نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

    مقصد

    تور کنیا و زنگبار ویژه نوروز

    مـبـدا: تهران
    مقـصـد: تانزانیا - کنیا
    مـدت اقـامت:
    ساعت حرکت:
    ساعت برگشت:
    حـمل و نـقل
    رفت:
    برگشت:
    پـذیرایـی این تـور شـامل

    صبحانه

    نهار

    شام

    نوشیدنی

    متاسفانه!
    اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

    جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

    021-75016

    و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

    تـورهای معتبر مشـابه دیگر

    خـدمـات

    • اقامت در هتل
    • بلیط رفت و برگشت
    • بیمه مسافرتی
    • ترانسفر
    • راهنمای بومی
    • راهنمای فارسی زبان
    • سافاری
    • گشت شهری
    • ورودی های رایگان
    • ویزا

    مـدارک

    • پاسپورت
    • عکس رنگی
    • فرم مشخصات فردی

    توضیحـات

    توضیحاتی برای این تور ثبت نشده

    بـرنامه سـفر

    برنامه سفر تور آفریقا

    روز اول: 
    4:30 بامداد، تهران را به مقصد دبی ترک می کنیم. توقفی کوتاه در دبی خواهیم داشت و از آنجا به سمت نایروبی پرواز می کنیم و حوالی ظهر به نایروبی می رسیم. پس از انجام تشریفات فرودگاهی به سمت هتل 5 ستاره می رویم و کمی استراحت می کنیم. حوالی غروب نیز برای تبدیل پول و خرید سیم کارت به مرکز شهر می رویم. همچنین وقت خواهیم داشت تا اتمسفر یک کشور آفریقایی را در خیابان مشهور جومو کنیاتا از نزدیک ببینیم و لمس کنیم.

    روز دوم:
    پس از صرف صبحانه گشتی در نایروبی، پایتخت کشور کنیا خواهیم داشت. نایروبی بزرگترین، مدرنترین و جوانترین شهر در شرق قاره آفریقا محسوب میشود و به آن شهر سبز زیر نور آفتاب لقب داده اند. آسمان خراش های بلندی که لک لک های مارابو همچون دایناسورهای باستانی بر فراز آن پرواز می کنند تصویری زیبا را در اولین مواجهه با یک پایتخت آفریقایی در ذهن ها حک می کند.بعد از صرف ناهار، بعدازظهر را در مرکز فرهنگی   بوماس به آشنایی با رقص ها و آیین ها و شیوه زندگی قبایل مختلف کنیا می گذرانیم. 

    روز سوم:  صبح زود و پس از صرف صبحانه پایتخت را به سمت دریاچه زیبای نایواشا ترک می کنیم. در طول مسیر گورخرها و زرافه های زیبایی که در کنار جاده به آرامی می خرامند در پس زمینه آتش فشان باستانی لونگونوت تصویر بسیار زیبایی به وجود می آورد.  حدود 90 کیلومتر راه را طی می کنیم و نهایتاً به لوژ زیبایمان در کنار دریاچه می رسیم. پس از صرف ناهار فرصت این را خواهیم داشت تا گشتی در اطراف بزنیم و از حیوانات مختلفی که در محوطه لوژ پرسه می زنند دیدن کنیم. دریاچه نایواشا خانه بیش از 400 گونه از پرندگان زیباست. بعدازظهر گشتی با قایق روی دریاچه خواهیم داشت و از اسب های آبی و پرندگان زیبای دریاچه دیدن می کنیم. وپس از آن شام را صرف میکنیم.

    روز چهارم:  صبح زود دریاچه زیبای نایواشا را به سمت یکی از بزرگترین و زیباترین پارکهای ملی دنیا یعنی ماسایی مارا ترک می کنیم.  در راه توقفی کوتاه در مجاورت دره ریفت خواهیم داشت. ناهار را در یکی از شهرهای بین راه صرف می کنیم و سپس به سمت ماسایی مارا می رویم و حوالی غروب به آنجا خواهیم رسید و پس از تحویل اتاقها در لوژ زیبایمان، گشت را با ماشینهای لندکروز در پارک آغاز می کنیم.  ماسایی مارا بهترین پارک در کشور کنیا برای دیدن حیات وحش است. این پارک سالانه میزبان میلیونها حیوان است که دشت های خشک تانزانیا را پشت سر می گذارند و به سودای غذای تازه وارد پارک ماسایی مارا می شوند. تجربه دیدن حیوانات زیبا که در نور مایل خورشید استوایی در دشت های بی کران ماسایی مارا ،تجربه ای زیبا و بی نظیر و غیرقابل تکرار است. بعد از آن شام را صرف میکنیم.
    روز پنجم:  برنامه امروزمان گشت کامل در پارک ملی و دیدن حیوانات مختلف است. امروز از گله فیل های ساوانا تا خانواده قد و نیم قد شیرها تا پلنگهای لمیده بر شاخه های درختان آکاسیا تا حیواناتی نظیر ایمپالا و غزال های تامسون و کفتارهای خالدار و زرافه های عظیم الجثه و گورخرها و یوزپلنگ ها را خواهیم دید. بعد از صرف ناهار به سمت رودخانه مارا می رویم تا اسب های آبی تنبل و کروکودیل های بزرگ رودخانه را ببینیم که در مجاورت هم زندگی می کنند. هنگام غروب برای استراحت به لوژ زیبایمان باز می گردیم و شام را صرف میکنیم.
    روز ششم:  امروز پس از صرف صبحانه در محوطه پارک ماسایی مارا به دیدار قبایل ماسایی میرویم. کلبه های محقر ماسایی که از خشت و گل و حصیر ساخته شده را انکانگ می گویند. در اینجا با آداب و رسوم این مردمان مهاجر و بدوی و نوع معاش  و شکار و رقص ها و شیوه زندگی و شکار آنها آشنا خواهیم شد و لحظه هایی را با آنها سپری خواهیم کرد.ناهار را صرف کرده و پس از آن دل به راه می سپریم و به سمت نایروبی حرکت می کنیم. در راه از مرکز نگهداری زرافه ها بازدید می کنیم و می توانیم از نزدیک به آنها غذا بدهیم. نهایتا حوالی غروب به سمت فرودگاه نایروبی می رویم تا با پروازی که در حدود یک ساعت و نیم طول می کشد وارد جزیره زیبای زنگبار در کشور تانزانیا شویم و خستگی یک روز طولانی را با اقامت در هتل زیبایمان در ساحل اقیانوس از تن به در کنیم.
    روز هفتم:  بدون شک سواحل جزیره زنگبار را میتوان در زمره یکی از بهترین و زیباترین سواحل قاره آفریقا به شمار آورد؛ جزیره ای شگفت انگیز از سواحل استوایی و شنهای سفید و آبهای نیلگون که حیات وحش زیبا و تاریخ غنی و فرهنگی جذاب  به عمق و غنای آن افزوده. صبح امروز پس از صرف صبحانه به سمت بافت قدیمی شهر سنگی می رویم که در میراث یونسکو ثبت شده است. خانه های سنگی قدیمی با درهای چوبی رنگارنگ و منقش به طرح های زیبا و پیاده روهای سنگ فرش بسیار باریک که محل عبور مردمان مختلفی از قاره آفریقاست از جذابیت های این  بخش از جزیره است. 
    روز هشتم:  امروز سوار بر قایق می شویم و به جزیره زیبای زندان می رویم. این جزیره محل موقتی برای نگهداری از برده ها پیش از عظیمتشان به سمت سرنوشت غم بارشان بوده، اما امروزه خالی است و به شما شانس دیدن مکانی سرشار از صلح و سکوت را می دهد. همچنین این جزیره خانه لاک پشت های عظیم الجثه ایست که عمر بعضی از آنها به 200 سال نیز می رسد. می توانیم با آنها عکس بگیریم ، به آنها غذا بدهیم و لاک پشت ها را از نزدیک لمس کنیم.   همچنین می توانید قدم زنان به داخل جنگل رفته و به تماشای طیف گسترده ای از پرندگان ، طاووس های رنگارنگ ، خفاش ها و پروانه ها بپردازید . از این صخره ی مرجانی لذت ببرید و همچنین از تفریحات آبی آن استفاده کنید.
    روز نهم: پس از صرف صبحانه عازم یکی از شگفت انگیزترین قسمت های این سفر خواهیم شد. شانس این را خواهیم داشت تا به مزارع ادویه برویم و نحوه کشت و تولید ادویه و روش سنتی بالا رفتن از درختان بلند برای چیدن میوه های استوایی را از نزدیک ببینیم.برنج ادویه دار سنتی با گوشت گاو و سس مخصوص زردچوبه و... که در پوست نارگیل سرو می شود را صرف کرده و بعد از ان تمام مسیر تا ساحل نونگویی، شمال جزیره را با ون طی کرده و آنجا می توانید از تفریحات آبی یا غواصی لذت ببرید .  درختان استوایی خمیده روی دریا و کافه ها و رستوران های زیبا و پرجنب و جوش از جذابیت های این ساحل است. این روز را با صرف شام به پایان می رسانیم.
    روز دهم:  امروز صبح را هم به استفاده از سواحل زیبا خواهیم گذراند. به عنوان آخرین روز سفر فرصت خواهید داشت تا از سواحل زیبای این جزیره لذت ببرید .شام را صرف کرده و بعد از آن با کوله باری از خاطرات، از حیات وحش زیبای کنیا تا سواحل باشکوه کشور تانزانیا در جزیره زنگبار به سمت فرودگاه رهسپار می شویم تا به تهران بازگردیم.
    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info