جزیره موریس کشوری جزیره ای و بهشتی روی زمین

موریس کشوری جزیره‌ای و بهشتی روی زمین می باشد. سازمان جهانی جهانگردی موریس را به عنوان یکی از ده مقصد برتر توریستی دنیا معرفی نموده‌است و همه این ها به لطف طبیعت بکر موریس است.

  • تعداد بازدید: 9020
  • ارسال در تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

معرفی جزیره موریس

جزیره رویایی موریس در جنوب غرب اقیانوس هند قرار دارد، سواحل شنی زیبای موریس و طبیعت فوق العاده بکر آن برای هر گردشگری بسیار جذاب و دیدنی است. در سفر به این جزیره لاکچری توقع سفری ارزان را نداشته باشید. برای آشنایی با این جزیره 2 فصل با ما همراه باشید. 
این جمهوری بجز جزیره موریس شامل جزیره های سنت برندون  و رودریگوئس و جزائر  آگالگا نیز می‌شود. پایتخت موریس شهر  پورت لوئیس است.
برای مشاهده تور موریس می توانید به این لینک مراجعه کنید.

موریس کشوری است که در سرتاسر سال آب و هوای بهاری و معتدل دارد و بنابراین یکی از برترین مقاصد مسافرتی برای توریست ها قلمداد می شود.
میانگین دمای روز 21 تا 30 درجه سانتیگراد و در شب 16 تا 23 درجه سانتیگراد می باشد. دمای آب بین 22 تا 27 درجه سانتیگراد می باشد.

در همه نُه شهر کشور موریس مراکز خرید متنوعی در دسترستان می باشد.
در موریس می توانید خرید ارزان و مناسبی داشته باشید. مشهورترین مرکز خرید موریس، مرکز خرید « باگاتل» می باشد.

مساحت این کشور ۲۰۴۰ کیلومتر مربع است.
خط ساحلی دور جزیره ۱۸۰ کیلومتر است که تمامی آن از ماسه‌های نرم، سفید و درخشان پوشیده شده‌است.

موریس از جاذبه‌های توریستی متنوع و شگفت انگیزی بهره مند می‌باشد. علاوه بر سواحل بسیار زیبا، رودخانه، مرداب، کوه، جنگل‌های زیبا، گونه‌های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه‌های آتشفشانی، آبشار و آثار تاریخی را نیز می‌توان در این جزیره رویایی مشاهده نمود. 

در میان همه شهرهای موریس،  Quartre-Bornes  جایگاه ویژه ای دارد. این شهر پررویدادترین شهر موریس است. منطقه ای که  مرکز تفریحات گردشگران و شهروندان موریسی است. اگر در کنار گردش و تفریح اهل خرید هستید به خیابان سنت ژان بروید یا از بازار مرکزی Quartre-Bornes  دیدن کنید.

دین مردم جزیره: اکثرا بودا و مسیحی می باشد.

اگر خواستید نمادی از این کشور کوچک به یادگار داشته باشید، می توانید مجسمه کوچک و چوبی  "دو دو"   را بخرید. "دو دو" پرنده ملی موریس است.

برای گردش در شهر از اتوبوس های محلی استفاده کنید زیرا هم گردشی ارزان خواهید داشت و از سوی دیگر تمام نقاط شهر را بخوبی مشاهده خواهید کرد.

توصیه می کنیم حتما " Creole Curry " یکی از غذاهای پر ادویه و محبوب را امتحان کنید. 

دومین شهر بزرگ پس از پورت لوئی، شهر کیورپایپ (یا La Ville-Lumière  بمعنی شهر نور) است که دارای مراکز خرید معاف از مالیات و فروشگاه های مدرن پوشاک، می باشد. یک بوتیک مدل بزرگ و چند بازارچه بزرگ در این شهر قراردارد.

این کشور به ستاره و کلید اقیانوس هند معروف است و  همگی هتل های زنجیره ای لوکس بین المللی در سطح کشور   دست کم یک شعبه دارند.  هتل های موریس دارای بالاترین کیفیت ممکن در سطح جهان می باشند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info