بار مجاز و هزینه بار اضافه در ایرلاین کیش ایر

قوانین مربوط به اضافه بار ایرلاین ها در حال تغییر و پیچیدگی است همین امر سبب افزایش سردرگمی مسافران قبل از سفرشان شده در این مقاله سعی کردیم این قوانین را در شرکت هواپیمایی کیش بررسی کنیم.

  • تعداد بازدید: 5040
  • ارسال در تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه

میزان بار در هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش در سال 1370 تاسیس شد و در سال 1371 فعالیت خود را با 2 فروند هواپیما آغاز کرد. مقر اصلی این شرکت منطقه آزاد کیش میباشد. این شرکت علاوه بر جزیره کیش در سایر مسیرهای داخلی و خارجی نیز پرواز دارد و همچنین اکنون عضو یاتا میباشد و گواهینامه آیوسا توسط این سازمان دریافت نموده است.
همچنین بار مجاز برای نوزادان زیر 2 سال نیز در این شرکت هواپیمایی 10 کیلوگرم میباشد و ابعاد ساک دستی قابل حمل نیز از نظر ابعاد نباید بیش از 115 سانتی متر باشد. لازم به ذکر است قبل از ورود به هواپیما ساک دستی توسط مسئول باجه بررسی میگردد تا اجازه حمل به کابین صادر شود.

قوانین اضافه بار ایرلاین کیش ایر

اگر میزان بار شما از میزان درج شده بر روی بلیط بیشتر باشد به عنوان بار اضافه شناخته میشود. بنابراین به ازاء هر کیلو مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت خواهید کرد، میزان این نرخ در مسیر داخلی و خارجی متفاوت است اما به طور میانگین به صورت زیر محاسبه میشود.

پرواز داخلی و خارجی = 1% قیمت بلیط در همان مسیر

حمل بار در هواپیمایی کیش ایر

میزان بار دستی مجاز هواپیمایی کیش ایر به این صورت می باشد:

میزان بار مجازنوع پرواز
20 کیلوگرمپرواز داخلی
30 کیلوگرمپرواز خارجی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info