بار مجاز و هزینه بار اضافه در ایرلاین آسمان

در این مطلب قرار است شرایط بار مجاز و بار اضافی در شرکت هواپیمایی آسمان را بررسی کنیم تا چنانچه مسافر این شرکت هواپیمایی هستید از این موضوع آگاهی کامل داشته باشید.

  • تعداد بازدید: 8613
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه

میزان بار در هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان در سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون 40 سال از فعالیت این شرکت هواپیمایی در ایران میگذرد و یکی از قدیمیترین شرکتهای هواپیمایی میباشد.

نماد این هواپیمایی پرنده درنا میباشد که نوید بخش سفری امن و آسوده است. این شرکت هواپیمایی با هدف وسعت بخشیدن به شبکه پرواز داخلی به مناطق محروم ایجاد شده است و اکنون دارای پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی میباشد.

حمل بار در هواپیمایی آسمان

میزان بار مجاز در این شرکت هواپیمایی به دو صورت میباشد:
  • بر اساس تعداد بسته ها
  • بر اساس محاسبه وزن
همچنین میزان بار هر مسافر در مسیر داخلی و خارجی متفاوت است.

میزان مجاز بار دستیمیزان بار مجازنوع پرواز
5 کیلوگرم20الی 25 کیلوگرمداخلی
7 کیلوگرم30کیلوگرمخارجی

بار قابل حمل به داخل هواپیما نیز باید از ابعاد کلی 115 سانتی متر تجاوز نکند.

اگر مسافر تمایل به حمل بار مجاز بیشتر به داخل هواپیما را دارد میتواند صندلی اضافه خریداری کند و ابعاد آن نباید از پشتی صندلی بزرگتر باشد و وزن آن از 75 کیلوگرم بیشتر نباشد.

جریمه بار اضافه در هواپیمایی آسمان برابر با یک درصد قیمت بلیط همان مسیر میباشد که با توجه به ایرلاین و مسافت پروازی ممکن است متفاوت باشد. همچنین پیشنهاد میکنیم اگر بار اضافه همراه خود دارید زودتر در فرودگاه حاضر شوید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info