مدارک و آخرین شرایط ویزا 2022

مهاجرت یکی از مسائلی ست که اکثر ما در طول زندگی چندین بار به آن فکر کرده ایم. متاسفانه به دلیل شرایط تورم و مشکلات اقتصادی موجود در کشور و یا حتی درجا زدن افراد زیادی ترجیح می دهند که شانس خود را در کشورهای دیگر امتحان کنند.
خوشبختانه راه های زیادی برای مهاجرت وجود دارد که می توانید با بررسی شرایط مناسبتان مسیر مهاجرت خود را انتخاب کنید. با ما باشید تا به بررسی این شرایط بپردازیم.

  • تعداد بازدید: 1371
  • ارسال در تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
  • بروزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

در ابتدا به لیست کشورهای مناسب برای مهاجرت ایرانی ها می پردازیم. کماکان مهاجرت به کشور آمریکا از رویاهای بسیاری از ماست. البته با توجه به مراحل سخت اخذ ویزا و پذیرش دانشگاه ها و روابط مخدوش ما بین این دو کشور، و البته هزینه های سرسام آور زندگی در این ایالت 72 ملت، می توان گفت بهتر است در صورت نداشتن شرایط و حوصله کافی از سفر به این کشور منصرف شد.

گزینه های مناسبی که که شانس بیشتری برای مهاجرت به شما می دهند کشورهایی مانند کانادا, کشورهای حوزه شنگن شامل اسپانیا، آلمان، فرانسه یونان و چک می باشند. البته کشورهای استرالیا و انگلیس هم گزینه های بسیار مناسبی برای مهاجرت ایرانیان هستند.

از پر طرفدارترین کشورهای این لیست می توان به کانادا و انگلیس اشاره کرد که البته مراحل اخذ ویزای ساده تری نسبت به دیگر کشورها دارند.

راه های مهاجرت برای ایرانیان

راه های مهاجرت برای ایرانیان چیست؟

خب می توان گفت تقریبا همه با روش های مهاجرت آشنایی داریم. از جمله مهاجرت تحصیلی, مهاجرت کاری, مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و یا مهاجرت از طریق ازدواج. به صورت کلی شرایط این کشورها برای مهاجرت یکسان نیست. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پس از بررسی شرایط خود به انتخاب کشور مقصد بپردازید. در این صورت شانس بیشتری برای ویزا شدن دارید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

به عنوان مثال اگر سرمایه کافی داشته باشید بهترین و آسان ترین راه مهاجرت سرمایه گذاری در کشور مقصد است. در اکثر مواقع با خرید ملک و یا با تاسیس شرکت در خارج از کشور می توانید اقامتی طولانی مدت و آسان را برای خود و خانواده تان فراهم نمایید.

اما متاسفانه درصد کمی از جامعه دارای شرایط سرمایه گذاری و یا کارآفرینی در خارج از کشور هستند. توجه داشته باشید که سرمایه ریالی داخل کشور در مقایسه با مخارج و هزینه های بالای دلاری خارج از ایران بسیار متفاوت است.

مهاجرت از طریق ازدواج

از دیگر راه های مهاجرت ازدواج است که برخلاف تصور آسان ترین راه مهاجرت نیست و شما باید مراحل بسیاری را پشت سر بگذارید و البته گزینه های بسیاری را باید رعایت نمایید. از آنجایی که ازدواج های صوری در جهت مهاجرت کم نیستند, شرایط سختی را برای کیس های مهاجرت از طریق ازدواج در نظر گرفته اند. اختلاف سنی و دینی و زبانی می توانند شک برانگیز باشند. یا به عنوان مثال همسر باید اثبات نماید که شغل و درآمد مناسبی برای تامین نیازهای دو نفر را دارد. پس بهتر است تمامی جوانب این نوع  مهاجرت را در نظر بگیرید و فقط در صورتی از این طریق اقدام نمایید که واقعا قصد ازدواج داشته باشید!

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی

از پر کاربردترین راه های مهاجرت می توان به مهاجرت تحصیلی از طریق اخذ ویزای دانشجویی پرداخت. برای نسل جوان، بهترین گزینه اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت از طریق ویزای دانشجویی است. منطقی ست که شما برای زندگی در یک کشور جدید نیاز دارید که زبان مردم آن کشور را و همچنین فرهنگشان را بدانید. پس داشتن مدرک زبان برای پذیرش دانشگاه ها منطقی به نظر می رسد. ویزای تحصیلی کانادا , ویزای تحصیلی انگلیس , ویزای تحصیلی آلمان , ویزای تحصیلی سوئد , ویزای تحصیلی فرانسه و ویزای تحصیلی اسپانیا بیشترین درخواست را برای ویزا شدن در ایران دارند.مهاجرت از طریق کار

مهاجرت از طریق کار

از دیگر راه های کم هزینه مهاجرت اخذ ویزای کاری است که البته پروسه پیچیده و زمانبری دارد. از آنجایی که متقاضیان کار از تمام دنیا به دنبال ساختن آینده ای بهتر تلاش می کنند راهی به کشورهای پیشرفت باز کنند، بنابراین رقبای شما در این روش زیاد هستند. 

بازه ی زمانی سنی متقاضیان ویزای کاری بین 18 تا 40 سال است. نیروهای متخصص می توانند رزومه خود را به متخصصان مهاجرت بسپرد و یا اینکه شخصا برای ویزای کاری اقدام نمایند. از آنجایی که برای اخذ این نوع ویزا باید دعوتنامه کاری از یک شرکت معتبر داشته باشید، و به زبان انگلیسی مسلط باشید بهتر است که در ابتدا مقدمات کار و مدارکتان را آماده نمایید و سپس برای ویزای کاری اقدام نمایید.

مهاجرت با ویزای توریستی

مهاجرت توریستی روش مطمعنی برای مهاجرت نیست. اما اگر دانش کافی در ان زمینه داشته باشید می توانید از این روش ساده برای مهاجرت استفاده نمایید. اخذ ویزای توریستی اروپا در واقع ویزای شینگن و ویزای توریستی کانادا ساده تر از دیگر مسیرهاست. به همین علت ویزای توریستی کانادا و همچنین ویزای توریستی شینگن از پر درخواست ترین ویزاها به شمار می رود. روند تبدیل ویزای توریستی به ویزای دائم پیچیدگی های زیادی دارد و توصیه می کنیم بدون کمک گرفتن از متخصصین مربوطه، اقدام نکنید.

بهترین راه های مهاجرت 2022

ویزای توریستی انگلیس

ویزای توریستی انگلیس معمولا به راحتی قابل اخذ نیست. بنابراین توصیه ما به شما این است که قبل از اقدام برای اخذ ویزای انگلیس یک مهر شنگن در پاسپورت خود داشته باشید تا احتمال ریجکت شدن را به پایین ترین حد ممکن برسانید.
در واقع سابقه سفر به حوزه شنگن برای شما اعتبار به شمار می رود و روند اخذ ویزای شما را سریع تر می کند. این درباره کشورهای کانادا و انگلیس بیشتر صدق می کند.

ویزای توریستی کانادا

همانطور که گفتیم برای اخذ ویزای توریستی کانادا هم بهتر است که سابقه سفر به شنگن داشته باشید و مدارک هویتی, مدارک شغلی و همچنین مدارک مالی معتبر ارائه دهید. سفر به کانادا با تورهای گروهی راهی مطمعن تر برای کسانی ست که قصد بازدید از این کشور را دارند. چون اخذ ویزای گروهی توریستی برای شما ساده تر است تا اینکه بخواهید بصورت شخصی برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام نمایید.

ویزای تحصیلی انگلیس

ویزای تحصیلی انگلیس

اخذ ویزای تحصیلی معمولا روند ثابت و مراحل مشخصی دارد. ترجمه مدارک و معرفی نمه ها و فرم های درخواست را با دقت مطالعه نمایید. دانشگاه خود را بسیار هوشمندانه انتخاب نمایید و بدون تحقیق هیچ اقدامی ننمایید. در تنظیم مدارک باید بسیار دقت داشته باشید. پیشنهاد من این است که با صرف کمی هزینه اجازه دهید که متخصصین کار شما را انجام دهند. و نظارت کافی بر روند انجام پروسه اخذ پذیرش دانشگاه های انگلیس و همچنین روند اخذ ویزای تحصیلی انگلیس خود را داشته باشید.

ویزای تحصیلی کانادا

برای ویزای تحصیلی کانادا بهترین کار این ست که به مراجع معتبر مراجعه نمایید. مراجع متبر با سابقه کاری بالا می توانند به راحتی شرایط شما را بررسی کنند و بهترین دانشگاه ها را برای شما در نظر بگیرند و پذیرش دانشگاهی شما را انجام دهند. و همچنین پس از اخذ پذیرش آمادگی سفر شما را انجام دهند و مراحل اخذ ویزا شما را پیش ببرند. در مقابل اگر با افراد غیر متخصص مشاوره داشته باشید, اسیر این افراد سودجو خواهید شد و از مسیر اصلی خارج می شوید. و متاسفانه زمان و سرمایه خود را از دست خواهد داد. علاوه بر اینکه ممکن است انگیزه و اعتماد از دست رفته خودتان را هرگز نتوانید بازیابی کنید.

ویزای توریستی اسپانیا

ویزای توریستی اسپانیا

اکثر افراد برای سفر به اسپانیا از تورهای مسافرتی کمک می گیرند. اخذ ویزای توریستی اسپانیا و همچنین رزرو بلیط و هتل شما در اسپانیا به عهده آژانس خواهد بود و شما فقط کافیست برای سفر خود را آماده کنید. در غیر اینصورت اگر قصد بازدید از آشنایان را دارید می توانید برای اخد ویزای خود به مشاوران ما مراجعه نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بسیار به صرفه ویزای توریستی خود را دریافت نمایید.

شما پس از اخذ ویزای خود می توانید هزینه های اخذ ویزای را بدون نیاز به هیچ گونه پیش پرداختی تسویه نمایید.

ویزای تحصیلی اسپانیا

اسپانیا از کشورهای مملو از دانشجوهای ایرانی ست. بسیاری از ایرانی ها اسپانیا و ایتالیا را برای ادامه تحصیل انتخاب می نمایند. اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا در زمان کوتاه امکان پذیر است. هزینه های زندگی در اسپانیا و نزدیکی فرهنگی مردم اسپانیا به ایرانیان باعث استقبال ایرانی ها ازاین کشور زیبای اروپایی شده است. برای اخذ پذیرش ویزای تحصیلی اسپانیا نیز می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

ویزای توریستی شینگن

برای سفر به اکثر کشورهای اروپا نیازمند به اخذ ویزای شینگن هستید. کشورهای حوزه شنگن یا همان شینگن به شرح زیر می باشند:

اسپانیا, اسلوونی, اسلواکی, لهستان, پرتغال, هلند, لوکزامبورگ, نروژ, مالت, لیختن اشتاین, لتونی, ایتالیا, سوئد, لیتوانی, ایسلند, یونان, آلمان, مجارستان, مان, فرانسه, فنلاند, استونی, دانمارک, جمهوری چک, اتریش, بلژیک

شما برای اخذ ویزای شینگن باید ابتدا یک کشور را به عنوان کشور مقصد اصلی انتخاب نمایید مثلا ویزای اسپانیا و پس از سفر به اسپانیا می توانید در مدت اقامت خود به دیگر کشورهای حوزه شنگن نیز سفر کنید. اخذ انواع ویزای شینگن تخصص ماست.

ویزای توریستی انگلیس در شرایط کرونا

ویزای توریستی انگلیس در شرایط کرونا

با شیوع ویروس کرونا تا مدت ها امکان سفر های داخلی و خارجی بسیار محدود و تا حدودی غیر ممکن شده بود. اما با وجود واکسن و تست های تشخیص کرونا کشورها مجددا با رعایت اصول و پروتوکل های بهداشتی مرزهای خود را به روی مسافران باز کردند. البته که محدودیت های ایجاد شده و اختلال های موجود بعد از کرونا بررسی پرونده ها با تاخیر انجام می شود. و البته که شرط اصلی کشورها برای اجازه سفر این است که واکسن کرونا را دریافت کرده باشید. و از آنجایی که واکسن ها ازابتلا به بیماری جلوگیری نمی کنند و فقط عواقب ابتلا را کم می کنند، شما باید پیش از پرواز نیز تست های پی سی آر را نیز انجام دهید.

ویزای توریستی انگلیس در شرایط کرونا

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • Yeganeh یکشنبه ۲۲ اسفند
    من برای ویزای ایتالیا پیششون اقدام کردم و خیلی از خدماتشون راضی بودم :*
    • admin
      یکشنبه ۲۲ اسفند پاسخ
      سلام خانم یگانه
      شما لطف دارید به ما 
      ممنون از توجهتون
  • aylar یکشنبه ۲۲ اسفند
    سلام خسته نباشید برای رزرو ویزای تحصیلی اسپانیا با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟
    • admin33
      یکشنبه ۲۲ اسفند پاسخ
      سلام لطفا با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
      09353303023
  • Mahdizadeh.flight یکشنبه ۲۲ اسفند
    اطلاعات کامل و کافی درباره ویزا 1401 بود. بسیار عالی و مفید بود
    • admin33
      یکشنبه ۲۲ اسفند پاسخ
      ممنون از توجهتون در خدمتتون هستیم
  • I.m شنبه ۲۱ اسفند
    عالی
  • Maya شنبه ۲۱ اسفند
    بسیار مفید و کاربردی بود مرررسی
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info