برترین فرودگاه های سال 2019

نظرسنجی ها درباره بهترین و بدترین فرودگاه‌های جهان نشان داده است که مسافران به مواردی بیشتر از زمان‌بندی پروازها اهمیت می‌دهند. کیفیت رستوران‌ها، امکانات خرید و همچنین مکان‌های انتظار از جمله نکات مهم مورد نظر مسافران در تجربه خود از فرودگاه‌ ها بوده است.

  • تعداد بازدید: 1663
  • ارسال در تاریخ: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

برترین فرودگاه های سال 2019

هر ساله شرکت ‌های هواپیمایی و خطوط هوایی, به بهترین فرودگاه جایزه اعطا می کنند. برای هفتمین سال متوالی فرودگاه بین‌ المللی سنگاپور به عنوان برترین فرودگاه شناخته شد و به ترتیب فرودگاه بین‌المللی توکیو و فرودگاه بین‌المللی سئول در رده دوم و سوم قرار گرفتند. میلیون‌ها نفر از مردم در سرتاسر دنیا از آگوست 2017 تا فوریه 2018 در این نظر سنجی شرکت داشتند. این تحقیق در حوزه‌ های مختلفی از جمله وسیله های حمل و نقل مسافران, خدمات مهاجرت, برخورد کارکنان فرودگاه و دیگر مسائل انجام شد.

changiairport
جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و تورهای ترکیبی و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.

علاوه بر این، چندین فرودگاه دیگر نیز به ترتیب برنده بهترین جوایز در بخش های دیگر شدند.
فرودگاه ونکوور کانادا بهترین فرودگاه در آمریکای شمالی شناخته شد.
فرودگاه بایرن ‌مونیخ بهترین فرودگاه در اروپا شد.
فرودگاه هترو لندن جایزه بهترین فرودگاه برای خرید را به خود اختصاص داد.
فرودگاه توکیو پایتخت ژاپن به عنوان تمیزترین فرودگاه جهان اعلام شد.
منبع: Newsweek

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info