نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش برگزار شد

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری 11 الی 14 اسفند ماه در کیش برگزار شده است. برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی در حوزه های

حمل و نقل و گردشگری-برند، بازار و گردشگری-شهر گردشگری
  • تعداد بازدید: 4618
  • ارسال در تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

در سالهای گذشته صنعت گردشگری به عنوان بخش موثری در توسعه کشور، همواره مطرح بوده است. تاثیر این صنعت بر توسعه اقتصادی و افزایش آمار اشتغال، واقعیتی انکار ناپذیر است. توسعه صنعت گردشگری از زمان آغاز به کار دولت یازدهم نیز همواره مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته و رشد 12 درصدی گردشگری کشورمان در طی 2 سال گذشته شاهدی بر این مدعاست.

از سوی دیگر بر اساس برنامه ششم توسعه، گردشگری از اولویت های اصلی این برنامه عنوان شده و افزایش 5 برابری گردشگران در دستور کار می باشد.حصول توافق هسته ای چشم اندازی روشن تر از گذشته را در افق صنعت گردشگری کشورمان نمایان ساخته و ضرورت توجه بیش از گذشته را به این حوزه یادآور می گردد.در این راه اقدامات بسیاری توسط دست اندرکاران و برنامه ریزان صنعت گردشگری کشورمان در دست انجام می باشد که یکی از مهمترین این اقدامات برگزاری نمایشگاه ها و همایش های اختصاصی جهت شناساندن ظرفیت های این بخش و برگزاری کارگاههای آموزشی با هدف افزایش دانش و معلومات تخصصی منابع انسانی شاغل در این حوزه می باشد.

جزیره زیبای کیش همواره نقش کلیدی در توسعه گردشگری کشور داشته به عنوان منطقه ای پیشرو و نمونه در این زمینه ایفای نقش کرده است. این جزیره زیبا در برگزاری رویدادهای گردشگری نیز همیشه پیشگام بوده است و اکنون میزبان نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش از 11 لغایت 14 اسفندماه سالجاری و با حضور گسترده شرکت ها، موسسات، مراکز اقامتی، نهادها و سازمان های بخش گردشگری کشور در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش خواهد بود.

برگزاری همایش های علمی با حضور کارشناسان و دست اندرکاران داخلی و بین المللی در محورهای گردشگری و حمل و نقل، گردشگری و برندینگ و شهر گردشگر طی روزهای برگزاری نمایشگاه در مرکز همایش های بین المللی کیش در کنار برگزاری کارگاههای آموزشی و علمی مرتبط از برنامه های اصلی در نظر گرفته شده این رویداد می باشد. نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش فرصت مناسبی جهت معرفی خدمات و ظرفیت های گردشگری موجود در کشور و آشنایی با دانش روز دنیا، معرفی آخرین دستاوردها و مراکز اقامتی و گردشگری ایران به علاقمندان و فعالان این صنعت را فراهم آورده است.

اطلاعات اولیه نمایشگاه

نوع نمایشگاهبین المللی تخصصی
زمان برگزاری11 الی 14 اسفند ماه 1394
مکان برگزاریجزیره کیش - مرکز نمایشگاه های بین المللی
ساعات بازدید17 الی 22
برگزارکنندهموسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش
مجریبهاران تدبیر کیش

گروه های کالایی نمایشگاه

گردشگری و سفر

هتل ها و مراکز اقامتی، خدمات گردشگری الکترونیکی – صنایع دستی و هنری – شرکتهای خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی و ریلی – خطوط هوایی – پایانه های مسافربری – توریسم سلامت – توریسم ورزشی- توریسم زیارتی – اکو توریسم – بانکها و بیمه ها- بانکداری الکترونیکی – رزرواسیون آنلاین هتلها- انواع خودروهای مسافربر (اتوبوس، میدل باس، مینی بوس)- سازمانهای سیاحتی و گردشگری – اتحادیه ها و انجمن ها – آموزشگاههای مرتبط و دانشگاه ها – نشریات – هتلها و دهکده های توریستی – انواع تجهیزات سفری نظیر وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، وسایل روشنایی و لوازم پخت غذا- کاروان و یدک کش – موزه ها و کاخ موزه ها – رستورانهاو قهوه خانه های سنتی- گروه های نمایشهای آئینی سنتی- گروه های موسیقی محلی- سازمانها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی، مجتمع های گردشگری در حال ساخت، صنایع دستی و هنری، ، تورگردانان، رسانه ها، دفاتر رزرواسیون و شرکت های تجاری و گردشگری، انواع خودروهای هتلی (مانند میدل باس، ون، وانت، خودروهای برقی و…)، دفانر و مراکز کرایه اتومبیل، مراکز ارائه دهنده خدمات تفریحی، دریایی و ورزشی ، گالری های نقاشی و هنری، کارگاهها و آموزشگاههای نمایشی و مناسبتی، کلیه ملزومات و صنایع وابسته هتل ها و مراکز گردشگری.

برنامه های جانبی

برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی در حوزه های:

  • حمل و نقل و گردشگری
  • برند، بازار و گردشگری
  • شهر گردشگری

با حضور دست اندرکاران،کارشناسان و اساتید داخلی و بین المللی از برنامه های جانبی نمایشگاه می باشد.


شما میتوانید برای اطلاع از پروازهای چارتر و تورهای کیش از لینک های زیر استفاده نمایید

منبع:kittexhibition
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info