نیاز به مشاوره رایگان برای خرید خود دارید؟

مقصد

تور آنتالیا اقساطی 7 روزه

مـبـدا: تهران
مقـصـد: آنتالیا
مـدت اقـامت:
ساعت حرکت:
ساعت برگشت:
حـمل و نـقل
رفت:
برگشت:
پـذیرایـی این تـور شـامل

صبحانه

نهار

شام

نوشیدنی

متاسفانه!
اعـتبار این تـور به پایان رسیده است

جهت بررسی تاریخ های جدید این تور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-77558656

و یا اگر قصد سفر دارید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا تور متناسب با انتخاب شما ارائه کنیم

خـدمـات

  • استخر
  • اقامت در هتل
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر
  • راهنمای فارسی زبان
  • شهربازی
  • موج های آبی
  • موزیک زنده

مـدارک

  • پاسپورت
  • کارت ملی

توضیحـات

تور اقساطی آنتالیا ویژه تابستان 1402

با رزرو تور اقساطی آنتالیا می توانید با صرف هزینه پایین تابستان 1402 را در آنتالیا بگذرانید. آنتالیا یکی از توریستی ترین و زیباترین شهرهای ترکیه می باشد. هتل های آنتالیا با وجود امکانات کامل شما را از گشت های شهری بی نیاز می کند. با این وجود در شهر آنتالیا شاهد مناظر ساحلی بی نظیری خواهید بود. 
انتخاب تور آنتالیا در تابستان انتخابی کاملا هوشمندانه است.

بـرنامه سـفر

برنامه سفر برای این تور ثبت نشده

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا، شهری ساحلی در ساحل جنوبی ترکیه، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان است. این شهر با تاریخ طولانی، آب‌وهوای بسیار معتدل و طبیعت فراوان، جذب گردشگران از سرتاسر جهان شده است. در زیر به برخی از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا اشاره می‌کنیم:

ساحل‌ها: آنتالیا به شهرهای ساحلی زیبا و شناخته شده‌ای مانند کلیملر، لارا و کونیالتی میزبانی می‌کند. این سواحل با شن‌های طلایی و آب دریا آبی و صاف، مکانی عالی برای آفتاب‌گرفتن و شنا می‌باشند.
قلعه کاله‌چی: این قلعه تاریخی در قلب شهر آنتالیا واقع شده و به عنوان یک نماد از تاریخ و فرهنگ این منطقه شناخته می‌شود. از بالای قلعه می‌توانید چشم انداز دل‌افرازی از شهر و دریا را تماشا کنید.
بازارها: آنتالیا دارای بازارهای متعددی است که محصولات محلی، مانند زیورآلات، پارچه‌ها و سوغاتی‌های ترکیه را عرضه می‌کنند. بازار کاپالی‌چارشی و بازار گوزلوکلو، دو از معروف‌ترین بازارهای شهر هستند.
پارک‌ها و باغ‌ها: شهر آنتالیا با باغ‌ها و پارک‌های زیبا از جمله پارک کارسو و باغ یات لیمانی معروف است. این مکان‌ها برای گردش و پیاده‌روی در میان طبیعت انسان ساخته برایان کنند.
موزه‌ها: موزه‌های متعددی در آنتالیا وجود دارد که به تاریخ و فرهنگ این منطقه پرداخته و اشیاء و آثار تاریخی را به نمایش می‌گذارند. موزه موزه‌های شهر آنتالیا، از جمله موزه اثرات آنتیک کورمواز و موزه آتاتورک معروف هستند.
آنتالیا با تنوع فرهنگی، طبیعت زیبا، و جاذبه‌های گردشگری فراوان، یک مقصد گردشگری مناسب برای تمام سلایق و علاقه‌ها محسوب می‌شود.
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info