بار مجاز و هزینه بار اضافه در ایرلاین کاسپین

ایرلاین های مختلف دارای قوانین متفاوتی هستند که رعایت کردن این قوانین برای مسافران الزامی می‌باشد زیرا در جهت امنیت و آسایش مسافران در نظر گرفته شده است. در نوشتار زیر می‌توانید مقررات مربوط به بار مجاز و بار اضافه شرکت هواپیمایی کاسپین را مشاهده کنید.

  • تعداد بازدید: 3547
  • ارسال در تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه

میزان بار مجاز در هواپیمایی کاسپپین

هواپیمایی کاسپین در سال ۱۳۷۱ به عنوان یک شرکت هواپیمایی خصوصی پا به این عرصه گذاشت. این شرکت هواپیمایی به عنوان اولین شرکت خصوصی در صنعت حمل و نقل هوایی کشور شروع به کار کرد.  در ابتدا با تعداد ۴ فروند هواپیما  فعالیت خود را آغاز کرد و با گذشت زمان ناوگان خودرا توسعه داد. با افزودن بوئینگ گام موثری جهت نوسازی ناوگان خود نمود. دفتر اصلی هواپیمایی کاسپین در فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد در حال حاضر این شرکت با توجه به چشم‌اندازهای خود در نظر دارد تا خود را در زمره سه هواپیمایی برتر کشور جای دهد.
امروزه شاهد این هستیم که شرکت هواپیمایی کاسپین جز معدود شرکت‌هایی است که از امکاناتی نظیر کیترینگ، رمپ، پارکینگ ناوگان و آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیماهای سنگین برخوردار می‌باشد. این شرکت هواپیمایی به بیشتر مسیرهای داخلی پرواز دارد. از جمله پروازهای خارجی این ایرلاین می‌توان به پروازهای نجف، سلیمانیه، ترکیه و دبی اشاره کرد. 

مقررات حمل بار در هواپیمایی کاسپین

علاوه بر میزان بار مجاز که به صورت رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده است که در قسمت حمل بار هواپیما از قسمت کانتر پذیرش دریافت می‌شود، مسافران مجاز هستند مقداری بار نیز به داخل کابین هواپیما حمل کنند که تحت عنوان بار دستی شناخته می‌شود در جدول زیر می‌‌توانید علاوه بر میزان بار مجاز دستی، شرایط آن را نیز مشاهده کنید.
لازم به ذکر است اگر ابعاد جامه دان (چمدان) مسافر از ۱۵۸ سانتی متر بیشتر باشد، مسافر ملزم به پرداخت هزینه اضافه حجم بار نیز می باشد که مقدار آن در بخش اضافه بار شرکت هواپیمایی کاسپین ایر ذکر شده است.

هزینه اضافه بار هوایی کاسپین ایر

چنانچه بار اضافه همراه خود دارید در این شرکت نحوه محاسبه آن به صورت زیر میباشد.
اضافه بار در مسیر داخلی و خارجی برابر با 1 % قیمت بلیط در همان مسیر است.

میزان بار مجازبازه سنی مسافرنوع پرواز
30 کیلوگرمبزرگسال و کودکپرواز خارجی
10 کیلوگرمنوزادپرواز خارجی
20 کیلوگرمبزرگسال و کودکپرواز داخلی
10 کیلوگرمنوزادپرواز داخلی

میزان مجاز بار دستی

بار دستی مجازکلاس پروازینوع پرواز
5 کیلوگرمعادیداخلی و خارجی
7 کیلوگرمبیزینسداخلی و خارجی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info