گوگل تاخیر پروازها را حدس می زند

شرکت گوگل در حال طراحی و برنامه ریزی بر روی پروژه ای برای افزودن قابلیت جدیدی به برنامه دستیار خود می باشد تا کاربران آن بتوانند از تاخیرات و لغو احتمالی پروازهایشان مطلع شوند. به این ترتیب کاربران می توانند از تاخیرات احتمالی پروازهایشان که حتی توسط ایرلاین ها هم اعلام نمی شود، مطلع شوند.

  • تعداد بازدید: 1343
  • ارسال در تاریخ: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرگزاری مهر: ارائه این طرح برای کاربران گوگل به خصوص برای بسیاری از مردم در اروپا و آمریکا خوشحال کننده است. چون آنها از این طریق می توانند بفهمند که کدام پرواز به چه اندازه تاخیر خواهد داشت و همچنین می توانند از این ویژگی برای برنامه ریزی دقیق تر و جلوگیری از اتلاف وقتشان استفاده کنند.

googleflights
سایت های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.

پیش از این گوگل پیش بینی هایی از این دست را از طریق خدمات پرواز خود “Google Flights” به کاربرانش ارائه می کرد، اما خبر خوش اینجا است که به زودی کاربران گوگل می توانند به راحتی در هر نقطه ای که هستند از دستیار گوگل در مورد وضعیت پروازشان آگاه شوند. برای مثال: ( آیا پرواز من به موقع است)؟ یا ( از آخرین وضعیت پرواز ... از شهر... به شهر ... مرا مطلع کن).

گوگل برای ارائه این خدمات از ترکیبی از الگوهای خودآموز و هوش مصنوعی استفاده می کند و البته به طور دقیق و منظم سابقه و رفت و آمدهای پروازهای مسیر مورد نظر و شرکتهای هواپیمایی را نیز برا ی خدمت رسانی بهتر کنترل می کند و در نهایت پیش بینی خود را ارائه می دهد. گوگل مدعی آن است که پیش بینی های یاد شده تا ۸۵ درصد دقیق خواهد بود.

لطفاً جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و تورهای ترکیبی همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.

جالب است بدانید که گوگل حتی علت تاخیر را هم به شما خواهد گفت و به مسائلی مانند: تاخیر پرواز ورودی قبلی و غیره اشاره خواهد کرد. این اولین بار است که پیش بینی تاخیر پرواز با چنین دقتی و بدون همکاری خود ایرلاین ها صورت می گیرد به این ترتیب کاربران می توانند از تاخیر احتمالی پروازهایشان که حتی توسط ایرلاین ها اعلام نمی شود هم مطلع شوند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info