تصاویر زیبای تایلند

تایلند در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از بزرگترین قطب های گردشگری قاره کهن به شمار می رود. مراکز خرید، سواحل دیدنی و معابد حیرت آور، افراد زیادی را به سمت این سرزمین می کشانند. هر کسی با هر سلیقه ای می تواند به تایلند سفر کند. جشنواره های مختلف و خوراکی های متنوع، تایلند را شبیه به بهشت جلوه می دهند.

  • تعداد بازدید: 2448
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

عکس های دیدنی تایلند

وقتی تور تایلند را برای سفر انتخاب می کنید، می توانید انتظار شهری زنده و شلوغ و جذاب را داشته باشید که با طبیعت دلبرانه و دریای نیلگونش شما را از خوشی سرمست کند. رفتار گرم و صمیمی ساکنان آن نیز باعث می شود که توریست ها برای سفر بعدی خود باز هم به این کشور فکر کنند. بسیاری تایلند را فقط به جهت تفریحات آبی و ساحلی اش می شناسند، اما باید بدانید که درون شهر نیز جاذبه های گردشگری متفاوتی شما را به خودش جذب خواهد کرد. از آن جمله می توان مراکز خرید به روز و مجلل، بازارهای شناور و سنتی، معابد بودایی، پارک های آبی، موزه های هنری وغیره را نام برد. شما می توانید با انتخاب یک تور ترکیبی و یا یک تور گردشگری مناسب سفری به یاد ماندنی را برای خود و خوانواده تان رقم بزنید.

thailandphoto
سایت های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.
لطفاٌ جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و تورهای گردشگری و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.
thailandphoto
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info