تور نوروز دبی

آب و هوای دبی در فصل بهار و نوروز، خنک و تا حدی خشک است؛ در کل از اواخر دسامبر (اسفند) به سمت بهار، دمای هوا افزایش می‌یابد و به تدریج گرمتر می‌شود. می توانیم به تعبیری بگوییم عید نوروز و فروردین، آخرین فرصت های یک مسافرت دلچسب به دبی هستند.

  • تعداد بازدید: 474
  • ارسال در تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۲۴ دی ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

آب و هوای دبی در عید نوروز

آب و هوای دبی در فصل بهار و نوروز، خنک و تا حدی خشک است؛ در کل از اواخر دسامبر (اسفند) به سمت بهار، دمای هوا افزایش می‌یابد و به تدریج گرمتر می‌شود. می توانیم به تعبیری بگوییم عید نوروز و فروردین، آخرین فرصت های یک مسافرت دلچسب به دبی هستند. احتمالاً می دانید که آب و هوای دبی در اکثر روزهای سال، گرم و خشک است. این شهر در منطقه خلیج فارس واقع شده و دارای اقلیم بیابانی است. دمای هوا در فصل تابستان به طور معمول بسیار بالا می‌رود، در حالی که در فصل زمستان نسبتاً معتدل است.

دبی به دلیل اینکه در فصل بهار و ایام نوروز شرایط آب و هوایی مناسبی دارد، با استقبال افراد زیادی برای سفر روبه‌رو شده است. البته که جاذبه‌های دیدنی و بی نظیر دبی هم در این استقبال، بی تاثیر نیستند. تور دبی نوروز و فصل بهار، یک فرصت‌های ایده آل برای افرادی است که در طی سال، مشغله‌های کاری و فعالیت‌های مختلف داشته‌اند. افراد می‌توانند برای اینکه از تعطیلات طولانی برای یک سفر بی نظیر استفاده کنند از تورهای گوناگون در نوروز بهره‌مند شوند و استراحت داشته باشند.

آب و هوای دبی در عید نوروز به چه گونه است؟

دبی به داشتن هوای خشک و آفتابی در طول سال مشهور است. بارندگی در سال بسیار کم است و بیشتر در اواخر فصل زمستان و اوایل بهار باران می بارد. اوایل بهار که همان عید نوروز ما ایرانی ها محسوب می شود، دمای هوا در دبی از ۲۳ تا ۳۱ درجه متغیر است؛ پس نتیجه می گیریم که آب و هوای دبی در فروردین شرایط قابل تحملی محسوب می گردد. 

در دسامبر (آذر) دمای هوا ممکن است به 15 تا 25 درجه سانتی گراد برسد. این ماه معمولاً به عنوان اواخر پاییز شناخته می‌شود و دمای هوا شروع به افزایش  و خنک شدن می‌کند.
در فوریه و مارس (بهمن، اسفند و اوایل فروردین یا عید) هم هوا شروع به گرم شدن می‌کند و دما ممکن است به 20 تا 30 درجه سانتی گراد برسد. در این دوره، هوا اغلب خنک و خشک است.
در تابستان دمای هوای دبی به ۴۱ درجه سانتی‌گراد هم می رسد.

در فصل بهار دمای هوای دبی معمولاً چند است؟

در دبی، که در منطقه خلیج فارس واقع شده است، فصل بهار از مارس تا می است. دمای هوا در این دوره ممکن است متغیر باشد، اما به طور معمول در این فصل، دماها از 20 درجه سانتی گراد به بالا شروع شود و به تدریج افزایش یابد. در ماه‌های اول بهار (مارس و آوریل)، دما معمولاً در محدوده 20-30 درجه قرار دارد. با گذشت زمان و نزدیک شدن به تابستان، دماها به طور معمول به بالای 30 درجه و حتی بیشتر افزایش می‌یابد. به دلیل همین گرمای هوا پیشنهاد ما سفر در بهار و زمستان به شهر دبی می باشد.

به هر حال، مهمترین نکته این است که در دبی، حتی در فصل بهار نیز هوا خشک است، و این می‌تواند تأثیر زیادی بر احساس حرارت داشته باشد. بنابراین، همیشه مهم است که از لباس‌های مناسب برای شرایط آب و هوای دبی استفاده کنید و از آب نوشیدن کافی نمایید.
تور دبی نوروز، یکی از بهترین و لوکس‌ترین تورهایی است که افراد برای سفر به دبی انتخاب خواهند کرد و از این آژانس گردشگری می توانید آنرا بخرید. در حقیقت نوروز، برای ایرانی‌ها فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانند از این زمان برای تفریح و استراحت استفاده کنند. با تهیه تور نوروز دبی در سال 1403 می‌توانید از بهترین شهر خاورمیانه دیدن کنید و از شگفتی‌ها و جاذبه‌های این شهر زیبا لذت ببرید. برای رفتن به این کشور جذاب و ثروتمند نیاز به اسکن پاسپورت (با حداقل 6 ماه اعتبار)، اسکن کارت ملی و تمام صفحه‌های شناسنامه و ویزا دارید.

توصیه هایی برای لذت بردن از سفر دبی در نوروز

به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و خشک، بهتر است در سفر به دبی از لباس‌های خنک و حفاظتی در برابر آفتاب استفاده شود. همچنین توصیه می‌شود که در هنگام سفر، نوشیدن آب کافی و محافظت از پوست در برابر اشعه مستقیم آفتاب را را فراموش نکنند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info