچه بسیار زیبا و آرام بخش است.

بال های تاتو

طولانی ترین تله کابین جهان به طول تقریبا پنج و نیم کیلومتر که هیچ توقفی در طول مسیر ندارد. "بال های تاتو" شما را به صومعه "تاتو" می برد. صومعه تاتو کلیسایی تاریخی ست که جزء جاذبه های توریستی مهم ارمنستان محسوب می شود.

دیلیجان

شهری بسیار زیبا و دیدنی با طبیعتی دلنواز که به دلیل سرسبزی به "سوییس کوچک" شهرت یافته است. قدم زدن در پارک ملی دیلیجان برای طرفداران طبیعت خالی از لطف نیست.

عکس استانبول

شهر توریستی جرموک

"جرموک" شهری کوهستانی ست که با چشمه های آب گرم و آب معدنی شناخته شده است. البته دریاچه های مصنوعی و همچنین آبشارهای جرموک در جذب توریست به این منطقه بی تاثیر نبوده است.

عکس استانبول

معابد و کلیساها

از آنجایی که ارمنستان اولین کشور مسیحی دنیاست بدیهی ست که تاریخی ترین معابد و کلیساها در این کشور واقع شده باشند. معبد "گارنی"، صومعه "گغارد" و صومعه "خور ویراپ" از قدیمی ترین و معروف ترین جاذبه های توریستی ارمنستان هستند.

موزه ها

اگر طرفدار جاذبه های تاریخی هستند و قصد دارید درباره تاریخ ارمنستان بدانید حتما به موزه های " تاریخ ایروان" و "ماتنا داران" سربزنید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره ارمنستان و همچنین رزرو تورهای مسافرتی و اطلاع از بلیط های لحظه آخری به سایت ما مراجعه نمایید.
عکس استانبول
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • sara شنبه ۲ مرداد
    سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشید https://youmovise.com/
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info