جشنواره خرید استانبول

هدف بسیاری از گردشگران علاوه بر سفر و گردش در ترکیه و استانبول، خرید کردن نیز است. همه ساله فستیوال های خرید زیادی در استانبول برگزار می شوند که بهترین زمان برای خرید به صرفه می باشد.

  • تعداد بازدید: 2781
  • ارسال در تاریخ: ۸ خرداد ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

درباره جشنواره خرید استانبولجشنواره خرید استانبول

سفر به ترکیه در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و یکی از جذابترین بخش این سفر، جشنواره خرید استانبول است. تور مسافرتی استانبول از استقبال زیادی در بین ایرانیان برخوردار است و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران و صاحبان مشاغل برای خرید اجناس به قیمت و البته با کیفیت بالا به استانبول سفر می کنند. اما، شاید برای همه شما این سوال پیش بیاید که این فستیوال ها در چه فصلی و چه زمانی است و چه وقتی برای خرید کردن می تواند به صرفه تر باشد؟ بهترین مراکز خرید استانبول کجا هستند؟ ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ماکز هستند؟ جاذبه های دیدنی که در نزدیکی این فروشگاه ها قرار دارند کجا هستند؟ رستوران ها ی خوب نزدیک این مراکز خرید کدام هستند؟ وسایل نقلیه و جواب سوالاتی دیگر که می تواند در سفرتان به شما کمک کند تا سفری هرچه بهتر را تجربه کنید را ما در این مقاله با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ترکیه یکی از کشورهایی است که همیشه بهانه ای برای برگزاری فستیوال و جشن دارد و شهر استانبول یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید کردن با قیمت های مناسب و کیفیت بالا می باشد. در بین صدها فستیوال سالیانه در ترکیه، یکی از معروفترین این فستیوال ها، جشنواره خرید استانبول است که هرساله در شهر استلنبول برگزار می شود. این فستیوال هر سال از تاریخ 7 تا 22 ماه ژوئن مطابق با 17خرداد تا 1 تیر ماه می باشد که بهترین زمان سفر به استانبول است، مخصوصا برای آن دسته از افرادی که قصدشان از سفر خرید کردن می باشد. در این مدت زمان تعیین شده، بهترین مراکز خرید در این جشنواره، حراجهای باورنکردنی برای مغازه های خود در نظر می گیرند و نکته مهم این است که در مدت این فستیوال اجناس بدون احتساب مالیات به فروش می رسند. در واقع استانبول به مدت یک ماه تبدیل به یک قطب خرید شده و لذت بردن از تخفیف های این فستیوال و برگزاری جشن، نظر توریست های بسیاری را به این شهر جلب می کند.

بهترین زمان خرید در استانبول

به طور کل هر زمانی که شما با تور خارجی به ترکیه سفر کنید با حراج ها و جشنواره های گوناگون مواجه خواهید شد. به همین دلیل زمان خاصی برای خرید از ترکیه نمی توان تعیین کرد. اما همه ساله در یکسری از مناسبت ها و اعیاد مسلمانان مانند عید قربان، عید فطر، و یا سال نو میلادی می توانید حراج های فصلی بیشتری را پیدا کنید و بهترین فرصت برای یک خرید خوب است.
فستیوال خرید استانبول در ماه ژوئن مطابق با خردادماه برگزار می شود که بهترین فرصت برای خرید است و درکل شهر هیاهوی خاصی برپا است و در اکثر اماکن تخفیفاتی از 30 تا 50 درصد برای مشتریانشان در نظر می گیرند. همچنین برنامه های سرگرم کننده و پیشنهادهای جذاب دیگر نیز به هیجان و حال و هوای سفر شما می افزاید. تنها مشکلی که ممکن است در دوره زمانی برگزاری جشنواره خرید ترکیه داشته باشید، قیمت بلیط استانبول خواهد بود و همینطور تور استانبول نیز قیمتی گران تر نسبت به روزهای عادی دارد و ممکن است هزینه سفرتان کمی بیشترشود.
شما می توانید با مراجعه به سایت های هالیدی و مشاهده بلیط های لحظه آخری ارزان ترین بلیط را به صورت آن لاین رزرو کنید و سفری به صرفه تر داشته باشید.
علاو بر همه موارد بالا، مراسم باشکوه دیگری نظیر: کنسرت ها، مسابقات، نمایش ها، تئاتر های مدرن، محلی، تاریخی و فرهنگی نیز در سراسر شهر برگزار می شود که حال و هوای شهر را غرق در شاردی و خوشحالی می کند. مراکز خرید استانبول در طول این دوره آماده خدمت رسانی و تخفیفات ویژه به مسافران عزیز می باشد.

لیست مراکز خرید در استانبول

جشنواره خرید استانبول

در ادامه ما لیست 10 مرکز خرید رسمی شرکت کننده در این جشنواره را به شما معرفی می کنیم.

  • پاساژ آکاسیا (Akasya Shopping Center)
  • مرکز خرید کپیتال (Capitol Shopping Center Uskudar)
  • مجتمع فروشگاهی عمار (Emaar Square Mall)
  • مرکز خرید فروم استانبول (Forum İstanbul)
  • بازار بزرگ استانبول (Grand Bazaar)
  • مجموعه تفریحی و پاساژ ایستینه پارک (İstinye Park)
  • مرکز فروشگاهی کانیون (Kanyon Shopping Center)
  • مرکز خرید پالادیوم استانبول (Palladium Mall)
  • مجتمع فروشگاهی ونیز استانبول (Venezia)
  • زورلو سنتر (Zorlu Center Istanbul)

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info